וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקארלי: "נשבר לי מהאוהדים האלה. אני הולך"

16.4.2007 / 13:09

לקפטן ליבורנו נמאס. פיגו הודיע סופית שהוא עוזב את איטליה ועובר לאל-איתיחאד בתום העונה, אדריאנו דווקא מת להישאר

לואיס פיגו הודיע שלמרות כל השמועות, הוא יעזוב את אינטר בתום העונה. "לא אשנה את דעתי" אמר הקשר הוותיק לאחר שדיבורים שנפוצו לאחרונה באיטליה טענו שהוא מתכוון להישאר בארץ המגף, למרות הסיכום שלו עם קבוצת אל-איתיחאד הסעודית, שהחתימה אותו לעונה הבאה.

"אני בטוח אתגעגע לכדורגל ברמה הגבוהה וכל מה שצסביב, אבל בגיל שלי אתה צריך לחשוב על הזמן לעזוב, למרות שזה קרבן גדול מבחינתי", אמר הפורטוגלי בן ה-34.

"כרגע אני מתמקד בלזכות באליפות באיטליה, אני לא רוצה לחגוג לפני שנבטיח את התואר אבל אנחנו בהחלט מתקרבים", סיכם פיגו שנבחר לאיש המשחק לאחר התיקו של הנראזורי 2:2 מול פאלרמו, בו היה מעורב בשני השערים של הכחולים - שחורים שחזרו מפיגור להשוות את התוצאה.

אדריאנו רוצה להישאר

בעוד פיגו נחוש לעזוב, אדריאנו המתקמבק מת להישאר באינטר. החלוץ הברזילאי שכבש במשחק מול פאלרמו עובר עונה לא טובה, ושמו הועלה כמועמד להעברה בעיקר בגלל ההתנהגות מחוץ למגרש, שכללה חופשה לא ברורה של חודש בברזיל במהלך העונה כדי שיירגע.

"אני מרגיש את האהבה של האוהדים ואת התמיכה של הנשיא מאסימו מוראטי. אני מאוד רוצה להישאר כאן, אין לי דאגות חוץ מהשאיפה לעתיד מצויין באינטר", משתפך החלוץ.

ללוקארלי נשבר מאוהדי ליבורנו

כריסטיאנו לוקארלי פצח בקמפיין נגד אוהדי ליבורנו. "בסוף העונה אני עוזב, נשבר לי" אמר הקפטן המזוהה כל כך עם המועדון הטוסקני בו גדל לאחר שהפך מאוהד לשחקן.

הקרע בין החלוץ למועדון החל בתהערערות מערכת היחסים בינו לנשיא אלדו ספינלי, ונמשך כשהקהל בסטאדיו פיצ'י לעג לקבוצה בתיקו 1:1 המאכזב אתמול מול רג'ינה. "זה עצוב שאנשים מסוגלים להאשים אותנו שאנחנו לא משקיעים מספיק או אפילו במכירת משחקים. יש גבול לכל דבר, אני אבצע את חובתי אבל אני באמת הולך. שאף אחד לא ינסה אפילו לשנות את דעתי", איים לוקארלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully