וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: רמלה מריחה אליפות

16.4.2007 / 21:44

קבוצתו של אלי רבי ניצחה בביתה את אנדה 64:74 ורחוקה משחק אחד מזכייה בתואר. אוסטפלד: "הסדרה לא גמורה", גורביץ': "הן בלחץ"

2,000 צופים הגיעו הערב (שני) לאולם ברמלה כדי חזות במשחק מספר 3 של סדרת גמר הנשים, וקיבלו יופי של תמורה עבור הכרטיס. האלופה אליצור רמלה והטוענת אנדה רמת השרון הציגו משחק פיזי ומותח שבסיומו היו אלה שחקניותיו של אלי רבי שירדו מהפרקט עם ניצחון 64:74 ויתרון 1:2 בסדרה.

בסופו של משחק היתה זו ההגנה של רמלה שהכריעה את המשחק והכריחה את רמת השרון לקלוע רק 3 שלשות מ-15 נסיונות. הנתון היותר מעניין מלמד עד כמה רמת השרון סבלה מחוסר חמצן ואפשרויות בדקות הסיום: בתום משחק שלם תרם ספסל רמת השרון רק נקודה אחת בלבד. ככה, יודעת מאמנת רמת השרון אורנה אוסטפלד, אי אפשר לנצח ברמלה.

ביום חמישי (19:30) הקרוב תפגשנה שתי הקבוצות ברמת השרון, למשחק שאם רמלה תנצח בו היא תזכה באליפות.

מהלך המשחק

רמלה פתחה עם אינה גורביץ', מוניק קורי, לייני סלווין, לאטויה תומאס ופלנט פירסון. החמישייה של רמת השרון כללה את מוואדי מאביקה, לימור מזרחי, ראדה וידוביץ', קים באטלר ודיאנה ג'קסון.

הרבע הראשון נפתח בקצב מהיר של שתי הקבוצות ויכולת קליעה טובה של תומאס העלתה את רמלה ליתרון 8:15, ו-4 דקות לסוף הרבע אורנה אוסטפלד הזעיקה פסק זמן כדי לנער את שחקניותיה. שתי הקבוצות הירבו להחטיא והרבע הראשון הסתיים ביתרון 16:19 לזכות רמלה.

בתחילת הרבע השני אלי רבי הכניס את טלי נוי וקטיה אברמזון, ברמת השרון מאביקה ירדה לנוח והיכולת הרעה מסוף הרבע הראשון נמשכה, כשרמלה רושמת 5 וחצי דקות ללא סל. המארחות התעוררו בשלב הזה, רמת השרון שקיבלה נקודות מארבע שחקניות בלבד נעלמה מהפרקט, ורמלה ניצחה את הרבע 9:20 וירדה למחצית ביתרון 25:39.

בתחילת המחצית השנייה הקפידה רמת השרון לייצר נקודות מהצבע כשהיא מנצלת שני איבודי כדור של רמלה בדרך לריצת 0:6 תוך 2 דקות. גורביץ' ביצעה עבירה רביעית מהירה ורבי החזיר אותה מהר לספסל ועבר להרכב גבוה. רמלה שיפרה את ההגנה וסיימה את הרבע ביתרון 44:58.

רמת השרון פתחה את הרבע הרביעי עם ריצת 0:8, אבל המומנטום נעצר אחרי שספסל האורחות חטף טכנית עקב התפרצות נגד השופטים על עבירה בלתי ספורטיבית שלא נשרקה לאינה גורביץ' על מרפק ששלחה לפניה של דיאנה ג'קסון. פירסון העלתה את רמלה ליתרון 10, 2 דקות לסיום ורמלה לקחה פסק זמן. הקבוצה של אלי רבי שמרה על דיוק מהקו, אינה גורביץ' קלעה את כל 8 הנקודות שלה במשחק בדקות הסיום ורמלה שמרה על יתרונה עד לניצחון 64:74.

לרמלה: לטויה תומאס 21 נקודות, מוניק קורי 20, פלנט פירסון 18, אינה גורביץ' 8, טלי נוי 2, לייני סלווין 2, קטיה אברמזון 2.

לרמת השרון: דיאנה ג'קסון 25 נקודות, קים באטלר 18, לימור מזרחי 10, מוואדי מאביקה 8, ראדה וידוביץ' 2, ג'ניפר פליישר 1.

"אני מקווה שנשאר לנו עוד משחק אחד בלבד"

מאמנת אנדה רמת השרון אורנה אוסטפלד: "אי אפשר לנצח משחק פלייאוף עם 64 נקודות. בהגנה עשיחנו את העבודה, אבל ההתקפה הרגה אותנו היום. הספסל שלי התקצר מאוד היום, לקחנו זריקות קשות ובמקום לצאת מפעולות טובות בהגנה הסתבכנו. לא שיחקנו את המשחק הקבוצתי שאפיין אותנו בשבועיים האחרונים. גם אם היינו משחקות עוד שלוש שעות לא היינו מנצחות היום. הסדרה לא גמורה".

לימור מזרחי: "הן שלטו מתחילת המשחק והיום לא הגענו למשחק. אנחנו מנסות לתת את המקסימום ואם זה מספיק מה טוב, אם לא - זה מה שיש. היום לא באנו לעבוד ואני מקווה שנאסוף את עצמנו מהר. במשחק הבא צריך לשחק הרבה יותר טוב".

מאמן אליצור רמלה אלי רבי: "היה כיף לאמן היום כי היתה אווירה מדהימה ותודה לקהל. כל משחק משתמשים במה שצריך, היום לשמחתי ניצחנו כלומר מה שהשתמשנו היה לטובתנו. שיחקנו הגנה יוצאת מהכלל ואני מקווה מאוד שנשאר לנו עוד משחק אחד בלבד".

אינה גורביץ': "עכשיו הן בלחץ ולא אנחנו. הכל תלוי בנו, אין מה להפתיע, נעשה התאמות נדרשות ונבוא לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully