וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגליץ' המשפטי של בן חיים

לי בוץ

16.4.2007 / 16:40

בלם נבחרת ישראל הגיש כתב הגנה נגד הסוכן דיוויד אבו שתובע תשלום על מעברו ממכבי ת"א לבולטון: "ההסכם קובע שהוונדררס ישלמו על טירחתו"

טל בן חיים, בלמה של בולטון ונבחרת ישראל, הגיש הבוקר (שני) יחד עם אביו עמנואל כתב הגנה לתביעתו של דייויד אבו, אשר תובע מהשניים תשלום עבור מעברו של בן חיים ממכבי ת"א לבולטון.

כתב ההגנה נפתח בדברים: "עניינה של תביעה זו הנו בנסיונו של נוכל, פשוטו כמשמעו, להוציא מהנתבעים ברמייה ואף בזיוף ושלא כדין, כספים אשר אינם מגיעים לו, ומבקש כעת לקבל גושפנקא חוקית למעשיו הנפשעים. הנתבעים מודעים לכך שהדברים הנם דברים קשים וחמורים, אולם המציאות קשה עוד יותר והנתבעים בטוחים שהאמת והצדק יצאו לאור".

לטענת משפחת בן חיים, הרקע לתביעה הינו נסיון להפעיל עליהם לחץ פסול, תוך הסתרת האמת ונתונים השומטים את הבסיס תחת התביעה. כמו כן, טוענים השניים כי "התביעה מתבססת בין היתר על מסמך, אשר על פניו זוייף על ידי התובע". עוד טוענים בן חיים ואביו כי אבו הציג בפניהם "מצגי שווא בדבר הכשרתו, כישוריו ונסיונו, וגרם להם להאמין כי הוא בעל תעודת סוכן שחקנים מורשה וכי הסוכן המורשה הארט הינו שותפו. התובע הסתיר כי הוא פועל בניגוד לדינים המחייבים ובניגוד לתקנוני ההתאחדויות לכדורגל המחייבים".

השניים מוסיפים ומבהירים כי אבו כבר קיבל סכום של מאות אלפי שקלים מסוכן השחקנים המורשה הארט, ומוסיפים שלאבו אין מוניטין בתחום וש"ההיפך הוא הנכון ולתובע מוניטין שלילי כמי שנוהג להסתכסך עם שחקנים, ושמו אף נזכר כמי שמעורב בפשרות לא כשרות, בלשון המעטה". בן חיים טוען כי אבו הציג את עצמו כסוכן שחקנים מורשה, ורק לאחר החתימה על החוזה עם בולטון נדרש הבלם לחתום על הסכם ייצוג עם ג'יימי הארט. כמו כן, נטען בכתב ההגנה כי "במסגרת ההסכם שנחתם בין אבו לבולטון נקבע מפורשות כי מי שתישא בשכר טירחתו של סוכנו של בן חיים תהא קבוצת בולטון בלבד".

בנוסף לכתב ההגנה, הגישו עמנואל וטל בן חיים תביעה כנגד אבו על סך 300 אלף שקלים בגין לשון הרע. בכתב התביעה נכתב כי: "הוצאת הדיבה על השניים נעשתה בכוונת מכוון על מנת להרע ולהזיק להם במשלח ידם וזאת ע ידי הפניית אמירות שקריות ופוגעניות, אשר פגעו בתובעים פגיעה קשה וחמורה, הוציאו את דיבתם רעה וגרמו לכרסום במעמדם, בעיסוקם ובכבודם".

"פרסום הדיבה נועד למטרה אחת: אבו ביקש להלך אימים על התובעים ולהניע אותם לתת לו כספים שלא כדין וללא כל סיבה. כשהתובעים לא נענו לדרישתו החמדנית, הסחטנית ומשוללת היסוד של הנתבע, מימש האחרון את איומיו והחל במסע הסתה והכפשה כנגד התובעים".

האמירות בגינם תובעים השניים את אבו הינם: "אתם אנשים שקרנים, אתם אנשים חמדנים... התחננו אליי במכבי שאני אקח אותם משם, עלוקות, לא אהבו אותם", ו"האנשים האלו לא יודעים להתנהג והם מתנהגים כמו מלכים. אני יודע שאף אחד לא סובל אותם באנגליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully