וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריינג'רס נשארו חלקים

15.4.2007 / 8:04

ניו יורק עלתה ל-0:2 מול אטלנטה אחרי ניצחון 1:2. 1:1 בסדרות בין אוטאווה לפיטסבורג, טמפה ביי לדווילס ובפאלו לאיילנדרס

כמו במשחקי שבת, גם בלילה שבין שבת לראשון הצליחה רק קבוצה אחת לפתוח יתרון של שני משחקים בפלייאוף, לאחר שהניו יורק ריינג'רס ניצחו את אטלנטה 1:2, והעבירו את הסדרה למדיסון סקוור גארדן במצב אופטימלי של 0:2. סידני קרוסבי הבקיע את שער הניצחון לפיטסבורג, שעם 3:4 באוטאווה השוותה ל1:1. גם הסדרה בין טמפה ביי לניו ג'רזי מאוזנת, לאחר ניצחון של הלייטנינג במדולנדס 2:3. האיילנדרס ניצחו בתוצאה זהה בבפאלו, וגם שם 1:1.

באשר לקטטות הסדרה בין סן חוזה לנשוויל, הליגה השעתה את אלכסנדר רדולוב מהפרדאטורס למשחק אחד. סקוט הארטנל, לעומת זאת, נוקה מאשמה על ידי הליגה ויוכל ליטול חלק במשחק הבא.

אטלנטה - ניו יורק ריינג'רס 2:1 (0:2 לריינג'רס בסדרה)

ברנדן שנאהאן כבש ארבע דקות לסיום, והריינג'רס, שלא ניצחו עשר שנים בפלייאוף, לוקחים הביתה למדיסון סקוור גארדן יתרון של שני משחקים. שון אייברי הבקיע בשליש הראשון, כששש דקות מפתיחת השלישי משווה איליה קובאלצ'וק.

אייברי דווקא נשמר קשות אבל לא התרגש. "ככל שהם נותנים לי יותר תשומת לב הם מזניחים את החברים שלי, וגם אני נהיה טוב יותר". השער של שנאהאן היה ה-54 שלו בקריירה עשירה בפלייאוף. ועם כל כך הרבה ניסיון, הוא יודע שכלום לא סגור. "באנו לפה לעשות את העבודה ועשינו אותה. אבל עד שהשלמנו אותה, לא נוכל להגיד שאיזושהי עבודה נעשתה".

אוטאווה - פיטסבורג 4:3 (1:1 בסדרה)

כשהפייראטס לקחו את סידני קרוסבי כבחירה מספר 1 בדראפט, הם ציפו ממנו לתפוקה וגם קיבלו אותה בשנתיים האחרונות. אבל היה משהו שקרוסבי צריך כדי לשים חותמת על כך שהוא הדבר האמיתי, ואת המשהו הזה הוא עשה הלילה. הסופומור כבש שער ניצחון שמונה דקות לסיום, אחרי שהפייראטס כבר פיגרו 3:2. ריאן וויטני העלה את פיטסבורג ל-0:1, ג'ייסון ספצה ודניאל אלפרדסון הפכו, גארי רוברטס איזן ל-2:2, כריס קלי החזיר את היתרון לסנאטורס 13 דקות לסיום, ואז באו שני שערים תוך שתי דקות, של ג'ורדן סטאל וקרוסבי. קרוסבי קיבל אסיסט ממארק רצ'י ומייבגני מלקין, וחבט חזק לרשת של ריי אמרי.

"לא מעניין אותי אור הזרקורים", אמר קרוסבי, לו היה זה שער שני בשני משחקי פלייאוף. כל השנה אתה עובד קשה כדי לנצח, ולכן ממש לא משנה אם אתה במרכז או לא. אני רק רוצה לנצח".

מארק אנדרה פלרי עצר חבטה של מייק פישר, שכמעט איזן 13 שניות לסיום. "הייתה לו הופעה מצוינת", אמר קרוסבי על שוערו, שסיים עם 34 עצירות. "הוא עשה לנו את העבודה עם העצירות הללו". הסדרה עוברת כעת לפיטסבורג, קרוסבי והחברים מעיר הפלדה רוצים להתקרב עוד יותר לשלב הבא.

ניו ג'רזי - טמפה ביי 3:2 (1:1 בסדרה)

הדווילס קיוו להעביר את הסדרה לפלורידה כשהם מובילים 0:2, אבל לוינס לקאבלייה, מלך שערי ה-NHL, היו תוכניות אחרות. לקאבלייה כבש את שער הניצחון ללייטנינג פחות משתי דקות בתוך השליש האחרון, והברקים שמרו על התוצאה עד לסיום. 34 עצירות של תומאס הולמקוויסט עשו את העבודה נפלא בטמפה ביי.

הלייטנינג קיבלו עזרה במשחק הזה מהשוער הטוב בליגה, מרטין ברודור. פיליפ קובה העלה אותם ל-0:1, אבל זאק פאריסי וג'יימי לנגרברונר הפכו את התוצאה. 50 שניות לסיום השליש השני חבט מרטין סט. לואיס מזווית קשה, והפאק חדר לרשת באשמתו הישירה של ברודור - 2:2. "רק ניסיתי לירות בחוזקה. לא ידעתי אם זה יילך לרשת ואז ראיתי שזה בפנים", אמר סט. לואיס. ברודור עצר בסך הכל 17 דסקיות ולא יזכור את המשחק הזה כגולת כותרת לקריירה שלו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בפאלו - ניו יורק איילנדרס 3:2 (1:1 בסדרה)

אוי, כמה שהאיילנדרס התגעגעו לריק די פייטרו. השוער הותיק חזר לשער, רשם 32 עצירות והיה הבולט בניצחון על הסייברס, שהעביר את הביתיות בסדרה ללונג איילנד.

"יכולתי להשתמש ב-WD40 (נוזל לסיכוך חלודה)", אמר בחיוך די פייטרו, שהודה שלקח לו זמן להיכנס למשחק. מארק אנדרה ברג'רון הבקיע את שער הניצחון בפאוור פליי, תשע דקות לסיום. האיילנדרס כבר הובילו 0:2, משערים של טרנט האנטר וברונו ג'רביי, אבל טוני לידמן ודמיטרי קאלינין הישוו. "ריקי נותן לנו חיים חדשים", אמר ריאן סמית', "השחקן מספר 1 שלך חייב להיות השוער, וזה בדיוק מה שהוא היה היום".

"היי, גם הם רוצים לנצח", אמר ריאן אחר, ריאן מילר שוער בפאלו. "אנחנו חייבים לשכוח מהשליש הראשון, שבו לא נכנסנו בכלל למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully