וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכוד 42

16.4.2007 / 15:50

דווקא ביום ג'קי רובינסון נכשל מריאנו ריברה, הלובש את המספר 42 על גבו, מול אוקלנד בהפסד היאנקיז 5:4. הסערה דחתה חמישה משחקים

הסערה החולשת על מרכז ארה"ב גרמה הלילה לביטול המאסיבי ביותר של משחקים עד כה - חמישה במספר, כולם מלבד זה שבפיטסבורג היו אמורים להתקיים לאורך החוף המזרחי. להנהלת הליגה תהיה עבודה קשה בשיבוץ המחודש של נזקי אפריל.

אוקלנד - ניו יורק יאנקיז 4:5

במצב של 2:4 ליאנקיז עלה מריאנו ריברה לשמור. באופן סמלי, בערב שבו בכל הקבוצות לבש לפחות שחקן אחד את המספר 42, פישל דווקא האיש שנושא על גבו באופן קבוע את המספר. ריברה הרשה הומר בן שלוש ריצות למרקו סקוטארו, והיאנקיז נוצחו דווקא כשמר מאני על הגבעה. ג'יי מרשל עם הניצחון, שבעה אינינגים יפים עם ארבעה סטרייקאאוטים לאנדי פטיט ביאנקיז.


קליבלנד - שיקגו וייט סוקס 1:2

סי סי סבאתיה אולי יצליח להגיש השנה סופסוף אפליקציה לסיי יאנג. בינתיים הוא מנסה, עם מאזן 0:3, שמונה אינינגים ועשר קטילות. לסבאתיה ERA של 2.14. ג'ו בורובסקי רשם שמירה מספר 5 העונה. חמישה אינינגים לחוזה קונטרראס, וגם הפסד.


טורונטו - דטרויט 1:2

גם הבלו ג'ייז נעזרו בהגשה טובה, של ג'וש טאוורס עם 7.2 אינינגים וארבעה חשמולים, ושון מרקום, שרשם את השמירה. כמו שקורה תמיד אחרי שפיצ'ר מקבל בראש, בי ג'יי ריאן נכנס לרשימת הפצועים ולא ישמש כקלוזר של הבלו ג'ייז בשבועיים הקרובים. ג'ון מקדונלד עם החבטה המנצחת באינינג השביעי, שבעה וחמישה לנייט רוברטסון בהפסד.


סיאטל - טקסס 6:14

התפוצצות כללית של המארינרס, כשחוזה וידרו חבט לשני הומרים, איצ'ירו סוזוקי (הראשון העונה) ואדריאן בלטרה עם הומרים משלהם. איאן קינסלר חבט להומר בסיאטל, שניצחה עם הגשה לא מדהימה של הוראסיו רמירז, שספג חמש ריצות בשישה אינינגים, אבל רק אחת לרעתו. ברנדון מקארתי הסריח בטקסס.


מינסוטה - טמפה ביי 6:4

זה כנראה לא היה יומם של הקלוזרים האמינים, כשעוד לפני ריברה פישל ג'ו ניית'ן ממינסוטה. ניית'ן הרשה שני דאבלים באינינג התשיעי, והדוויל רייז לקחו את הסדרה במטרודום. ברנדן האריס ודלמון יאנג עם הומרים לדוויל רייז, אל רייס עם השמירה. את הניצחון קצר בריאן סטוקס.

NL: לוהש המצליף, פוחולס מתפוצץ

שיקגו קאבס - סינסינטי 1:0

משחק ענק של קייל לוהש, שהגיש שמונה אינינגים וקטל 12 חובטים, כשמנגד טד לילי מגיש רק שישה אבל מכיש 10. דייויד וות'רס עם השמירה, והקאביז ממשיכים באימפוטנציה הקבועה שלהם בריגלי.


אריזונה - קולורדו 4:6

הדי-באקס ממשיכים ביכולת המעולה שלהם מפתיחת העונה. טוני קלארק לבש גם הוא 42, וכמחווה ירה לשני הומרים שעזרו לניצחון של דאג דייויס הפושר. חוזה ולוורדה ממשיך לסגור היטב, ועשה זאת עם שמירה מספר 6. הומר לטוד הלטון בקולורדו, הפסד לביונג היונג קים.


סט. לואיס - מילווקי 2:10

אלברט פוחולס הגיע לליגה, הללויה. פוחולס חבט לשני הומרים, אחד מהם על בן שיטס, ה"אס" (במרכאות כפולות) של מילווקי, שלא מצליח למצוא יציבות. שיטס הרשה הומר גם לכריס דאנקן, כשבריידן לופר שוב קוצר ניצחון עם עוד פתיחה טובה. מי שהיה סט אפ ואחר כך קלוזר כושל מתגלה כפותח סולידי. ה-ERA של לופר - 2.37.


אטלנטה - פלורידה 4:8

אחרי שתי עונות כושלות, נראה שטים הדסון מתחיל להתרגל לאטלנטה. הדסון הרשה ריצה אחת בשבעה אינינגים מצוינים, במהלכם טיגן ארבעה. הומרים לצמד הג'ונסים, אנדרו וצ'יפר, כשסקוט אולסן צולח 2.2 אינינגים בלבד בפלורידה.


דודג'רס - סן דייגו 3:9

מכל הנצחונות ביום הזה, הסמלי ביותר היה של הדודג'רס, הקבוצה שבגלגולה הקודם בברוקלין נכנס ג'קי רובינסון לליגה. האנק ארון בא לכבד את האירוע, לעיני אצטדיון מפוצץ. אנדרה אית'ייר חבט להומר ולארבעה ריביז, כריס יאנג האמין בדרך כלל צלח שני אינינגים בלבד. רנדי וולף עם שישה, שבעה וניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully