וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: מרמורק - הפועל ת"א בנס ציונה

לי בוץ

16.4.2007 / 13:44

שטרן חלובה וחיים צימר סיכמו עם חנן עדני, אך היו"ר אבי לוזון לא אישר סופית. עדני: "אני בדרך למגרש בנס ציונה לסגור את העניינים"

הפועל מרמורק תארח את הפועל ת"א בשמינית גמר גביע המדינה במגרש בנס ציונה. כך סיכמו הבוקר (שני) סגן יו"ר ההתאחדות לכדורגל שטרן חלובה והמנכ"ל חיים צימר יחד עם יו"ר מרמורק חנן עדני. זאת לאחר שהמשטרה פסלה את המגרש הביתי של מרמורק מטעמי בטחון.

כזכור, אתמול לא הסכים עדני להעביר את המשחק ממרמורק אך הבהיר כי במידה והפועל ת"א תסכים להשתתף איתו בהוצאות או לוותר על הכנסותיה מהמשחק, אין לו בעיה לשחק מחוץ למרמורק. עם זאת עדני ציין בהפועל ת"א התייחסו בביטול לבקשתו וטענו: "לא מעניין אותנו מה תעשה, תשחק איפה שאתה רוצה".

האדומים טענו בינתיים שלוותר על הכנסות המשחק יכול להשתמע כטובות הנאה ולכן לא יעשו כך, אך יכבדו כל החלטה של ההתאחדות. אם כן, הבוקר הושגה פשרה לפיה הוחלט כי שתי הקבוצות ישתתפו בהוצאות של המגרש החלופים ויתחלקו שווה בשווה ברווחים.

"סיכמתי עם צימר וחלובה שאני משחק בשבת בשעה 15:00 בצהריים וההוצאות וההכנסות יחולקו חצי חצי ביני לבין הפועל לת"א", סיפר עדני לוואלה! ספורט. "הגשתי בקשה להנפיק 3,000 כרטיסים למשחק, ביניהם גם כרטיסים לחיילים ונוער. עכשיו אני בדרך למגרש בנס ציונה על מנת לסגור את העניינים".

עם זאת, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, טרם נתן הסכמתו לעניין ואמש אף טען כי אם יצטרך יגיע עד מפכ"ל המשטרה על מנת שלא להעביר ביתיות. "לוזון לא עונה לי כרגע, אבל אני מבין שהוא רוצה שנשחק במרמורק ביום שבת וזה דבר שלא יקרה", הסביר עדני המבולבל. "אני במרמורק לא משחק בשבת באופן עקרוני ולא מוכן לוותר על זה. בחוץ - אין לי בעיה. במרמורק לא משחקים בשבת כבר ארבע וחצי שנים וכך זה יימשך".

הבעיה היא שההתאחדות מעוניינת שהמשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט, ולכן הקבוצות יאלצו לשחק בשבת. בשעות הקרובות צפויה להתקבל החלטה סופית בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully