וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי בירוק הושעה עד יום ראשון ונקנס ב-500 דולר

רומן רוזנבלט

16.4.2007 / 16:03

קשר נתניה הועמד לוועדת משמעת וזכה לעונש קל יחסית. גורם בקבוצה הסביר: "הכי קל היה לזרוק אותו, אבל לא רצינו לגמור לו את הקריירה"

הקשר הצעיר שי בירוק, שככל הנראה יסיים את דרכו במכבי נתניה בתום העונה, הושעה עד יום ראשון מהקבוצה לאחר שעמד היום (שני) לוועדת משמעת. בירוק גם נקנס ב-500 דולר. בנתניה הפתיעו רבים שהעריכו שהשחקן יושעה עד סוף העונה לאור כמות עבירות המשמעת שצבר במהלך השנה, כשלמעשה בקבוצה החליטו שאינם רוצים להיות אלה שיגמרו לבירוק הצעיר את הקריירה. בירוק הבהיר בודעת המשמעת שדבריו לא נעשו בכוונה תחילה.

גורם בקבוצה אמר היום: "הכי קל היה לזרוק את שי, במיוחד לאור התיק העבה שיש לו מתחילת העונה, אבל החלטנו לתת לו עוד חבל ושהוא יהיה זה שיהיה אחראי לקריירה שלו. לכן הוא קיבל צ'אנס נוסף, ומיום ראשון הקרוב הכל יימצא בידיו, וכמובן שהכל יהיה נתון להחלטתו של ראובן עטר". נתניה אינה מתכוונת לממש את האופציה על בירוק, והוא ממילא לא צפוי להמשיך בקבוצה בעונה הבאה. על כן החליטו בנתניה ללכת לקראתו, ולאפשר לו לחזור לפעילות כדי שיוכל למצוא לעצמו קבוצה לעונה הבאה.

בירוק הודיע מספר שעות לפני המשחק מול מכבי פתח תקוה כי הוא סובל מכאבים במפשעה, למרות שקיים אימונים רגילים במהלך השבוע. לכן הוחלט להעמידו לוועדת משמעת בגין התנהגות בלתי הולמת, לאחר שהשאיר את הקבוצה עם 17 שחקנים בלבד בסגל למשחק. העמדתו לדין באה בעקבות אוסף של עבירות משמעת, כולל חשד לניהול חיים לא ספורטיביים, היעדרות משני אימונים ללא אישור ואיחורים לאימונים.

הכוונה המקורית של מכבי נתניה היתה להשעות את בירוק עד סיום העונה, אך הקשר התחנן על נפשו וביקש סליחה בוועדת המשמעת. בירוק, כאמור, הושעה עד יום ראשון ורק נקנס. שי בירוק עצמו הגיב בקצרה הערב לעונש שקיבל: "אני מקבל את העונש בהבנה. אם פגעתי במועדון, אני מתנצל. אני מכבד את מכבי נתניה ואת חברי ההנהלה ומלכתחילה לא הייתה לי כל כוונה לפגוע בהם. מעולם לא טענתי ולא אמרתי שפוגעים בי בגלל שבאתי מטוברוק".


ראובן עטר מקווה כי מזואה אנסמבו יחלים מפציעתו ואילו אופיר חיים יחזור לכושר משחק מלא בתקופת הפגרה הכפויה ממשחקים, בעקבות ההדחה מגביע המדינה. ביום רביעי הקרוב ייערך משחק אימון בין קבוצת הנוער של המועדון לקבוצה הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully