וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצורת קשה תקפה את צרפת

14.4.2007 / 22:19

ארבעה שערים בלבד נכבשו בשמונת משחקי המחזור ה-32. ואלנסיין ומארסי נפרדו בתיקו 0:0, טולוז במקום השני אחרי 0:2 על אוקזר

מה לנו להלין על ליגת העל שלנו כשבליגה הצרפתית, הפוריה והמלהיבה בדרך כלל, נכבשים בשמונת משחקיו של המחזור ה-32 רק ארבעה שערים בלבד. טולוז גברה על אוקזר 0:2 ולאנס חזרה מנאנט עם תיקו 0:0, אבל עיני ליגת הטריקולור היו נשואות לעבר ואלנסיין שם אירחה הקבוצה המקומית את מארסיי למשחק טעון ורדוף זכרונות, שהסתיים בתיקו נטול שערים.

למי ששכח, ב-1993 יצאה מארסיי למשחק חוץ בואלנסיין וניצחה 0:1 כדי להבטיח זכייה חמישית ברציפות באליפות צרפת. יומיים לאחר מכן סיפר שחקן ואלנסיין, ז'אק גלאסמן למאמנו, בורו פרימוראץ', שחבר הנהלת מארסיי הציע לו ולשני שחקנים נוספים מהקבוצה, חורחה בורוצ'אגה וכריסטוף רובר, שוחד כדי שהם לא יתאמצו במשחק.

הפרשה הגיעה להתאחדות הצרפתית, שפתחה בחקירה, מצאה את מארסיי אשמה בשוחד והפשיטה אותה מהתואר. אופ"א השעתה את הקבוצה מליגת האלופות ב-1993/4 וההתאחדות הצרפתית הורידה אותה ואת ואלנסיין ב-1994 לליגה השנייה. מארסיי הצליחה להתאושש, אבל ואלנסיין התפרקה כעבור שנתיים וקמה מחדש. היה חשש הערב לנקמה מצד אוהדי ואלנסיין, אבל כאמור, המשחק עבר בשקט והסתיים בתיקו 0:0.

טולוז ולאנס מחליפות מקומות

טולוז - אוקזר 0:2

הקמרוני אצ'ילה אמנה קבע 0:1 כבר בדקה ה-6 לזכות המארחים, אשר רודפים אחרי לאנס בקרב על הסגנות. בדקה ה-30 היה זה פודה מאנסארה שהכפיל את היתרון של טולוז והבטיח שלוש נקודות ביתיות, שהעלו את טולוז למקום השני בטבלה.

ליל - סושו 0:2

בקרב ראש בראש של מקום שמוביל לאירופה היו אלה המארחים ששיפרו עמדות והתקרבו מרחק נקודה מהאורחים. אחרי מחצית ראשונה מאופסת הספיקו לליל 16 דקות כדי להכריע את המשחק. ניקולס פוברג קבע יתרון 0:1 וקווין מיראלאס הכפיל את היתרון בדקה ה-66.

נאנט - לאנס 0:0

האורחת לא הצליחה לכבוש במפגש הקצוות מול נועלת הטבלה, ואיבדה את המקום השני בטבלה. נאנט השקועה עמוק בתחתית, מרוצה מהנקודה הביתית, ותתפלל שלא יקרה איזה משברון לליון ומוליכת הטבלה תנצח בביתה את יריבתה לתחתית, סדאן.

ליון - סדאן 0:1
לליון: חאתם בן ארפה 44.

יתר תוצאות המחזור:

בורדו - פאריס סן ז'רמן 0:0
טרואה - נאנסי 0:0
לה מאן - ראן 0:0
לוריין - מונאקו 0:0
ניס - סט. אטיין 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully