וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט: "קיבלתי איומי רצח מאוהדי ריאל"

17.4.2007 / 15:34

האיש ששרק לשני פנדלים לסנטאנדר והרחיק שני שחקני מדריד חושש לחייו. דיווחים בספרד טוענים שראול עשוי לעזוב, הקפטן אינו מודאג

שופט הניצחון 1:2 של ראסינג סנטאנדר על ריאל מדריד אומר כי קיבל מאז איומים על חייו. חאבייר טוריינצו אלבארז העניק שתי בעיטות עונשין מ-11 מטרים לראסינג והרחיק שני שחקני ריאל בדקות האחרונות (איבן הלגיירה בדקה ה-87 ואלבארו מחייה בדקה ה-94), במשחק שפגע בסיכויי הלבנים לזכות באליפות.

"התקשרו אליי יותר מ-50 פעמים הביתה עם איומים לרצוח אותי ואת המשפחה שלי", אמר טוריינצו אלבארז. "יש לי ילדה בת 6, וכשהיא חזרה מהפארק ביום שני היא בכתה וסיפרה שילדים אמרו לה שהרסתי את העונה של ריאל. זה כואב לי מאוד".

השופט טוען כי הסיקור התקשורתי למשחק סייע ליצור את אווירת ההתלהמות כלפיו. "אחד העיתונים פירסם בעמוד הראשי שלו ביום ראשון תמונה שלי עם מטרה, וכיתוב 'לכו עליו'", המשיך. "אני לא חושב שזה הוגן. כשעזבתי את המלון הראשון אחרי המשחק 30-40 אנשים הקיפו את המכונית שלי ואיימו עליי, והיה להם את העיתון הזה ביד. רק כשיקרה משהו אנשים יצטערו".

"מישהו רוצה שאלך, אבל העתיד שלי פה ואני רגוע" (עוזי דן, הארץ)

למרות שהבקיע במשחק האחרון, אין זה סוד כי ראול של השנתיים האחרונות אינו החלוץ הגדול שהיה פעם. בספרד דיווחו אתמול (שני) כי ריאל מדריד עומדת לוותר בסוף העונה על הסמל המובהק שלה, אבל במסיבת עיתונאים שכינס אתמול הבהיר ראול: "לא שמעתי כלום מריאל ואני רגוע לגמרי. יש לי עוד שלוש שנים בחוזה והעתיד שלי פה. הסיפורים כאילו אני עוזב צצים כי כנראה מישהו רוצה שאלך, אבל אני לא יודע מי זה ומאיפה הם באים. הוכחתי את המחויבות שלי למועדון שוב ושוב ואין לי כוונה לעזוב".

ראול הודה כי ההחלטה של מאמני ריאל האחרונים לשחק אתו בקישור פגעה בו והוא מאושר מכך שפאביו קאפלו החזיר אותו לחוד. "כמה שאני משחק יותר קרוב לרחבה, יותר טוב לי", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully