וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א בעקבות עומר גולן

14.4.2007 / 22:50

האדומים הצטרפו למכבי חיפה ובית"ר ירושלים במירוץ אחרי חלוץ מכבי פתח תקוה. דיאלו ישב על הספסל ולא היה רשום בטופס

הפועל ת"א מצטרפת לרשימת הקבוצות המעוניינות בחלוץ מכבי פ"ת עומר גולן. הערב נודע כי גורמים בקבוצה שוחחו לאחרונה עם נשיא מכבי פ"ת עמוס לוזון והביעו רצון לצרף את החלוץ בעונה הבאה. בכך מצטרפים האדומים למכבי חיפה ובית"ר ירושלים המעוניינות בשחקן. בקבוצה של הלוזנים לא הסתירו כי הפועל אכן מעונינת וגורם במועדון אמר: "נכון שהיה גישושים, אבל נשב איתם רק בסוף העונה".

במכבי פתח תקוה לא מרוצים מהתיקו של הקבוצה הערב (שבת) מול מכבי נתניה (0:0), וטוענים כי השער שכבש עומר גולן, נפסל בגלל טעות שיפוט. יחד עם זאת, פנדל מעורר מחלוקת שלא נשרק לטובת הקבוצה של ראובן עטר, תרם לתחושת איזון בקרב הלוזונים.

אבל הסיפור המעניין החל עוד לפני המשחק. הקשר מוחמד דיאלו לבש את בגדי הקבוצה וישב על הספסל. מה שהקשר מחוף השנהב לא ידע, הוא שבקבוצה החליטו שבשלב זה הוא לא ישותף בגלל היכולת הרעה שהוא מפגין לאחרונה.

בקבוצה הודיעו עוד לפני המשחק כי דיאלו ישוחרר בתום העונה. בשלב זה הוחלט כי הקשר מחוף השנהב לא ישותף כלל עד הודעה חדשה. גורם בקבוצה אמר: "גיא לוזון החליט לפני המשחק שהוא לא רוצה לשתף אותו, ובצדק. מאז שהוא הגיע לכאן הוא לא עשה כלום".

אוהדי מכבי נתניה שראו את אבי לוזון נכנס למגרש, לא הפסיקו לקלל אותו במהלך המשחק. בפתח תקוה התייחסו בביטול לקריאות הללו ואמרו: "נכון שאבי לא שייך לכאן, אבל הוא גם לא מעורב במה שקורה בקבוצה".

הנהלת מכבי פ"ת פנתה בימים האחרונים לחלוץ הפועל קרית שמונה איליה יבוריאן, במטרה להחתימו על חוזה לעונה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully