וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטיש לראש

14.4.2007 / 18:44

ווסטהאם ספגה עוד תבוסה, 3:0 לשפילד יונייטד, וסיבכה את מצבה בתחתית. ארסנל קרובה לליגת האלופות אחרי 1:2 על בולטון

קצת לפני חצי גמר הגביע בין מנצ'סטר יונייטד לווטפורד (1:4), התקיימו אחר הצהריים (שבת) כמה משחקים גורליים במחזור ה-34 של הפרמייר ליג. במשחק עם השלכות מכריעות לגבי זהות המשתתפות במוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה ניצחה ארסנל את בולטון (ללא טל בן חיים) 1:2, ובמשחק עם השלכות מכריעות לגבי זהות המשתתפות בליגת המשנה בעונה הבאה הביסה שפילד יונייטד את ווסטהאם (ללא יוסי בניון) 0:3. ליברפול נחה מהמשחק מול איינדהובן באמצע השבוע עם 0:0 מול מנצ'סטר סיטי.

ארסנל - בולטון 1:2

כשניקולס אנלקה פוגש את אחת האקסיות שלו זה בדרך כלל נגמר עם כדור ברשת, וגם הפעם הצרפתי נקם בתותחנים עם שער כבר בדקה העשירית. אבל ארסנל לא נשברה, והצליחה להשוות עוד לפני ההפסקה מרגלי תומאס רוזיצקי בדקה ה-31. דקה בלבד מפתיחת המחצית השניה כבש ססק פברגאס את שער הניצחון למקומיים, והרחיק את סם ארלדייס מהמקום הרביעי. הכרטיס האדום אותו ספג איבן קמפו בדקה ה-82 לא תרם למורל של הוונדררס, טל בן חיים ועידן טל לא נכללו בסגל.

שפילד יונייטד - ווסטהאם 0:3

שלושה נצחונות רצופים נתנו לאוהדי הפטישים הרבה תקוות לקראת סיום העונה, אבל נראה שאלן קרבישלי וחניכיו לא מסוגלים להיגמל מתחושת ההשפלה והמפגש מול שפילד החזיר אותם חזק למציאות. מייקל טונג (38), פיל ג'קיאלקה (67) וג'ון סטיד (78) כבשו למקומיים, יוסי בניון שוב לא היה בסגל של ווסטהאם.

מנצ'סטר סיטי - ליברפול 0:0

ליברפול היתה יכולה לנצל את המפגש החזיתי בין שתי יריבותיה על הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות כדי לפתוח קצת מרחק, אבל יצאה ממנצ'סטר עם נקודה בלבד.

יתר התוצאות:

מידלסבורו - אסטון וילה 3:1 (לוילה: קרייג גארדנר 45, לוק מור 70, סטליאן פטרוב 77. לבורו: פאביו רושמבאק 13).

רדינג - פולהאם 0:1 (לרדינג: סטיבן האנט 15)

פורטסמות - ניוקאסל 1:2 (לפומפי: בנג'אני מווארוורי 7, מתיו טיילור 59. לניוקאסל: אמרה 69 בפנדל).

  • עוד באותו נושא:
  • בולטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully