וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראול היכה, ריאל הוכתה

14.4.2007 / 23:54

ריאל מדריד כבר הובילה 0:1 משער של ראול מול ראסינג, אבל סנטנדר ניצלה שני פנדלים וניצחה 1:2. סוסיאדד גברה על בטיס 0:1

ריאל מדריד יכולה להרגיש מאוכזבת מאוד מהפסד החוץ 2:1 לראסינג סנטנדר הערב (שבת), ובצדק. הקבוצה של פאביו קאפלו עלתה ליתרון משער של ראול, אבל למרות שגילתה יכולת טובה לאורך המשחק נכנעה בסיום לשני שערים מהנקודה הלבנה של גראי. השופט גם הרחיק שני שחקנים של ריאל, שסיימה את המשחק בתשעה שחקנים.

במשחק נוסף במחזור ה-30 בלה ליגה שהתקיים הערב ניצחה ריאל סוסיאדד 0:1 את בטיס, משער של חאבייר גארידו בבעיטה חופשית אדירה משלושים מטרים. ההפסד קירב את בטיס לאיזור הסכנה, ושיפר במעט את סיכוייה של סוסיאדד לשרוד.

הנקודה השחורה של קסיאס

בדקה ה-32 גראי טעה בהגנה, הגוואין חטף ובישל לראול שניצל היטב את המצב וכבש מקרוב את השער הראשון במשחק, יתרון 0:1 לריאל מדריד.

בדקה ה-50 התקפה גדולה של ריאל מדריד, רוביניו מסר ימינה להיגוואין שעבר את המגן ובעט חזק אך שוער ראסינג טוניו הציל מצויין.

לאיש של סנטנדר בין הקורות הייתה הצלה גדולה גם בדקה ה-60, כשהיגוואין שוב פרץ אחרי שקיבל כדור מרוביניו, בעט משמאל אך טוניו הדף.

הלחץ של סנטאנדר מהצד השני התגבר, והניב הזדמנות לראסינג 5 דקות לאחר מכן כשקולסה בעט טוב לעבר השער של קסיאס, אך איקר קלט היטב. לא חלפה דקה, ומוניטיס מצא את עצמו לבד מול השוער של ריאל שהדף שוב.

הקצב הטוב נמשך, רוביניו מסר לדיארה שבעט לידיים של שוער ראסינג.

בדקה ה-72 דיארה הכשיל ברחבה את סקאלוני והשופט נתן לראסינג בעיטת עונשין מ-11 מטר. גראי לקח את הפנדל, בעט לפינה הימנית וכבש למרות שקסיאס ניחש נכון את הכיוון.

היגוואין נפצע והורד על אלונקה בדקה ה-79 כשהוא ממרר בבכי. הלגוורה הורחק בדקה ה-87 בצהוב שני, והשאיר את ריאל בעשרה שחקנים.

השופט המשיך להיות הדמות הדומיננטית, כשפסק דקה לאחר מכן עוד פנדל לזכות סנטאנדר אחרי שקנבארו עשה עבירה וגראי שוב הכניע את קסיאס, ששוב הימר נכון ושוב לא הגיע, הפעם לפינה השמאלית, 1:2.

עמוק בתוך תוספת הזמן ריאל איבדה עוד שחקן, כשמחייה קיבל אדום על הכשלה וגוטי חטף צהוב על ויכוחים עם השופט, שסוף סוף שרק לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully