וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון ימשיך בקריית שמונה בעונה הבאה

עדי פרג'

15.4.2007 / 20:03

מאמן קרית שמונה ובעלי הקבוצה, איזי שרצקי, סיכמו על המשך העסקתו של הראשון אחרי סילוק סעיף שעמד בפני החתימה בעבר

בפגישה שהתקיימה היום (ראשון) בין יו"ר קריית שמונה, איזי שרצקי, לבין מאמנו, רן בן שמעון, הוחלט על המשך עבודתו של המאמן בקבוצה גם בעונה הבאה. למרות העונה המוצלחת של קרית שמונה תחת המאמן, בה זכתה בתואר ראשון (גביע הטוטו) וכמעט הבטיחה עלייה ראשונה לליגה הבכירה, נותרה עד כה סוגיית המאמן בקבוצה פתוחה, כששני הצדדים לא מיהרו להיפגש ולחתום על חוזה עבודה לקראת העונה הבאה.

אחת הסיבות לכך הייתה תנאי מוקדם שרצה יו"ר קריית שמונה איזי שרצקי לפיו המאמן יצטרך להציב שני שחקני בית בהרכב הקבוצה בכל משחק. על אותו תנאי סירב בן שמעון לחתום, בגלל שהסכם כזה למעשה פוגע בזכות המאמן לקבוע על פי ראות עיניו את ההרכב אותו הוא רואה לנכון להעמיד בכל פעם מחדש.

בפגישה היום, חזר בו שרצקי מהצהרתו ולא ביקש מבן שמעון להסכים לסעיף, אלא הסתפק בהבהרת הדברים בלבד. בן שמעון אמר הערב לאחר הפגישה: "אכן סיכמתי בקריית שמונה גם לעונה הבאה ואני שמח מאוד על כך. החוזה שלי הוא לעונה אחת ובכלל החוזים שיהיו לי בעתיד בכל קבוצה שהיא יהיו לעונה אחת בלבד,מהסיבה הפשוטה שגם אם אחתום לשלוש שנים ואכשל אעזוב, וגם אם אחתום לעונה אחת, אשאר לעונות נוספות אם אצליח. זו הדרך בה אני מאמין".

בן שמעון התייחס גם לסעיף שחקני הבית של שרצקי: "לא חתמתי או הסכמתי על סעיף כזה משום שלא התבקשתי לעשות כן. מנגד אני מבהיר שאני מבין את כוונתו של איזי ואעשה הכל על מנת לקדם את שחקני הבית של המועדון ולשלב אותם בליגת העל. יחד עם זאת הרבה תלוי גם בשחקנים עצמם. השחקנים הטובים ביותר והראויים ביותר ישחקו,ללא כל קשר לשחקן בית או לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully