וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה סוחטת אליפות

15.4.2007 / 19:47

שער עצמי של נבארו בדקה ה-88 העניק לאלופה 0:1 ביתי על מאיורקה. סביליה כבר 4 נקודות ממנה אחרי הפסד 2:0 בוולנסיה

המחזור ה-30 בליגה הספרדית, שנפתח אתמול (שבת) עם ניצחונות מפתיעים של סנטאנדר על ריאל מדריד ושל סוסיאדד על בטיס, המשיך היום.

המשחק המרכזי יפגיש את ולנסיה וסביליה בהמשך ובינתיים פתחה ברצלונה פער של 4 נקודות בפסגה עם ניצחון 0:1 על מאיורקה. אתלטיקו מדריד סגרה על ולנסיה ועל סראגוסה בקרב על המקום הרביעי עם ניצחון 0:1 על לבנטה ואילו חריסטו סטויצ'קוב, שמונה למאמן סלטה ויגו קצת לפני סוף השבוע, כבר השיג ניצחון ראשון, 0:1 בדרבי על דפורטיבו לה קורוניה.

ברצלונה פתחה פער על פני סביליה

ברצלונה - מאיורקה 0:1

לפני שבוע הפסידה האלופה 1:0 לסראגוסה ופרנק רייקארד הקדים את העיתונאים ואמר: "בואו נכתוב שהמאמן אשם". ההולנדי כנראה כבר הכין משפט מחץ גם הפעם, אבל שער עצמי של פרננדו נבארו בדקה ה-88 הציל אותו ממבוכה. בארסה פגשה את קבוצת התחתית מפאלמה, שלטה במגרש, סיכנה את השער ומצאה שם שוער נבחרת ספרד הצעירה עד לא מזמן, מויה, שבלם את כל הנסיונות שלה עד הדקה ה-88. רפא מארקז העלה כדור חופשי שנבלם, חאבייר סביולה השתלט על הכדור החוזר ובעט אותו לקורה, משם חזר הכדור, פגע בנבארו המסכן וחדר פנימה.

מאיורקה לא הייתה רחוקה מלהפתיע עוד לפני כן. בדקה ה-30 הכשיל ויקטור ואלדז את ג'ונאס גוטיירז הארגנטינאי ברחבה וספג צהוב. ג'ונאס עצמו בעט את הפנדל, אבל ואלדז ביצע עצירה שהתבררה כמכריעה.


ולנסיה - סביליה

בסיבוב הראשון זה נגמר בנוק אאוט - 0:3 - לזכות סביליה, שאז סיפקה הוכחה שמקומה בצמרת. הפעם היו ידיהם של הלוס צ'ה על העליונה, כשכמעט כרגיל, דויד וייה מנצח על המקהלה. החלוץ הלוהט כבש את הראשון של קבוצתו בדקה ה-27 והכפיל בדקה ה-51 (פנדל) ו-ולנסיה החזירה לעצמה את המקום הרביעי, שעבד לה לפני שבוע. אנצו מארסקה הספיק להחטיא פנדל משלו, שיכול היה להשוות את התוצאה, בדקה ה-34. אנדראס הינקל הגרמני, שביצע על וייה את העבירה שהובילה לפנדל של ולנסיה, הורחק בדקה ה-50.

אתלטיקו מדריד סוגרת על המקום הרביעי

סלטה ויגו - דפורטיבו לה קורוניה 0:1

הדרבי של חבל גליסיה הסתיים בניצחון של הקבוצה הביתית, במשחקו הראשון של חריסטו סטויצ'קוב על הקווים. שער של פרננדו באיאנו הברזילאי בדקה ה-61 עשה את ההבדל. דודו אוואט עמד בפני כמה מבחנים במחצית הראשונה, הציל מצב של גוסטבו לופז בדקה ה-37 ובעיטה חופשית של פביאן קאנוביו שתי דקות לאחר מכן. את הבונוס קיבלה סלטה בדמות עלייה מעל הקו האדום, על חשבון לבנטה שהפסידה לאתלטיקו מדריד.


אתלטיקו מדריד - לבנטה 0:1

הקבוצה הקטנה מוולנסיה נכנעה לשער של פרננדו טורס וירדה מתחת לקו האדום. הקולצ'יונרוס מצד שני, השתוו בכמות הנקודות שלהם לוולנסיה, צימקו את הפער מסראגוסה לנקודה אחת, והם שוב במירוץ על מקום בליגת האלופות.


חימנסטיק - סראגוסה 0:1

חניכיו של ויקטור פרננדז עלו לפני שבוע למקום הרביעי על חשבון ולנסיה, אבל ההפסד שלהם מול האחרונה בטבלה מנע מהם לפתוח פער, לפחות זמני, בקרב על המקום הרביעי. חאבייר פורטיו כבש את השער המכריע בדקה ה-81.


אתלטיק בילבאו - אספניול 1:2

אספניול נהנית מעונה מצוינת יחסית. הקבוצה מבוססת במרכז הטבלה והשבוע עלתה לחצי גמר גביע אופ"א. אתלטיק מצד שני, נאבקת נגד הירידה, אבל היום השיגה 3 נקודות יקרות, שהרחיקו אותה כדי 4 נקודות מהמקום ממנו יורדים ליגה. ג'ונתאס הברזילאי העלה את האורחים הקטאלונים ליתרון בדקה השלישית, אבל איסמעל אורסאיז הוותיק הפך עם צמד בדקות 61 ו-78.


חטאפה - ויאריאל 0:3
לחטאפה: חאבייר קאסקרו 31, מאריס ורפאקובסקיס 66, סרחיו פאצ'ון 81.

אוסאסונה - רקראטיבו 1:1
לאוסאסונה: סזאר קרוצ'אגה 56. לרקרה: פלורן סינמה פונגול 52.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully