וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונקובר ואוטאווה החזירו את הביתיות

16.4.2007 / 16:58

הקנוקס ניצחו דאלאס בהארכה 1:2, הסנאטורס חזרו מפיטסבורג עם 2:4. אנהיים כמעט בשלב הבא, דטרויט עם 0:2 על קלגארי

אנהיים דאקס כבר יכולים לראות את עצמם בשלב הבא. הדאקס עלו ליתרון 0:3 על מינסוטה, ולא סביר שמה שקרה פעמיים בלבד בהיסטוריה של ההוקי קרח יקרה הפעם, בדמות מהפך של הויילד.

יממה אחרי שסידני קרוסבי כבש שער ניצחון לפיטסבורג פייראטס (בסדר, בסדר - פנגווינס. lesson learned), הוא אירח את אוטאווה, שניצחה 2:4 והחזירה לעצמה את יתרון הביתיות. קבוצה אחרת שהשיבה את הביתיות היא ונקובר, שעלתה ל-1:2 אחרי ניצחון בהארכה בדאלאס - 1:2.

דטרויט עשתה את שלה עם ניצחון שני בבית על קלגארי - 1:3, והיא מוליכה 0:2 בסדרה.

פיטסבורג - אוטאווה 4:2 (1:2 לסנאטורס)

החדשות הטובות לסנאטורס הן שדניאל אלפרדסון בכושר, וצמד שלו החזיר להם את הביתיות. אבל אוטאווה איבדה את החלוץ פטריק איבס, שאחרי חבטה נקיה של קולבי ארמסטרונג הוצא מהמגרש על אלונקה עם זעזוע מוח. הוא לא נזקק לטיפול בבית חולים.

גארי רוברטס הבקיע לפיטסבורג 52 שניות מהפתיחה, דין מקאמונד, מייק קומרי ואלפרדסון בצמד הפכו ל-1:4 וסגרו עניין. קרוסבי הבקיע את שער התנחומים, השלישי שלו בשלושה משחקים בסדרה. "אנחנו חייבים לנצח את המשחק הבא, אסור לנו לרדת לפיגור של 3:1", אמר רוברטס מהפנגווינס. "היינו צריכים כבר להוביל 0:3 בסדרה, אבל לא נורא, זה מאחורינו", אמר ג'ייסון ספזה מהסנאטורס.

דאלאס - ונקובר 2:1 (הארכה, 1:2 לונקובר בסדרה)

הקנוקס החזירו לעצמם את יתרון הביתיות, ודאגו לכך עם שער של טיילור פיאט 7:47 דקות בתוך ההארכה, אחרי שיאן בוליס השווה בשליש השלישי. סטו בארנס העלה זמנית את דאלאס ליתרון בשליש הראשון.

"כשהבקעתי את השוויון", אמר בוליס, "אפשר היה לראות את הפחד בעיניים של הסטארס. הם כאילו ויתרו על ניצחון בזמן החוקי והתעקשו ללכת להארכה". מי שהיה מצוין בדאלאס הוא השוער מרטי טורקו, שרשם 35 עצירות. טורקו, עם הפסד עשירי ב-12 משחקים פלייאוף בקריירה, קרוב להפסיד את הסדרה הרביעית שבה הוא משתתף, אבל לפחות למראית עין לא מרים ידיים. "זו לא שאלה של כמה התאמצת או דבקת בתוכנית. זה הפסד בהארכה וזה מדבר בעד עצמו", אמר טורקו, "אבל אני מאמין בבחורים". רוברטו לואונגו סיים מהצד השני עם 29 עצירות והניצחון.

דטרויט - קלגארי 1:3 (0:2 לרד ווינגס)

בשלב הזה לא נראה שהרד ווינגס ייכשלו במשימה להעפיל. אחרי ארבע דקות בלבד היו הכנפיים ביתרון 0:2, משערים של פאבל דאטסיוק וניקלאס לידסטרום, והכתיבו את הקצב. דיון פאנוף צימק בשליש השני, אבל 6 דקות מפתיחת השליש האחרון הבקיע ואלטרי פילפולה את השער שסגר עניין.

המשחק התנהל בשליטה מוחלטת של דטרויט, ועל כך יעיד דף הסטטיסטיקה של השוערים. מיקה קיפרוסוף הדף 48 מ-51 הדסקיות שנורו לעברו, דומיניק האשק נזקק ל-13 בלבד מה-14 שטיווחו שחקני הפליימס. קלגארי ירתה לעצמה ברגל עם חמש עבירות, שבאחת מהן ספגה (לידסטרום). "לקבל פאוור פלייס בפתיחה זה משהו שיכול לתת לך מומנטום טוב", אמר לידסטרום.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

מינסוטה - אנהיים 2:1 (0:3 לאנהיים)

איליה בריזגאלוב פתח במקום ז'אן סבסטיאן ז'יגר, רשם 19 עצירות וסייע לדאקס לפתוח פער כמעט בלתי מחיק. אנדי מקדונלד כבש בשליש הראשון, רוב נידרמאייר בשלישי ופטרי נומלין רק צימק 39 שניות לסיום.

"לא השארנו להם סיכוי", אמר נידרמאייר, "הקפנו את הדיסקית בכל הזדמנות כי זה הסגנון שלנו, האגרסיביות הזו היא משהו שאנחנו חזקים בו. עכשיו אין לוויילד ברירה, כי הפסד בלילה שבין שלישי לרביעי יסגור עבורם את סיפור ההרפתקה הקצרה בפלייאוף. מריאן גבוריק אישר את דברי נידרמאייר: "בכל מקום על המגרש הם נמצאים, זה נראה כאילו היו עשר חולצות לבנות על המשטח הלילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully