וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הבטיח - וקיים

15.4.2007 / 18:06

הפנומן הצהיר שתוך שנה יהיה השחקן הטוב בעולם, וכבר מול מסינה (1:3) הבקיע עוד גולאסו. רומא התאוששה על חשבון סמפדוריה

גם אם מילאן לא תיקח השנה את הצ'מפיונס ליג, כרגע היא בתמונת ההעפלה לעונה הבאה של ליגת האלופות גם מהמקום הרביעי בטבלת הליגה האיטלקית, אחרי שגברה על מסינה בחוץ 0:2 וקירבה אותה עוד יותר לירידה, במסגרת המחזור ה-32 בסרייה A.

רומא התאוששה מהתבוסה שלה למנצ'סטר יונייטד עם ניצחון על סמפדוריה, ופתחה פער של 10 נקודות בטבלה מלאציו, שלא הצליחה להתגבר על סוגרת הטבלה אסקולי. בתחתית הדברים נשארו כשהיו לאחר שפארמה לא יכלה לקטאניה, ורג'ינה השיגה רק תיקו בליבורנו.

מסינה - מילאן 3:1

הרוסונרי נראים טוב לקראת חצי גמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר יונייטד, ורשמו ניצחון ליגה שני ברציפות אחרי ה-1:3 בשבוע שעבר מול אמפולי. קאקה היה האיש של מילאן במחצית הראשונה, וניסה כבר בדקות הפתיחה בעיטה מ-25 מטר. בדקה ה-14 הברזילאי כבר כבש, כשהכדור ששלח מחוץ לרחבה פגע בקלאדזה, היטעה את שוער מסינה פאולטי ונחת ברשת. חמש דקות לאחר מכן הוא כמעט השלים צמד, כשקיבל מסירה נהדרת מרונאלדו ובעט כדור מדוייק אך פאולטי הציל.

הבליץ האדום-שחור נמשך, ופאבאלי הוריד את הקבוצה של אנצ'לוטי ביתרון שני שערים למחצית אחרי שגורקף בישל לו.

בדקה ה-63 התקפה מסוכנת של מילאן הסתיימה בלי שער אבל עם הרבה דאגה למסינה, כשזאנטי נפגע מיציאה של פאולטי ושכב על הדשא דקות ארוכות ללא תנועה.

רונאלדו שם את הדובדבן על הקצפת בדקה ה-87, עם גול אדיר משום מקום. הפנומנו, שהצהיר הבוקר בראיון ל"גאזטה דלו ספורט" שהוא יחזור תוך שנה להיות הכדורגלן הטוב בעולם, עמד מאחורי המלים שלו כשקיבל כדור 30 מטר מהשער, הסתובב על המקום ובעט פצצה לחיבורים. אפילו דרוגבה היה מתגאה בגול כזה. מאסיילה הרשית שער כבוד למסינה בתוספת הזמן, אבל מילאן משיגה ניצחון חוץ ראשון אחרי חודשיים ועולה לפחות בינתיים למקום הרביעי בטבלה.

רומא - סמפדוריה 0:4

את כל התיסכול מההפסד המביך (1:7) לשדים האדומים החבורה של ספאלטי הוציאה על סמפדוריה, שאיתרע מזלה לפגוש את הטוטים דווקא עכשיו.

מנסיני החמיץ את ההזדמנות הראשונה של רומא שהגיעה בדקה ה-16, אבל חמש דקות אחרך כך טוטי מצא את עצמו לבד 20 מטר מהשער והפציץ פנימה את הראשון.

סמפדוריה נראתה נטולת כל ארגון ומחץ והחטיאה את ההזדמנות היחידה שלה, אי שם בשלהי המחצית הראשונה. לטוטי לעומת זאת לא חסר מחץ בכלל והוא סחט הצלה גדולה מברטי אחרי שעבר את כל ההגנה של סמפדוריה לפני הירידה להפסקה. הלחץ הרומאי נמשך גם בחצי השני וטוטי השתחרר מול ברטי וכבש שער שנפסל בטענת נבדל. הקיסר המשיך להוביל את הכיבוש הרומאי, והבקיע את השני שלו (67) אחרי בישול של מנסיני. אחרי שהשלים צמד, החליט טוטי לפרגן לאחרים והרים כדור נהדר מצד שמאל שנחת בול על ראשו של מתאו פרארי, שנגח פנימה. פנוצ'י השחיל רגל לכדור גובה מדוייק מקרוב בדקה ה-85 וחתם את ההשפלה עם הרביעי.

אסקולי - לאציו 2:2

משחק ראשון לאחר 8 מחזורים שבו לאציו לא מצליחה לנצח, ודווקא מול אסקולי החלשה שניצחה רק 3 פעמים העונה.

האחרונה בטבלה עלתה ליתרון ראשונה משער של אנדראה סונקין (70), תומאסו רוקי החזיר את לאציו לתמונה (73) ולאחר שגוגליילמו סטאנדארדו הורחק (75) והשאיר את לאציו בעשרה שחקנים, לואיג'י די ביאג'ו הבקיע מהנקודה הלבנה ושוב העלה את אסקולי ליתרון. לואיס אנטוניו חימנז (84) השווה וחתם את תוצאת המשחק.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אינטר - פאלרמו 2:2

האלופה שבדרך שמטה שתי נקודות בבית מול פאלרמו. לא שזה משנה משהו בטבלה, כמובן.

אנדראה קאראצ'יולו העלה את האורחים ליתרון כבר אחרי 3 דקות, כשז'וליו סזאר שמט כדור שסימפליסיו בעט מ-25 מטר וקאראצי'ולו השתלט על הריבאונד והכניע את שוער הנראזורי מ-5 מטר.

פאלרמו המשיכה להביך את ההגנה המילאנזית וקאסאני סחט הצלה גדולה מסזאר, שהדף איכשהו את הבעיטה שלו לקורה. בהמשך השופט פסל שער של קאראצ'יולו, לאחר שבארזאגלי שביצע עבירה לפני שנגח בכדור שהגיע אליו. כריסטיאן זאקארדו הוסיף את השני של האורחים ממש לפני המחצית, ופאלרמו יורדת לחדרי ההלבשה ביתרון מפתיע 0:2.

מנצ'יני כנראה שטף את השחקנים שלו כמו שצריך, כי אחרי ההפסקה הנראזורי כבר עלו אחרת, וחוליו קרוז צימק ל-2:1 אחרי בישול של פיגו (67). אדריאנו השלים את המהפך כשהשווה (74) וחילץ לאינטר נקודה ביתית.

משחקים נוספים:

ליבורנו - רג'ינה 1:1
לליבורנו: כריסטיאנו לוקארלי (27). לרג'ינה: רולאנדו ביאנקי (31)

פיורנטינה - סיינה 0:1 (אדריאן מוטו 43)

פארמה - קטאניה 1:1
לקטאניה: ג'ונתה ספינסי (20). לפארמה: זלטאן מוסילמוביץ' (32)

טורינו - אטאלנטה 2:1
לאטאלנטה: ג'יאנפאולו בליני (2), ריקארדו זאמפאניה (8). לטורינו: אלביס אברוסקאטו (70)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully