וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרר: "הם לא מעוניינים להקשיב למה שיש לנו להגיד"

16.4.2007 / 18:17

פדרר תוקף את ה-ATP ואת איגוד הטניס העולמי, שלטענתו מתעלם מהשחקנים בהחלטותיו. בגדאטיס הודח ממונטה קרלו, אגאסי פצע את שטפי

כששחקן הטניס הטוב ביקום לוקח עמדה נחרצת, צריך לעצור ולהקשיב. והיום (שני) יצא רוז'ה פדרר לתקשורת עם תלונות מצד השחקנים כלפי הנהלת סבב ה-ATP וכלפי הנהלת איגוד הטניס העולמי, שלטענתו ולטענת שחקנים בכירים אחרים לא מתייחסים לרצונות השחקנים בבואם לתכנן את לוח המשחק של 2009.

הטרוניה העיקרית סובבת סביב הורדתו בדרגה של טורניר מונטה קרלו, שמתקיים בימים אלה, ממעמד של טורניר מסבב המאסטרס. גם טורניר המבורג עלול לסבול מגורל דומה.

"נפגשתי הרבה מאוד פעמים עם היו"ר החדש של האיגוד, אטיין דה ויליירס, אבל יש לו את הרעיונות שלו", אמר פדרר. "הייתי רוצה שהוא יקשיב קצת יותר למה שיש לנו להגיד. שלחנו מכתבים והחתמנו את השחקנים גם בנושא מונטה קרלו וגם בנושא שבועות גביע דייויס, אבל עושה רושם שהם לא מבינים את מה שיש לנו להגיד ולא מוכנים לתת לנו השפעה, אז החלטנו לצאת עם זה לתקשורת. זו זעקה לעזרה, כי אנחנו לא מרוצים ממה שקורה בחודשים האחרונים".

העלילה הסתבכה מעט שאיבן ליוביצ'יץ' טען שהסיבות לשינויים נובעים מפוליטיקה פנימית. "האם הם מפחדים מהטורנירים האמריקאים?", שאל הקרואטי. "אף אחד מעולם לא חשב לשנות משהו בארה"ב, והשחקנים האירופאים הם אלו שמשלמים את המחיר. והשחקנים האמריקאים לא באים לפה כדי לתמוך בנו, בזמן שלנו זה לא פחות קשה לשחק שם".

כל זאת מגיע על רקע פרישתם של שני האמריקאים מעשירייה הראשונה, ג'יימס בלייק ואנדי רודיק, מטורניר מונטה קרלו.

נלבנדיאן ופררו בסיבוב השני במונטה קרלו

מומחה החימר חואן קרלוס פררו, צפוי, לא התקשה יתר על המידה מול טים הנמן, והדיח אותו בסיבוב הראשון של טורניר מונטה קרלו עם ניצחון 5:7, 2:6.

מי שכן הופתע בסיבוב הראשון הוא מרכוס בגדאטיס, שהפסיד למקס מירני 7:5, 6:4 ונשלח לארוז מהר מהצפוי. הקפריסאי לא נראה בפוקוס על ההתמודדות, ובכל פעם שהתקרב הצליח לירות לעצמו ברגל ולחזור לפיגור.

דויד נלבנדיאן, מומחה חימר אחר, הפסיד את המערכה הראשונה לפדריקו לוצי (133 בעולם) 6:3, אבל חזר לעצמו עם 2:6, 1:6, וימשיך הלאה.

יריבו של רוז'ה פדרר בסיבוב השני יהיה אנדראס ספי האיטלקי המוכר לנו ממפגש הדייויס האחרון ברמת השרון, כשחואן איגנסיו צ'לה הארגנטינאי ינסה לעצור את רצף הניצחונות של רפאל נדאל על חימר. גאל מונםיס הצרפתי וקרלוס מויה הספרדי פרשו בסיבוב הראשון בכלל פציעות.

אגאסי סידר לגראף פרצוף חדש

אנחנו לא יודעים אם יש בטניס מונח שנקרא "חבטה פרוידיאנית", אבל אולי הגיע הזמן להמציא אותו. אנדרה אגאסי פוצץ לאישתו שטפי גראף את הפנים בטעות עם מחבט טניס, עניין שהסתיים בשלושה תפרים בשפה.

זוג אגדות הטניס שיחקו במשחק לגיוס תרומות לאחר גמר טורניר יוסטון בארה"ב, ובמהלך אחת החבטות אגאסי תנועת ההמשך שלו הסתיימה בפנים של גראף.

שטפי ירדה מהמגרש, ניגבה את הדם במגבת ורופא שהיה במקרה במקום (אחרי ששילם 70 אלף דולר לכרטיס) תפר לה את הפה. השיניים שלה לא ניזוקו. אגאסי, שישתתף בקרוב בתכנית ריאליטי בהפקת אופרה ווינפרי שתיקרא "הנתינה הגדולה", אמר לאחר מכן: "היא בסדר. זו הייתה תאונה מצערת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully