וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדני: "המשטרה לא יכולה להטיל עליי גזירה"

לי בוץ

15.4.2007 / 13:26

חנן עדני מתעקש לארח את הפועל ת"א במגרשו הביתי, אלא אם האורחים יוותרו על ההכנסות שלהם. מבחינת ההתאחדות, המשחק במרמורק

שישה ימים למשחק שמינית גמר גביע המדינה בין הפועל ת"א להפועל מרמורק, שאמור היה להיות חגיגה של כדורגל עבור מרמורק, ובקבוצה רועשים וגועשים לאחר החלטת משטרת רחובות שלא לאשר את האצטדיון. לטענת המשטרה המגרש הביתי של מרמורק אינו יכול להכיל את כמות האוהדים שצפויים להגיע למשחק, וכתוצאה מכך ביקשו מהקבוצה למצוא מגרש חלופי.

"המשטרה לא יכולה להטיל עליי גזירה שהחוק לא מאפשר לה", הבהיר חנן עדני, האיש החזק במרמורק לוואלה! ספורט. "יש לי אישור ל-1,400 אוהדים באצטדיון והם צריכים לאשר לי את זה. אם הם צריכים לחסום עשרה חוליגינים, אז שישימו שמונה שוטרים מסביב לאצטדיון ויפתרו את הבעיה. מבחינתי מי שיגיע בלי כרטיס שלא יעבור את מגעל האבטחה האחרון בכניסה לאצטדיון וזהו".

"מצד שני", ממשיך עדני, "אני מוכן ליישר פינה ועל פי התקנון מותר לי לעבור לשחק במגרש אחר, אבל במקרה כזה הפועל ת"א לא מוכנה לבוא לקראתי. אתמול פניתי למוני הראל ואריה הרשקוביץ' ואמרתי להם שאם הם יוציאו לי מכתב שהם מוותרים על ההכנסות שלהם מהמשחק, אני אעבור למגרש יותר טוב שהקהל שלהם יבוא בהמוניו ויהנה, וגם נעביר את המשחק ליום שבת. כי ברחובות לא יתקיים משחק בוגרים ביום שבת, זו החלטה עקרונית כבר ארבע וחצי שנים".

"התשובה שקיבלתי ממוני ואריה היתה: 'אנחנו לא מתערבים, זה לא מעניין אותנו. אתה תעשה מה שאתה רוצה'. אמרתי להם: 'תוותרו לי, שאני לא אפסיד כסף מהכיס שלי, מהנטו שלי. אני צריך לשלם על מגרש, אבטחה, אמבולנס, אוטובוס, שוטרים. 10-12 אלף שקל זה קטן עליך, אבל עליי זה גדול'. פשוט לא עניין אותם. אם אני משחק בבית המשחק עולה לי 4,000 ש"ח. אם הם היו אומרים לי אתמול שהם מוכנים לוותר לי על ההכנסות שלהם, הייתי עובר מגרש ומשכנע את האוהדים שלי לא לכעוס עליי. הייתי לוקחת אחריות על הקבוצה שלי והקהל שלי, הייתי מסביר להם שאין ברירה והם היו מבינים אותי. אבל למה לדפוק אותי שגם הקהל שלי לא יהנה וגם אשחק בחוץ? אנחנו בסך הכל קבוצה קטנה עם קהל קטן, אבל קהל חם ולא אפקיר אותו".

עדני הפנה את תשומת הלב גם לסוגיית הכרטיסים: "אם נשחק במרמורק, מחיר כרטיס יהיה 100 ש"ח למבוגר, 60 ש"ח לחיילים ו-30 ש"ח לנוער. אם נשחק בחוץ אני אוזיל את המחירים ל-80 ש"ח למבוגר, כי לא אוציא את האוהדים שלי החוצה ואדרוש מהם 100 ש"ח כרטיס. עכשיו אני לא יכול להוציא מכירה מוקדמת כי אני לא יודע איפה יתקיים המשחק. אני לא יכול להזמין כרטיסים ולמעשה תלוי באוויר, לא לפה ולא לפה. הפועל והמשטרה עושים לי שרירים, ובינתיים ההתאחדות אומרת לי שהמשחק יהיה במרמורק. אני בבעיה ואין לי פתרונות. חבל, כי זה יכול היה להפתר בשנייה אם הפועל היתה משחררת את הרסן".

עם זאת, בינתיים נראה כי העצבים של אנשי מרמורק הם לשווא, כי כרגע, לפחות בכל הנוגע להתאחדות לכדורגל, עדיין לא התקבלה כל הודעה רשמית על כך שהמשטרה לא אישרה את קיום המשחק באצטדיון המקומי. "לא קיבלנו שום הודעה רשמית מהמשטרה או מכל גורם אחר שאומרת שהמגרש לא אושר", הסביר יו"ר ההתאחדות אבי לוזון לוואלה! ספורט. "אנחנו נטפל בנושא, אך מבחינתנו המשחק יתקיים כרגיל במגרש במרמורק ואנחנו נעשה הכל כדי שזה יישאר כך. נדבר עם כל מי שצריך ואם צריך נגיע עד למפכ"ל המשטרה".

"המשטרה הודיעה טלפונית", הסביר עדני, "ביקשתי מהם פקס לביטול המשחק, אך עוד לא שלחו לי. הודעתי להם שבלי פקס אני משחק ברחובות. הזמנתי את המגרש ביום שישי בשעה 16:00 ולא יעזור להם. אני לא מקל מהם שכר, הם מקבלים מהמדינה. שהם ישברו את הראש לבטיחות לא אני".


מהפועל ת"א נמסר בתגובה כי "הדרישה על פי אמצעי התקשורת של עדני לתשלום עבור העברת המשחק עלולה ויכולה להשתמע כשתלום עבור טובת הנאה. כל החלטה של ההתאחדות תתקבל על ידי המועדון והמועדון ינהג לפיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully