וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילינג - שוב שם נרדף לדומיננטיות

15.4.2007 / 8:11

המגיש של הרד סוקס שלט ב-0:8 על האיינג'לס. ניצחון ליאנקיז באוקלנד. סופאן גבר על הקרדינלס, וושינגטון הכניעה את המטס

עוד שני משחקים נדחו הלילה באפריל הסוער ב-MLB. פיטסבורג לא שיחקה עם סן פרנסיסקו וגם אטלנטה ופלורידה ימצאו מועד אחר. ובינתיים, בואו נראה מה קורה בשאר הליגה.

AL:

בוסטון - לוס אנג'לס איינג'לס 0:8

אחרי משחק פתיחה גרוע בקנזס סיטי קורט שילינג הגיש בהצלחה בטקסס, ובמשחק הזה חזר להיות וינטאג' שילינג, עם שמונה אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים. דייויד אורטיז חבט להומר והכניס ארבעה רצים, וגם הוא המחיש כמה מסוכן הוא יכול להיות. הקטור קראסקו עם 3.1 אינינגים וההפסד.


קליבלנד - שיקגו וייט סוקס 0:4

לא היה שלג בקליבלנד, אבל היה פול בירד, שהגיש שישה אינינגים נקיים ונעזר בהומרים של ריאן גארקו וג'וש בארפילד, לשניהם היה זה הומר בכורה העונה. ג'ו בורובסקי קיבל את השמירה הקלה עם שליש אינינג של עבודה, ג'ון דאנקס עם ההפסד.


טורונטו - דטרויט 10:7

ואם לבורובסקי הייתה עבודה קלילה, הרי שבי ג'יי ריאן, שפתח בצורה מזוויעה את העונה, סבל קשות. ריאן עלה ביתרון 6:7 לטורונטו ונותץ לכל עבר על ידי חובטי הטייגרס. מרקוס ת'יימס חבט לדאבל שהעלה את הטייגרס ליתרון 7:8, טוד ג'ונס סגר את הדלת בשמירה שישית העונה. וויל לדזמה עם הניצחון. אלכס ריוס, ורנון וולס ולייל אוברביי עם הומרים לטורונטו, ברנדון אינג' עם אחד לדטרויט.


סיאטל - טקסס 3:8

סמי סוסה חבט להומר מספר 590 בקריירה, מה שלא הספיק לו מול הגשה טובה של מיגל באטיסטה. באטיסטה רשם 6.2 אינינגים וחמש הכשות, כשהוא נעזר בהומרים של אדריאן בלטרה וחוזה גיין. הפסד לויסנטה פאדייה, הומר גם לבראד ווילקרסון מהריינג'רס.


בולטימור - קנזס סיטי 4:6

האוריולס לא נכשלו, אבל היה להם לא קל, כשארבע ריצות באינינג השישי הפכו פיגור והיקנו להם את הניצחון. כל הארבע - מחבטה אחת, של כריס גומז עם גראנד סלאם. ג'ואל פראלטה היה אחראי למחדל וקיבל את ההפסד, סקוט וויליאמסון זכה בניצחון.


אוקלנד - ניו יורק יאנקיז 4:3 (13 אינינגים)

אחרי 12 אינינגים בא ג'ייסון ג'יאמבי ב-13 וחבט פצצה ליציעים שהוא כל כך מכיר בקולוסיאום. זו הייתה החבטה היחידה של ג'יאמבי בשישה נסיונות במשחק. מי שעוד חבט להומר הוא אלכס רודריגז, שלא רואה בעיניים וירה לשביעי שלו העונה. בריאן ברוני זכה בניצחון, לני דינארדו עם ההפסד.


מינסוטה - טמפה ביי 5:12

אחרי הדואל של יום שישי בא משחק במעמד צד אחד, זה של סידני פונסון ממינסוטה. השמן הגיש 5.1 אינינגים סולידיים וזכה בניצחון על מי שהיה פעם פרוספקט מזהיר, אדווין ג'קסון, והפך למגיש אפור בסגל הדוויל רייז. לואיס רודריגז עם הומר למינסוטה, קרלוס פניה עם אחד לטמפה ביי.

NL: סופאן מרגיש בבית

סט. לואיס - מילווקי 3:2

ג'ף סופאן חזר לעיר בה הפך לגיבור בשנה שעברה, עם הופעה דומיננטית בפלייאוף, והראה כמה הוא עלול להיות חסר לציפורים האדומות השנה. סופאן הגיש 6.1 אינינגים מצויינים, במהלכם הכיש חמישה, ונעזר בהומר של ריקי וויקס ובשמירה של פרנסיסקו קורדרו. קיפ וולס הפסיד למרות הופעה טובה בזכות עצמו, של שבעה ושלושה. עוד משחק חלש לאלברט פוחולס, עם 0 מ-4.


לוס אנג'לס דודג'רס - סן דייגו 7:2

ג'ייק פיבי הגיש שבעה ושלושה, כשבצד השני ג'ייסון שמידט חטף מהקבוצה שממנה הוא כמעט תמיד מקבל בראש, ושרד שני אינינגים בלבד. הומרים לקווין קוזמנוף ובריאן ג'יילס, כשהפאדרס רושמים חמש ריצות באינינג השני.


פילדלפיה - יוסטון 5:8

קול המלס הצעיר לא הרשים, אבל הצליח לזכות בניצחון בזכות דאבל של צ'ייז אטלי באינינג השישי. לפני כן רשם אטלי הומר שני העונה וג'ימי רולינס, השורטסטופ הטוב ביותר היום ב-NL, ירה להומר השישי שלו. ג'ייסון ליין עם הומר וארבעה ריביז על המלס, וודי וויליאמס עם ההפסד וטום גורדון עם השמירה.


אריזונה - קולורדו 4:5

הדיבאקס הפכו פיגור לניצחון באינינג השמיני, כשמיגל מונטרו חבט לריצה המשווה עם הומראן ואורלנדו הדסון הכניס את הריצה המנצחת עם סינגל על לה טרוי הוקינס המזעזע. שישה ושישה לליבאן הרננדז, ניצחון לברנדון ליון ושמירה לחוזה ולוורדה. שישה אינינגים גם לארון קוק בקולורדו.


ניו יורק מטס - וושינגטון 6:2

אורלנדו הרננדז נתקל במשהו שדומה פתאום להתקפה אצל הנשיונאלס, כשמהצד השני שון היל שולט בגבעה עם שבעה וחמישה וגם ניצחון. דמיטרי יאנג, כריס סנלינג וריאן צ'רץ' חבטו להומרים בוושינגטון.


שיקגו קאבס - סינסינטי 0:7

ומה יותר טבעי מהיל אחד להיל אחר? כמו שון, גם ריץ' היל הגיש שבעה וחמישה, היה חד וסולידי והסתייע במשחק טוב של אלפונסו סוריאנו, שחבט פעמיים לריצה ולריבי, ושל דרק לי עם שלוש חבטות. 6.2 אינינגים והפסד לברונסון ארויו בסינסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully