וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי הקטנטן: 0:0 בין הפועל ת"א לבני יהודה

16.4.2007 / 22:30

הפועל תל אביב חלמה על אליפות, בני יהודה רצתה להבטיח את ההישארות, אבל כדורגל לא קיבלנו משתיהן ב-0:0 החלש בבלומפילד

המשחק המרכזי של המחזור ה-28 בליגת העל הוזז ביום אחד בגלל ערב יום הזכרון לשואה ולגבורה שצוין אתמול (ראשון), ונדמה שיום המנוחה הנוסף לו זכו הפועל תל אביב ובני יהודה לא הוסיף ליכולתן על כר הדשא. לפני המשחק ציפינו לקרב בין קבוצה שעדיין חולמת על האליפות לבין קבוצה שנלחמת על חייה בתחתית, אבל התוצאה של המפגש היתה משחק סגור ומשעמם, שכמעט ולא כלל אירועים ליד השערים.

הפועל תל אביב היתה בצד היוזם במשך רוב המשחק, אבל לא הצליחה לייצר מספיק מצבים מסוכנים. מנגד, בני יהודה הקפידה לא להתקרב לשערו של שביט אלימלך, שנותר מחוסר עבודה לחלוטין.

אל התצוגה החלשה של שתי הקבוצות הצטרף שתי דקות לסיום גם השופט מאיר לוי, שמיהר לשלוף שני אדומים לעבר סלים טועמה ואיציק עזוז, שהתעמתו ביניהם.

במחצית המשחק ביקשו שחקני הפועל ת"א, שעלו לשחק בתלבושת כל אדומה, מהשופט מאיר לוי לעבור לשחק במכנסיים לבנים במחצית השניה, כיוון שהצבע השחור של מדי בני יהודה גרם להם להתבלבל. לוי נתן את האישור, ולאדומים היה תירוץ אחד פחות במחצית השנייה.

מהלך המשחק

דקה 5 - ראובן עובד פרץ מימין והעביר לליאור אסולין, שבעט מ-17 מטרים החוצה.

דקה 12 - יוסי אבוקסיס שלח את אוגבונה לתוך הרחבה, הניגרי הוריד לטועמה, שהפציץ מעל השער.

דקה 20 - הרוויה קובצ'ביץ' נפגע בשריר הירך האחורי וסימן לספסל שהוא לא יכול להמשיך. אלירן עטר הוקפץ מהספסל ונכנס במקומו.

דקה 41 - אבוקסיס הכניס כדור עומק לאליניב ברדה, שניסה להקפיץ מעל אניימה, אך השוער קלט את הכדור.

דקה 67 - טועמה השתלט על כדור בתוך הרחבה וניסה למסור לאוגבונה שהמתין ליד השער, אך הכדור שלו נהדף.

דקה 81 - דאבל פס בין אסולין לאסי בלדוט ליד השער של אלימלך הסתיים בלא כלום.

דקה 88 - סלים טועמה התעמת עם איציק עזוז ושלח לעברו סטירה, מאיר לוי מיהר לשלוף לעברו את הכרטיס האדום, כמו גם לעברו של עזוז ההמום, שהתאפק שלא להגיב ולמרות זאת מצא את עצמו בחוץ.

הרכב הפועל תל אביב: שביט אלימלך, דני בונדר (וולינגטון דה אוליביירה 78), רמי דואני, טל חן, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס (גילי ורמוט 61), ואליד באדיר, שי אבוטבול (לוסיאנו דה ברונו 75), סלים טועמה (הורחק 88), אליניב ברדה, איבזיטו אוגבונה.

הרכב בני יהודה: וינסנט אניימה, איציק עזוז (הורחק 88), אסי דומב, יניב אלול, סאלם אבו סיאם, הרוויה קובצ'ביץ' (אלירן עטר 20), אימורו לוקמן, אסי בלדוט, אלי אברבנל , ראובן עובד (עוז ראלי 77), ליאור אסולין (ברק בדש 91).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully