וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי ומנצ'סטר בקרב ראש בראש על הגביע

15.4.2007 / 20:27

הכחולים נזקקו לשער של באלאק בהארכה כדי לנצח את בלקבורן 1:2 ולעלות לגמר מול סר אלכס על התואר הראשון של העונה

צ'לסי רוצה להמשיך להיאבק על הטרבל מול מנצ'סטר יונייטד, והערב (ראשון) היא זכתה לפגוש את השדים האדומים בגמר הגביע אחרי שגברה במשחק דרמטי על בלקבורן 1:2 בחצי גמר.

צ'לסי פתחה עם כדורגל מרשים ואשלי קול עם דאבל פס לג'ו קול הגיע למצב מצויין, בעט מזוית חדה אך פרידל הדף. בלקבורן התאוששה והחלה לתקוף את השער של פטר צ'ך, שהציל בעיטות מרוברטס ופדרסן. פרנק למפארד כבש את השער לזכות הכחולים (16) אחרי התקפה מרהיבה שהתחילה עם דרוגבה שהוריד כדור שוער ארוך של צ'ך, מסר לבאלאק והגרמני העביר מסירה מדוייקת לקשר המחונן שבעט לפינה הרחוקה והעלה את מוריניו ליתרון 0:1. בסופו של דבר בלקבורן הצליחה להשוות (63) בזכות בעיטה חופשית של פדרסון, שצ'ך התמקם לקראתה לא טוב ורוברטס המשיך פנימה.

הקפטן ג'ון טרי כמעט כבש שער עצמי לרשת של צ'לסי, כשנגח לאחור כדור שעבר מעל לשוער, צ'ך איכשהו הדף אותו בדרך לרשת.

לבאלאק היה עוד מצב טוב בתוספת הזמן, אך פרידל הרחיק והקבוצות הלכו להארכה. הקשר הגרמני היה זה שהכריע את המשחק בדקה ה-109 אחרי מסירה של רייט-פיליפס שקאלו לא הגיע אליה אבל באלאק היה במקום כדי לדחוק פנימה והלעלות את הקבוצה מסטמפורד ברידג' לקרב ראש בראש בגמר מול יונייטד.

טוטנהאם חזרה שלוש פעמים מפיגור מול וויגאן

אחרי שהודחה מגביע אופ"א ביום חמישי האחרון, טוטנהאם חזרה הערב למאבקי הפרמיירליג, בתקווה להתקדם מעלה ביישורת האחרונה של העונה ואולי לנסות ולהשיג כרטיס לגביע אופ"א גם בשנה הבאה.

התרנגולים התארחו אצל וויגאן מהתחתית וחזרו שלוש פעמים מפיגור, במשחק שהסתיים בתיקו 3:3. טווטנהאם עלתה למקום השמיני עם 49 נקודות, וויגאן רחוקה כעת בשלוש נקודות מהקו האדום.

אמיל הסקי העלה את המארחים ליתרון משער בנגיחה כבר בדקה הראשונה, אלא שדימיטאר ברבאטוב כבש את שערו ה-20 העונה בכל המסגרות והישווה בדקה הרביעית אחרי שהעביר שני שחקנים ובעט לשער. בדקה ה-30, לייטון ביינס פרץ לרחבה מהצד השמאלי ובעט לשער כדע להעלות את וויגאן ל-1:2. וויגאן שוב הישוותה כעבור דקות ספורות, הפעם רובי קין גרם לפנדל וגם כבש אותו, בדרך ל-2:2 בדקה ה-35. קווין קילבן כבש את השלישי לוויגאן בדקה ה-60 כשהוא התרומם היטב לכדור קרן ונגח פנימה. 8 דקות לאחר מכן, רובי קין השלים צמד עם שער מ-30 מטר וקבע את תוצאת המשחק, 3:3.

קבוצת תחתית נוספת, צ'רלטון, פיספסה הזדמנות לעלות אל מקו האדום אחרי שהפסידה 2:1 לאברטון. הקבוצה ממרסיסייד טיפסה למקום החמישי על חשבון בולטון, הודול ליחס שערים עדיף והיא תשחק ככל הנראה בגביע אופ"א בעונה הבאה. ג'וליאן לסקוט העלה את שחקניו של דייויד מויס ליתרון בדקה ה-81, דארן בנט הישווה דקה לסיום, אבל אקורד הסיום היה שייך לג'יימס מקפאדן, שהעניק לאברטון ניצחון בתוספת הזמן.

  • עוד באותו נושא:
  • בלקבורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully