וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטלר עשוי לחזור לפלייאוף

גיל קדרון

17.4.2007 / 11:12

אם וושינגטון תעבור סיבוב פלייאוף, הפורוורד עשוי לשוב לפרקט. הסוניקס יעזבו את סיאטל אחרי העונה הבאה, ג'רמיין אוניל רוצה להישאר פייסר

העונה של וושינגטון התחילה מצוין, אבל הפציעות של גילברט ארינס (קרע במיניסקוס) וקארון באטלר (שבר ביד ימין) גדעו את האופטימיות באיבה, והוויזארדס התרסקו למקום השישי (כשהשביעי באופק). היריבה בסיבוב הראשון תהיה טורונטו או שיקגו, אבל ללא שני הכוכבים הגדולים הסיכויים של המכשפים להמשיך הלאה הוא קלוש. ואם אותו סיכוי קלוש יתממש, ייתכן שאותו באטלר יהיה בריא וכשיר וסיבוב השני.

"בהחלט קיים סיכוי", אמר באטלר. "אני רוצה להוריד את הגבס ביום שני, אז אני רוצה לחזור לסיבוב השני". הבעיה היא שללא ה-19.1 נקודות, 7.4 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים למשחק, כנראה שהקבוצה לא תגיע בכלל לסיבוב השני.

הסוניקס קרובים לעזוב את סיאטל

מדינת וושינגטון, בה משחקים הסיאטל סופרסוניקס, החליטה השבוע לא לממן אולם חדש למועדן, והבעלים קליי בנט טען כי המהלך הזה סתם את הגולל על הישארות הקבוצה בעיר מעבר לעונה הקרובה.

"כרגע אין ספק לסוניקס ולסטורם (קבוצת ה-WNBA של העיר) יש סיכוי אפסי להישאר", אמר בנט, שגר באוקלהומה סיטי. מאז שרכש את המועדון הולכות ומתרבות השמועות שהוא מתכוון להעביר את הסוניקס לעירו, שם שיחקו בהצלחה מרובה הניו אורלינס הורנטס, מול אלומות מלאים.

הסוניקס נמצאים בסיאטל, שבצפון מערב ארה"ב, כבר כ-40 שנה, והמועדון אף זכה באליפות ב-1979. אולם אחרי השנים היפות של גארי פייטון ושון קמפ הקשר בין הקבוצה והקהילה התרופף, ומספר החלטות רעות של קבוצת הבעלות הקודמת, כולל שחרורו של הסמל נייט מקמילן ליריבה מדרום, פורטלנד. בעונות האחרונות התפוסה באולם הביתי המיושן, ה"קי ארינה" אינה מרשימה בעליל, וקבוצת הבעלות החדשה קיוותה שהעיר או המדינה יממנו את הקמתו של אולם חדיש יותר שיאפשר להגדיל את הכנסות המועדון. כנראה שזה יקרה באוקלהומה סיטי.

חדשות נוספות:

* אינדיאנה לא תהיה בפלייאוף, ובמהלך העונה אמר מספר פעמים הכוכב ג'רמיין אוניל שאם הפייסרס ייכשלו הוא זה שצריך "לשלם את המחיר" בטרייד לקבוצה אחרת. אולם כעת הוא אומר דברים מעט אחרים. "אני רוצה לפרוש כאן", הסביר. "אבל אני מבין את הצד העסקי של הליגה, וזה צד אכזרי מאוד. אם הם ירגישו שהם לא יכולים לבנות את הקבוצה מחדש, הם צריכים להרוס הכל ולהתחיל מלמטה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully