וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבט של מנשה: כפ"ס ומכבי ת"א נפרדו ב-2:2

14.4.2007 / 19:02

שלו מנשה חבט במכבי ת"א עם שוויון (86) וניפץ את חלומות האליפות שלה ב-2:2 נגד כפ"ס. רוסו (32) ונמני (63) העלו ליתרון. ניסים איזן בתווך (43)

מכבי ת"א אירחה הערב (שבת) את הפועל כפר סבא במסגרת המחזור ה-28 של ליגת העל וסיימה עימה בתיקו 2:2, שכולו הפסד מבחינתה.

הצהובים כל כך קיוו לחבר ניצחון שלישי רצוף בתוך שבוע, אבל הקבוצה של אלי כהן ממשיכה לזגזג. למרות יכולת טובה הערב היא לא הצליחה להשיג את מלוא הנקודות והולכת הביתה עם נקודה אחת כשחלומות האליפות מתרחקים וכבר אינם נראים באופק.

עד הדקה ה-86 זה נראה מבטיח. הצהובים הובילו ותקפו, אבל ניסיונות רבים לא מוצלחים והקלישאה החבוטה התממשה. שלו מנשה, עם טעויות חמורות של מערך ההגנה הצהוב, איזן בשער מקרי בדקה ה-86. אגב, בשלושת ההתמודדיות העונה לא הצליחו המכבים לגבור על כפר סבא.

בית"ר ירושלים, עוד לפני משחקה, יכולה לנשום לרווחה, הקבוצות שהתמודדו מולה על האליפות ממשיכה לעשות לה את העבודה. ברגע הקריטי הן מפשלות והטיול לאליפות נראה כרגע קל מתמיד.

הקבוצה של אלי אוחנה ממשיכה להציג את הכדורגל החיובי שלה ולהתעלל בתל-אביביות. אוחנה הצהיר כי הוא יהיה מרוצה מאליפות בית"רית והוא עושה לה את העבודה על הצד הטוב ביותר. בשבוע שעבר זה היה התיקו נגד הפועל ת"א והשבוע נגד הצהובים.

למרות שאוחנה חסר שישה שחקנים מההרכב הראשון, אופי המשחק ההתקפי לא שונה. למרות שספגו, המשיכו הכפר-סבאים לתקוף וזה השתלם להם. למאמני ליגת העל יש הרבה מה ללמוד מהמאמן הירוק.

המשחק המצוין שהתפתח בבלומפילד הניב את השער הראשון בדקה ה-32, ג'ובאני רוסו ממשיך לחורר רשתות. הפעם, דאבל פס עם עומר פרץ והקרואטי שלח כדור נהדר לחיבורים. אורן ניסים דקתיים לפני ההפסקה איזן בנגיחה. אבי נמני החזיר את היתרון למכבי גם בשער נגיחה בדקה ה-63. בסוף היה זה כאמור מנשה שחילק את הנקודות. שתי הקבוצות שהעפילו לשמינית גמר הגביע ימשיכו לנסות את מזלן במפעל השני בחשיבותו.

מהלך המשחק

דקה 2 - הירוקים של אוחנה פתחו טוב. כדור חופשי שהוגבה לרחבה מצא את ראשו של אבי קנפו, שנגח טוב, אבל קאלה התחיל לספק את הסחורה כבר מהתחלה.

דקה 6 - אורי שטרית שלח מסירה מצוינת לעומר פרץ, שחדר לרחבה, כשאלירן דנין מושך בידו, אבל שחרר בעיטה חלשה על הקרקע. ללויטה לא הייתה בעיה לקלוט.

דקה 13 - שוב הזדמנות קורצת לכפר סבא מכדור חופשי. הכדור הגיע לפאפו, ששלח רוחב על פי השער, אבל אף שחקן ירוק לא השכיל לדחוק את הכדור משני מטר פנימה.

דקה 23 - בלאגן ברחבת כפר סבא, אבל הצהובים עם מספר הזדמנויות, לא הצליחו להניח את הכדור ברשת.

דקה 32 - גול!! שער יפהפה של ג'ובאני רוסו. הקרואטי מסר לפרץ, קיבל בחזרה ושלח מ-16 מטרים כדור מסובב יפה לחיבורי השער. לויטה נותר משתומם. 0:1 גדול למכבי ת"א.

דקה 41 - עופר טלקר הגביה מסובב לרחבה מצד ימין, אורן ניסים התרומם גבוה ונגח, אבל לא מדויק.

דקה 43 - גול!! גיז'רמו ישראלביץ', הפליימייקר של כפר סבא, מסר לקנפו. האחרון הגביה, ואורן ניסים, שפתח בהרכב, עלה לנגוח והישווה עם שערו הראשון בליגה. 1:1.

דקה 51 - אבי קנפו העביר לרחבת מכבי. מרטינוביץ' הרחיק לא טוב ואבובקרי שלח טיל שטוח על הקרקע. קאלה הדף בקצות האצבעות לקרן.

דקה 59 - יוסי שבחון פרץ בימין והעביר רוחב למישאלוב, שבעט לא מדויק, שני מטר מהקורה של לויטה.

דקה 63 - גול!! יוסי שבחון, שנכנס כמחליף שמונה דקות קודם לכן, קיבל כדור באגף שמאל והרים מצוין לרחבה. נמני בא מאחור ונגח חלש אבל מדויק לפינה. 1:2 למכבי ת"א.

דקה 67 - מצב מצוין לצהובים להכפיל את היתרון. מסיקה העביר רוחב שטוח, נמני, ספק הופל ספק נפל לא הגיע לכדור ושבחון בעט החוצה.

דקה 69 - ג'ובאני רוסו שלח כדור חופשי מסובב לשער של כפר סבא, לויטה הדף לקרן.

דקה 76 - כדור הוגבה לעבר רחבת מכבי תל אביב, קאלה יצא בפזיזות ונגח. שליו מנשה השתלט על הכדור, התמהמה, בעט, אבל בעיטתו נהדפה על ידי השוער הענק.

דקה 80 - מסיקה הרים כדור רוחב שוב משמאל, האגף הפרוץ של כפר סבא. המחליף הראשון יוסי שבחון נגח מחמישה מטרים החוצה.

דקה 86 - גול!! עופר טלקר העביר רוחב פנימה ל-16 של קאלה. קנפו בעט, קאלה הדף רע. שפונגין ניסה להרחיק, אבל הכדור פגע ברגל של שלו מנשה וחדר פנימה. 2:2.


הרכבי הקבוצות:

מכבי ת"א: טברטקו קאלה; יובל שפונגין, אבי יחיאל, מילאן מרטינוביץ', אורי שטרית (מילאן מרדיקוביץ' 77); דיאן איליץ' (יוסי שבחון, 55), מושיקו מישאלוב, אבי נמני, ג'ובאני רוסו, עומר פרץ (ארז מסיקה, 66); משה ביטון.

הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; עופר טלקר, אלון חלפון, עמנואל פאפו, אלירן דנין; עידן שום (גיא דיין, 78), יעוזה אבובקרי, שלו מנשה, גיז'רמו ישראלביץ' (טל בנש, 89); אורן ניסים (אלעד חיגר, 90+3), אבי קנפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully