וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס דרסה גם את לצ'ה

14.4.2007 / 22:50

סרייה B: החבורה של דשאן לא עוצרת, ובהרכב חסר פירקה בחוץ את לצ'ה בתוצאה 1:3. סרייה A: אודינזה - קייבו 1:2, קאליארי - אמפולי 0:0

ככל שהעונה באיטליה מתקרבת לסיומה, יובנטוס פותחת יותר חזק את המבערים ומוכיחה שבוע אחרי שבוע שכל ההאשמות שמועלות נגדה לא יעזרו, היא לא שייכת לליגה השנייה ודורסת את הקבוצות בסרייה B לקראת ההעפלה בחזרה למקומה הטבעי. היום (שבת) הקרבן התורן הייתה לצ'ה, שחטפה 3:1 בבית מהחבורה של דידייה דשאן.

יובה הגיעה לאיצטדיון ויה דל מאר בסגל חסר מאוד, כשבין הפצועים והמוצהבים גם הקפטן אלסנדרו דל פיירו, והכוכבים דויד טרזגה וכריסטיאנו זאנטי. לצ'ה, שלא הפסידה כבר חודש, לא ביזבזה זמן ו-ואלדז בעט לשער של בופון כבר אחרי 18 שניות. אבל דווקא הביאנקונרי היו אלה שעלו ליתרון ראשון, כשמהלך קבוצתי מרהיב בין קאמורנסי, פלאדינו ונדבד הסתיים בשער של מרקיוני (11). ארבע דקות לאחר מכן כבר הגיע השוויון, כשפולנג'י עבר את זבינה ונגח פנימה. הקצב המהיר נמשך ומרקיוני כמעט השלים צמד אחרי מסירה גרועה של פולנג'י לשוער שלו, אך בעט לצד החיצוני של הרשת.

האורחים עלו שוב ליתרון בתחילת המחצית השניה, כשפלאדינו מסר כדור לזלאייטה שקלט עם הגב לשער, הסתובב ובעט פנימה (47). המשחק התחמם ותגרות פרצו פה ושם בין השחקנים, אבל קאמורנסי לא התחשב בכל זה, רקד בין 3 שחקני הגנה של לצ'ה באגף הימני ובעט בומבה בשמאל לחיבורים בפינה הרחוקה וחתם את התוצאה (64) עם ניצחון גדול לגברת הזקנה, שמובילה בביטחה את הטבלה עם 65 נקודות.

סרייה A: אודינזה ניצחה, אמפולי נעצרה

משחק סוער התרחש באודינזה שם הקבוצה המקומית גברה 1:2 על קייבו. האורחים מוורונה שנאבקים בתחתית ראו את חברם לקבוצה סרג'יו פלסייר מעלה אותם ליתרון 0:1 בדקה ה-10. וינצ'נזו יאקווינטה השווה בדקה ה-34 כשהמשיך פנימה כדור רוחב שמסר ג'יאמפיירו פינזי. בדקה ה-74 הושלם המהפך ואנטוניו די נטאלה קבע 1:2 לזכות אודינזה. משלב זה העניינים התחממו ובסיום המשחק, בו נשלפו 4 צהובים, הורחקו אנדראה קודה מאודינזה ופאביו מורו מקייבו.

אחרי שני ניצחונות רצופים, אמפולי, הנאבקת על מקום שמוליך לגביעי אירופה, סיימה את משחקה בסרדיניה מול קליארי בתיקו 0:0, ונשארה נטועה במקום השישי בטבלה.

עדכון ראשון: 17:53, 14/04/07
עדכון אחרון: 23:50, 14/04/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully