וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו שחקן השנה באנגליה?

16.4.2007 / 17:52

קשר היונייטד, עליו אומרים בבריטניה "הוא כמו ג'ורדן" מוביל את רשימת המועמדים, יחד עם דרוגבה. טוטנהאם וניוקאסל מתעניינות בבניון

רק בשביל זה היה שווה לצ'לסי להגיע לגמר הגביע: רומן אברמוביץ' וז'וז'ה מוריניו התחבקו לאחר הניצחון של הכחולים אמש בחצי הגמר על בלקבורן (1:2 בהארכה) ושמו בצד את המחלוקות ביניהם, לפחות זמנית.

הרגע המרגש התרחש כשהמאמן הפורטוגלי עלה לחדר העיתונות אחרי המשחק, ונתקל בדרך בבוס הרוסי. מערכת היחסים הכי קפואה בכדורגל העולמי הפשירה לרגע, עם חיבוק בין השניים שלא דיברו מאז ינואר. "בירכתי אותו, והוא בירך אותי. זה נורמלי", אישר המנג'ר לאחר מכן.

בשתי העונות הקודמות של מוריניו בסטמפורד ברידג' זה אכן היה נורמלי, אבל עם כל המתחים הפנימיים בין שני האנשים החזקים בצ'לסי השנה והשמועות הבלתי פוסקות על עזיבתו של מוריניו בתום העונה לריאל מדריד, זה די מפתיע.

השם החדש שנזרק לאוויר כמחליף של מוריניו הוא יורגן קלינסמן, מאמן נבחרת גרמניה במונדיאל האחרון, שנפגש עם נציגי צ'לסי בשבוע שעבר ושמע מהם הבטחה שאם מוריניו אכן יעזוב, הג'וב שלו אם הוא חפץ בו. כך לפחות טוען הבילד הגרמני.

"כריסטיאנו רונאלדו הוא כמו ג'ורדן"

כריסטיאנו רונאלדו הוא המייקל ג'ורדן של הכדורגל. זה לפחות מה שטוען ג'יי דהמריט, מגן ווטפורד שגדל בארה"ב, וראה את אלוהים משחק לא פעם.

לדבריו, רונאלדו ו-ווין רוני הם בלתי עצירים בדיוק כמו אגדת הכדורסל, ואחרי ה-1:4 שהצרעות חטפו מהיונייטד בחצי גמר הגביע הוא אומר: "אתה לא יכול לעצור אותם, כל מה שאתה יכול לקוות לעשות הוא להקשות עליהם. נהגו לומר את אותו דבר על ג'ורדן בארה"ב, והם אותו סוג של שחקנים. הם תמיד יוצרים מצבים בגלל האיכויות שיש להם, הם באים מכל הזוויות ועושים את החיים למאוד קשים".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן השנה?

רונאלדו מקבל כבוד גם מארגון השחקנים באנגליה, וכרגע הוא ודידייה דרוגבה (צ'לסי) מובילים את רשימת המועמדים לתואר שחקן השנה באנגליה, על פי בחירת הארגון. לחלוץ הכחולים יש 30 שערים העונה והוא הסיבה העיקרית שצ'לסי יכולה לזכות בקוואדרופל היסטורי. קשר היונייטד הבקיע 21 שערים בינתיים.

הרשימה כוללת גם את ריאן גיגס ופול סקולס (יונייטד), סטיבן ג'רארד (ליברפול) וססק פברגאס (ארסנל). ווין רוני, רונאלדו ופברגאס מועמדים גם לפרס השחקן הצעיר.

חדשות נוספות:

* יוסי בניון כנראה לא ישחק יותר בווסטהאם. עיתון ה"פיפל" הבריטי טוען שהקשר הישראלי הורה לסוכנו למצוא לו קבוצה אחרת, לאחר שהוצא מהסגל על ידי המנג'ר אלן קרבישלי בעקבות יציאתו למשחקי נבחרת ישראל. בניון עשוי לחזור במקרה כזה לליגה הספרדית. במקרה ויחליט להישאר באנגליה, הוזכרו בימים האחרונים טוטנהאם וניוקאסל כמועמדות לקלוט את הישראלי.

* ארסנל רוצה מאוד את קפטן ניוקאסל סקוט פארקר, ועל פי פרסומים בבריטניה ארסן ונגר מתכוון להציע תמורתו את ג'ילברטו סילבה. הברזילאי צפוי לעבור צפונה גם לאור העובדה שהתותחנים לא רוצים להאריך לו את החוזה ביותר משנה אחת.

* ג'מיאן דאף מניוקאסל סיים את העונה בגלל פציעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully