וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופסה מלאה אכזבות

רומן רוזנבלט

14.4.2007 / 22:57

נתניה חיפשה נקודה שתשאיר אותה בתמונת המאבק לאירופה, מכבי פ"ת ניסתה לעצור את ההידרדרות ושתיהן נפרדו בתיקו 0:0 משמים וחלש

אחרי ההדחה על ידי בני סכנין מהגביע והניצחון של מכבי חיפה באשדוד, נראה שכל מה שרצו במכבי נתניה הוא לסגור את השבת ללא אכזבה נוספת. כשהיריבה ממול היא מכבי פ"ת המידרדרת, שזקוקה נואשות לנקודות ליגה שירגיעו מעט את הלחץ על המאמן גיא לוזון ושחקניו, הרי שהתיקו 0:0 המשמים שהוצג הערב (שבת) בקופסה לא מפתיע אף אחד.

שתי הקבוצות הציגו מחצית ראשונה חלשה מאוד, כמעט ללא הזדמנות ליד השערים. שני המאמנים ערכו חילופים התקפיים בתחילת המחצית השנייה כדי להאיץ את קצב המשחק, ואכן סוף סוף נרשמו מעט הזדמנויות בשתי הרחבות, אבל ללא תכליתיות ורגל מסיימת ראויה.

מהלך המשחק

דקה 30- אמיר טגה הרים כדור מאגף ימין, תמיר כהן נגח ואוהד כהן הדף.

דקה 68- בסופה של התקפה מתפרצת מצא עצמו עומר גולן מול לירן שטראובר, והשוער הנתנייתי הדף את הבעיטה של החלוץ. לירן כהן עט על הכדור שנהדף ומול שער חשוף בעט החוצה.

דקה 69- איתי שכטר בעט כדור מ-16, אבל אוהד כהן זינק וקלט.

הרכבי הקבוצות:

מכבי נתניה: לירן שטראובר; אורי אוזן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין; אמיר טגה, תמיר כהן, אלמוג כהן, זנו בונדאה (איתי שכטר, 64); מוסא סאנוגו, אובודו סאמד אוקוצ'ה.

מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אסמעיל עמר, נאור פסר, מוראד מגמאדוב, קובי גנון; בלסינג קאקו, סולי צמח, לירן כהן, אסי משיח (אורי לוזון, 46) ; עומר גולן, סבסטיאן רוזנטל (רוביל סרסור, 67).

"גם הבצורת הקצרה הזו תחלוף"

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר סיכם את התיקו המשמים: "תיקו אפס מאכזב מאוד. צריך לזכור שהיה עלינו לחץ לא קטן מבחינה מוראלית על השחקנים, לאחר ההפסד בגביע ואין ספק שזה השפיע על המהלכים שלנו במשחק, אבל בהגנה עשינו עבודה טובה. כולם ראו שהמשחק לא התעלה לרמה גבוהה ובהחלט שמשחקים מהסוג הזה הם מאכזבים ובמקרים נדירים הם גם מסתיימים ב-0:1 קטן".

לגבי בעיות ההתקפה של הקבוצה אמר עטר: "בהחלט, משחק ההתקפה שלנו לא היה טוב במשחק, הגענו לאיזה מצב וחצי שלא נוצל. כולם ראו שניסיתי ובשלב מסוים שיחקו ארבעה חלוצים וגם זה לא יצר מצבים עבורנו. נקווה שבהמשך נעשה את זה טוב יותר".

מאמן פ"ת, גיא לוזון אמר לאחר המשחק: "היינו מוכנים לכך שמכבי נתניה תשחק על כדורים ארוכים ובקטע הזה סגרנו את נתניה היטב ולמעט הנגיחה של תמיר כהן, נתניה לא סיכנה את השער שלנו ומצד שני אנחנו כבשנו שער שנפסל לנו. אני מרוצה מאוד מהחבר'ה שהשקיעו היום. עדיין אנחנו חולמים על אירופה. יש עוד 15 נקודות בקופה. בעבר צמצמנו פער גדול יותר, כך שאני מאמין שאפשר לעשות את זה, זה לא יהיה נכון כרגע לעשות סיכומים כי זה יהיה מוקדם לסכם".

עומר גולן סיכם: "את המשחק הזה אפשר לחלק לשני חלקים. במחצית הראשונה לא הגענו למשחק וכמעט לא עברנו את החצי. במחצית השנייה יצאנו אחרת מחדר ההלבשה, יזמנו והחזקנו בכדור. הגענו למספר מצבים וחבל שלא הבקענו אותם. אנחנו ונתניה שיחקנו במערך מאוד דומה, הם סגרו אותנו ואנחנו אותם ולכן היו מעט מאוד מצבים. מבחינתנו, במיוחד לאור העובדה שלנתניה יש הגנה מאוד חזקה, הצלחנו להגיע לשני מצבים שהיינו חייבים לנצל".

גולן נשאל האם למכבי פ"ת נגמרה הליגה, ונשאר לה רק המאבק בגביע? "כל עוד יש סיכוי תיאורטי להגיע לאירופה דרך הליגה אז נאבק עליו".

אורי אוזן: "לא היו הרבה מצבים וחבל שלא ניצלנו את שלנו. זה 0:0 שני רצוף שלנו ואני מקווה שבמחזור הבא נשאיר את האפס בטור הספיגות ונצליח להבקיע".

האם יש בעיה בהתקפת הקבוצה?

"כל הקבוצה גם מגנה וגם תוקפת ואני מאמין שכמו שעברנו את המשברון של שני ההפסדים לתל אביביות, גם הבצורת הקצרה הזו תחלוף".

אוזן נשאל האם ההדחה מהגביע השפיעה? "באיזשהו מקום זה פגע לנו בתוכניות, כי ציפינו להגיע לשלבים הגבוהים במפעל. נשארו לנו עכשיו חמישה אתגרים בליגה ואנחנו מאוד רוצים, על אף המרחק, לסיים במקום השלישי ולשמור על מרחק ממכבי חיפה. אנחנו רוצים לתת ליאמר מתנה בעונתו הראשונה בקבוצה ולהגיע לאירופה".

לפני המשחק קיימה הנהלת מכבי נתניה טקס צנוע לכבוד יו"ר ההתאחדות לכדורגל הנכנס, אבי לוזון בחדר המועדון שבאצטדיון. במהלך הטקס העניק נשיא המועדון, דניאל יאמר, את ברכת העסק ממוסגרת ועליה הקדשה ואיחולי הצלחה בשם המועדון ביחד עם נשיא הכבוד של המועדון מוט'לה שפיגלר. יאמר בירך את לוזון עם כניסתו לתפקיד ואמר לו: "אני מאחל לך שתצליח לעשות דברים טובים בהתאחדות ושתביא את הכדורגל הישראלי לרמות גבוהות. אני מקווה שתצליח לגרום לכך שנהיה חזקים באירופה ולא נבוא כאנדרדוג".

במחזור הבא במשחק החוץ מול הפועל כפר סבא, תחסר מכבי נתניה 3 שחקני הרכב בשל צבירת צהובים - אורי אוזן, איתי שכטר ותמיר כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully