וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אליפות היא המשימה החשובה ביותר"

מכבי מנסה להתאושש מצסק"א לקראת ראשון לציון (20:45, ספורט 1). ספאחיה: "דאון? אנחנו ריאלים. הפסדנו לקבוצה טובה יותר"

מכבי תל אביב שבה הצהריים (ראשון) לאימונים סדירים, לאחר ההדחה מהיורוליג בשבוע שעבר. אתמול ערכה מכבי אימון אתלטיקה בהדר יוסף והיום ערכה אימון מלא, בהשתתפות כלל השחקנים. מחר ישובו הצהובים להתרכז במשימותיהם בליגת העל, כשיארחו בהיכל נוקיה את מכבי ראשון לציון (20:45).

"אנחנו לא בדאון", אמר מאמן הקבוצה, נוון ספאחיה. "אנחנו ריאלים. הפסדנו לצסק"א, שהיא קבוצה טובה יותר. לא אהבתי את איך שהפסדנו ודיברנו על זה, אבל עכשיו אנחנו חוזרים לליגה כדי לבצע את הדברים טוב יותר. אליפות היא המשימה הכי חשובה. ניתן 200 אחוז כדי לזכות בה".

ספאחיה נשאל האם כעת, משסיימה מכבי את פרק היורוליג, יפחת לדעתו הלחץ האופף את המועדון. "הלחץ קיים כל הזמן", השיב הקרואטי. "מהשנייה הראשונה שהגעתי לכאן יש לחץ. אני לא בורח מהלחץ, ואני מקווה שכך גם שחקני. כבר אמרתי שאני משקיע במכבי את כל מה שאני יודע, ואני רק זקוק לתגובה של השחקנים".

"אנחנו רוצים לחשוב על מה שיהיה, לא על מה שהיה", הוסיף הקפטן דרק שארפ. "ראשון לציון היא הצעד הראשון בדרך לאליפות. אין דבר כזה ניצחון וודאי. כדי לנצח נצטרך לתת את הטוב ביותר".

ראשון, מנגד, ממשיכה לשפץ את הסגל הרעוע ותציג לראווה שני זרים חדשים: הגארד ג'רל בלסינגיים (25, 1.78), שפתח את העונה בסולנה השוודית (יחליף את אדריאן פנלנד, ששוחרר לאחר משחק אחד), וכן את דיימון פטרסון הוותיק (38, 2.00), פורוורד שמגיע מאליצור רמלה, שסיימה את דרכה בליגה הלאומית.

אליהו ברשימת המועמדים לתגלית העונה ביורוליג

נראה שלפחות אחד משחקניה של מכבי תל אביב יבקר בפיינל פור. לא כשחקן מן המניין, אלא כמועמד לאחד הפרסים האישיים המוענקים בערב הגאלה המסורתי, שמתקיים ערב משחק הגמר.

ליאור אליהו הוא אחד מ-12 המועמדים הסופיים לתואר תגלית השנה ביורוליג, כאשר הזוכה ייקבע על ידי 24 המאמנים במפעל. מדובר, יש לציין, בשחקנים שנולדו רק לאחר יולי 1984.

שאר המועמדים לתואר הם אנטון פונקרשוב (צסק"א מוסקבה), רודי פרננדס וריקי רוביו (חובנטוד בדאלונה), סופוקליס שחורציאניטיס (אולימפיאקוס), קוסטה פרוביץ' ואורוס טריפקוביץ' (פרטיזן בלגרד), טיאגו ספליטר (טאו ויטוריה), דומן לורבק (אולימפיה לובליאנה), יונאס מאצ'יוליס (ז'לגיריס קובנה), סנק אקיול (אפס פילזן) ומרקו בלינלי (קלימאמיו בולוניה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully