וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם ירושלמי, תמיד ירושלמי

לי בוץ

14.4.2007 / 20:02

אוחנה ממשיך לקלקל לת"א, הפעם עם 2:2 נגד מכבי, ומרגיש חדווה לא רק בשביל כפר סבא: "שמח לעזור לבית"ר". פרץ: "זה לא אסון"

מכבי ת"א אירחה הערב (שבת) את הפועל כפר סבא וסיימה עימה בתיקו 2:2, מאוד מאכזב מבחינתה, אחרי שספגה שער שיוויון מקרי מרגליו של שלו מנשה, ארבע דקות לסיום ההתמודדות.

הקבוצה של אלי אוחנה לא הפסידה למכבי ת"א ולו פעם אחת העונה והמאמן הירוק אמר בסיום: "לא נפלנו ממכבי תל אביב להוציא דקות מסוימות במחצית הראשונה בהן גם ספגנו. לא נפלנו לא במספר המצבים ולא בהתקפות. כמובן שאני שמח אם זה עוזר לבית"ר, למרות שאני בטוח שבכל מקרה הם יקחו אליפות. נחנו באים לכל מגרש ללא רגשי נחיתות. היום היינו חסרים שישה שחקנים בהרכב, הכנסתי שחקני נוער שלא שיחקו בכלל העונה, ובכל זאת שיחקנו ללא רגשי נחיתות לאורך כל המשחק, ומגיע כל הכבוד לחבר'ה".

כובש שער השיוויון שלו מנשה: "עונה שלמה לא דיברתי, והמשחק שלי היום הוא הפרי של העבודה הקשה".

אורן נסים, שכבש את השער הראשון לזכות הירוקים: "הוכחנו שיש לנו קאדר שחקנים טוב, ושאנחנו קבוצה חזקה. למרות שחסרים לנו שישה שחקנים משמעותיים".

"שלושה משחקים מקהים את השחקנים"

מאמן מכבי ת"א אלי כהן היה מדוכדך: "זה משחק שהיינו חייבים לנצח אותו, גם לאור המצבים שהגענו. לא היינו מספיק מרוכזים וממוקדים. היו לנו המון הזדמנויות להגדיל את התוצאה. כפר סבא עם כל המחליפים שלה היא עדיין קבוצה לגיטימית וטובה.

שלושה משחקים בשבוע זה מקהה את השחקנים. אנחנו עדיין לא קבוצה אירופאית שיש לה מחליפים לכל האחד עשר. האילוצים בדקות האחרונות, כמו להוריד את שטרית שהיה המצטיין במשחק, פגעו בנו וחטפנו שער".

על פרשת החוזה הכפול של איוון ראזיץ' אמר כהן: "אלו גחמות של אנשים מסויימים דווקא נגד מכבי. על קבוצה אחרת לא כותבים על זה שורה, ודווקא על מכבי כותבים עמודים על עמודים. אני לא רוצה להתייחס לזה".

אבי נמני: "לא בדקתי מי משחק ומי לא משחק בקבוצה השניה, עולים לשחק 11 שחקנים גם אצלנו לא כולם היו בקו הבריאות. בסך הכל התוצאה די מאכזבת. הובלנו כבר 1:2 שלוש דקות לסיום, ולצערי לא הצלחנו לשמור על התוצאה. יכול להיות שיחיאל צודק ואנו בטוחים בעצמנו יותר מדי בהגנה, אבל אי אפשר לעשות הפרדה בין חלקי הקבוצה. אם ההגנה לא טובה כולם אשמים ולא רק שחקני ההגנה. אנחנו קבוצה גם בטוב וגם ברע, ולא שזה כל כך רע, אבל היום יש אכזבה מהתוצאה. אף אחד לא בטוח במקום שלנו באירופה ואוי ואבוי אם נתחיל לחשוב ככה. אנחנו יודעים שתהיה מלחמה עד הרגע האחרון בקרב על אירופה ואנחנו ערוכים לכך".

אבי יחיאל: "משחק ההגנה שלנו לא היה טוב היום. הוא לא טוב גם באמצע השבוע, אנחנו צריכים לבדוק את עצמנו למה זה קורה. אני חושב שאני יודע למה זה קורה, אבל אני אשמור את זה לעצמי. יכול להיות שאנחנו מרגישים יותר מדי טוב עם עצמנו וזה לא טוב. ידענו שיהיה משחק קשה, ספגנו שני שערי שוויון בדקות לא טובות, שיחקנו מול קבוצה מאוד טובה. אמנם ללא שישה שחקנים אבל הם עדיין קבוצה טובה ובאיזשהו מקום התיקו די משקף. נצטרך לתקן את משחק ההגנה שלנו בהמשך".

עומר פרץ: "יש לנו עוד מטרות העונה, גם בגביע וגם להבטיח מקום באירופה. זה לא טוב שלא ניצחנו אבל זה לא אסון. דקה שמונים ושש לחטוף שער לא מתאים לנו אבל זה קורה".

לוני הרציקוביץ, הבעלים של הקבוצה, שבלט בהיעדרו במהלך המשחק, טען שהוא לא חש בטוב, ולכן לא הגיע למשחק. עם זאת, פגישת הבירור מחר בה יהיו נוכחים כל בעלי התפקידים במכבי תל אביב, כולל המנכ"ל לשעבר אלי דריקס, תתקיים כמתוכנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully