וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלג, חג'ג' ואליהו מול אלופת אירופה

שגיא ניר

16.4.2007 / 13:26

הישראלים ישתפו פעולה עם דירק נוביצקי וטוני פרקר במשחק בין כוכבי ארגון השחקנים האירופי לנבחרת יוון, שייערך בסוף יוני באתונה

ברק פלג, דרור חג'ג' וליאור אליהו ייצגו את ארגון השחקנים הישראלי במשחק ראווה שייערך ב-30 ביוני באתונה, יוון. השחקנים יקחו חלק במשחק בין כוכבי ארגון השחקנים האירופי (UBE), שיחוזקו בכוכבי NBA כמו דירק נוביצקי, טוני פרקר ופז'ה סטויאקוביץ', לבין אלופת אירופה עם תיאו פפאלוקאס, דימוס דיאמנטידיס ולזארוס פפדופולוס. בין המועמדים לאימון נבחרת הכוכבים האירופית נמצא מאמן אולימפיאקוס, פיני גרשון.

הרקע לקיום המשחק הוא מאבקו של ארגון השחקנים האירופי בתקנות החדשות של היורוליג, שמופיעות בחוזה אחיד של הנהלת יול"ב המחייב שחקנים לשמור על משקלם, מאפשרת לקבוצות לשחרר אותם במקרה של פציעה או מחלה ובעיקר קבעו סכום שיחרור מינימלי של 1.5 מיליון יורו לכל שחקן מתחת לגיל 24 שירצה לעבור ל-NBA. הכנסות המשחק באתונה יועברו לטובת המאבק ביורוליג בענין זה.

בין המוזמנים האירופים למשחק:
דירק נוביצקי (גרמניה), טוני פרקר ובוריס דיאו (צרפת), אנדרי קירילנקו (רוסיה), פז'ה סטויאקוביץ', דיאן בודירוגה ואיגור רקוצ'ביץ' (סרביה), פאו גאסול (ספרד), איברהים קוטלואי וסרקאן ארדוגאן (טורקיה), אדם וויצ'י'ק (פולין), דניס מרקונטו וג'יאנלוקה באסילה (איטליה), ארווידאס מאצ'יאוסקאס וראמונאס שישקאוסקאס (ליטא), סאני בצ'ירוביץ' (סלובניה), זוראן פלניניץ' ואיוון וויצ'יץ' (קרואטיה), תומס ון דר שפיגל (בלגיה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully