וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "יצאנו פראיירים שחבל על הזמן"

לי בוץ

15.4.2007 / 11:58

השחקנים התקשו לקבל את התיקו מול כפ"ס. שטרית יחמיץ את סכנין בגביע, הצהובים ביקשו והמשחק הוקדם בשעה, האוהדים שוב כועסים על לוני

במכבי ת"א לקחו בצורה קשה את אובדן הנקודות להפועל כפ"ס אמש, בייחוד לאחר התיקו של בית"ר ירושלים בטדי מול מכבי הרצליה, שאיפשר לצהובים מת"א לצמצם את הפער בפסגה בשתי נקודות במקרה של נצחון בבלומפילד.

"יצאנו פראיירים שחבל על הזמן", אמר הבוקר (ראשון) אחד השחקנים לוואלה! ספורט. "בית"ר נותנת לנו מלא הזדמנויות לצמצם את הפער וחבל שאנחנו לא לוקחים אותן".

על אליפות הבוקר בוודאי שלא מדברים בקרית שלום. "קודם כל שנבטיח את המקום השני, אחרי זה נדבר על אליפות", הסביר אותו שחקן. "אם הפועל תנצח מחר ביותר משלושה שערים הפרש נרד למקום השלישי, וככה לא מדברים על תואר".

בינתיים, הערב תערוך הקבוצה אימון שחרור קל בסגל חסר משהו, שכן לא פחות מחמישה שחקנים - עומר פרץ, רועי דיין, אורי שטרית, יובל שפונגין וליאור ז'אן - יצאו לפנות בוקר לפולין עם הנבחרת הצעירה. החמישה ישובו להתאמן בקרית שלום רק ביום רביעי, לאחר שישחקו במדי הנבחרת מול המקבילה של חבל קראקוב ביום שלישי הקרוב.

מחר יזכו חניכיו של אלי כהן ליום חופשי, וביום שלישי יפתחו בהכנות למשחק הגביע מול בני סכנין בשבת בדוחא. בקבוצה מתייחסים למשחק ברצינות יתרה ולא מזלזלים ביריבה מהלאומית. "ראינו מה הם עשו למכבי נתניה", הבהיר אחד השחקנים, "אסור לבוא עם האף למעלה כי הם קבוצה מסוכנת, בייחוד בבית שלהם".

אלי כהן יחסר במשחק את המגן אורי שטרית, שירצה עונש הרחקה של צהובים. מי שצפוי להחליפו בעמדת המגן השמאלי הוא ארז מסיקה. הבוקר הגישה הקבוצה מכתב רשמי לוועדת הליגה והגביע בו היא ביקשה להקדים את שעת המשחק.

במכתב נטען כי רבים מאוהדי הקבוצה, מרביתם ילדים ונוער, מעוניינים להגיע למשחק בסכנין וקביעת שעה מאוחרת לפתיחת המשחק, אשר עלול להתארך בשל הארכה ופנדלים, תחזיר אותם לת"א לאחר חצות. בשל כך, חששו במכבי שהאוהדים יבטלו את הגעתם למשחק. וועדת הליגה והגביע התחשבה בבקשת המועדון והקדימה את המשחק בשעה ל-20:00 בערב.

הבעלים של מכבי ת"א, לוני הרציקוביץ', שלא הגיע למשחק אמש בבלומפילד מאחר ולא חש בטוב, התעקש לקיים הבוקר את הפגישה בנושא ההעמדה לדין של הקבוצה. הפגישה בהשתתפותם של כל בעלי המקצוע במכבי ת"א יחד עם המנכ"ל לשעבר אלי דריקס, התקיימה בביתו של הרציקוביץ' ובסיומה סרבו הנוכחים להתראיין לכלי התקשורת שנכחו במקום.

לוני הבהיר כי טרם הוסקו מסקנות על העניין וציין כי "כשיהיה מה להודיע, כולם ידעו". בהמשך צפוי הרציקוביץ' להתייעץ עם עורכי הדין והיועצים המשפטיים של המועדון ולאח מכן לגבש את עמדתו בעניין.

בינתיים, אוהדי מכבי מתוסכלים מאי הוודאות ששוררת סביב הפרשה ומפחדים שהדבר יפגע בקבוצה ובעונה הטובה שהיא מציגה. "האוהדים מבקשים מלוני לחקור לעומק את התנהלות ההנהלה תחת שרביטו, שהביאה במשך השנים פרשיות דומות כדוגמת פרשיית האפדרין", אמר חיים כהן, אוהד הקבוצה, לוואלה! ספורט. "לא יכול להיות שלוני יטען כל הזמן שהוא לא ידע ולא שמע. ככה הוא מנהל עסקים? הגיע הזמן שמישהו יעשה בדק בית במה שקורה במכבי ת"א".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully