וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחול השדים האדומים

14.4.2007 / 21:37

הטרבל בדרך? מנצ'סטר יונייטד לא עוצרת, ועלתה לגמר הגביע האנגלי אחרי 1:4 על ווטפורד. צמד לווין רוני, שלושה בישולים לאלן סמית'

אז נכון שהיה היום (שבת) גם מחזור ליגה באנגליה, אבל כל העיניים מופנות עכשיו לעבר מנצ'סטר יונייטד, שמתחילה לחשוב ברצינות על טרבל. יונייטד פגשו את ווטפורד למשחק חצי גמר הגביע האנגלי, ואימללו את הצרעות 1:4 בוילה פארק. אחרי המפלה בפורטסמות' בשבוע שעבר, השדים האדומים נתנו הצגה היסטורית ביום שלישי מול רומא, ואף החתימו את כריסטיאנו רונאלדו על הארכת (ושדרוג) חוזהו עד 2012. עם איך שהקבוצה של אלכס פרגוסון נראית, היא בדרך למאבק ישיר מול צ'לסי על שלושת התארים - אליפות, גביע וצ'מפיונס ליג..

אחרי העלייה המרשימה לגמר הגביע וה-1:7 העצום על רומא בגומלין של רבע גמר ליגת האלופות, אפשר בהחלט להגיד שהמומנטום חזר ליונייטד אחרי הפנצ'ר מהמחזור הקודם, שדי נשכח במבול השערים שנמשך גם היום. ווין רוני היה הכובש המצטיין עם צמד, אבל מי שבלט ביונייטד היה דווקא אלן סמית', שבישל שלושה מארבעת השערים וניווט היטב את ההתקפה האדומה.

שמח במטבח של סמית'

המשחק נפתח בקצב מהיר ורוני כבש כבר בדקה ה-7, אחרי שהשתלט על מסירה נהדרת של אלן סמית' מצד שמאל, עקף את סטיוארט, ובעט מקרוב פנימה.

אדווין ון דר סאר, עם יציאה אמיצה משער יונייטד, נפגע ואפו החל לדמם לאחר מפגש חזיתי עם קרלייל. בדקה ה-26 הצרעות ניצלו את הטשטוש שלו וחגגו שער של בואזה, שבעט מספרת נהדרת תוך כדי שכיבה מעל השוער, אחרי שקיבל כדור מטומי סמית', 1:1.

דקה לאחר מכן, עוד בטרם הספיקו בווטפורד לחגוג את השוויון, רוני כבר פרץ מימין והפעם עם ספק בעיטה ספק בישול מסר למרכז הרחבה אל כריסטיאנו רונאלדו, שכבש מקרוב בלי בעיה. המשחק המשיך להיות פיזי מאוד, וריו פרדיננד נאלץ לרדת מכר הדשא לאחר שנפצע בדקה ה-40.

בואזה המשיך את היכולת הטובה גם במחצית השניה, פרץ לבד מחצי מגרש אבל הגנת יונייטד, שנראתה לא טוב בלי פרדיננד, הרחיקה ברגע האחרון.

בדקה ה-66 אלן סמית' עוד בישול של סמית'. שחקנה לשעבר של לידס העביר כדור מצד ימין לרוני, שעמד במרכז הרחבה וגלגל בקלות פנימה כדי להשלים צמד, 1:3 למנצ'סטר.

ווטפורד לא נשברה, והמשיכה לתקוף את השער של ון דר סאר המסכן, ששוב ושוב נחבל. רוני יכול היה לכבוש את הרביעי בדקה ה-71, אך בעט לידיים של לי.

קייראן ריצ'ארדסון גמר בדקה ה-82 את התקוות המעטות של ווטפורד לאחר שקיבל עוד מסירה מושלמת מסמית', קלט את הכדור תוך כדי ריצה מצד שמאל של הרחבה וגלגל מעל לי, 1:4 ליונייטד בסיום, והשדים האדומים עולים לגמר שם יפגשו את המנצחת במשחק מחר (ראשון) בין בלקבורן לצ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully