וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: יאללה מכות, יאללה

14.4.2007 / 11:29

הסדרה הסוערת בין נשוויל לסן חוזה עלתה מדרגה ב-2:5 של הפרדאטורס. דאלאס השוותה מול ונקובר, 0:2 לאנהיים על מינסוטה

נו, אף אחד לא באמת חשב שהסדרה בין סן חוזה לנשוויל תעבור בשקט אחרי התקרית בין סקוט הארטנל לג'ונת'ן צ'יצ'ו במשחק שעבר. אז היא לא עברה בשקט, אבל בסיום משחק סוער ניצחו הפרדאטורס 2:5 והישוו את הסדרה. משחק גדול של מרטי טורקו היקנה לדאלאס ניצחון 0:2, וגם היא ב-1:1 בסדרה עם ונקובר. ריאן גצלאף הבקיע שער אחד ובישל אחד ב-2:3 של אנהיים על מינסוטה, והדאקס הם היחידים שעלו ל-0:2 בלילה הזה.

נשוויל - סן חוזה 2:5 (1:1 בסדרה)

ג'יי פי דומונט כבש צמד בשליש השני, שער אחד בחסר שחקן (שורט האנד) ושער שני שתי דקות וחצי בלבד אחר כך בפאוור פליי, והפרדאטורס צעדו לניצחון. אבל כמו במשחק שעבר, הסיפור לא היה הדסקית אלא האגרופים, למרות ההצהרה של בארי טרוטס, מאמן נשוויל, ש"באנו לשחק הוקי הלילה".

מי שבא במפתיע לשחק הוקי הוא ג'ונת'ן צ'יצ'ו, שנראה היה שיחמיץ את כל הפלייאוף בעקבות החבטה של סקוט הארטנל מהמשחק הקודם. אבל דקה לסיום כבש פטר פורסברג לרשת ריקה, והצית מחדש את האש. שלושה קרבות נפתחו במגרש, שבמסגרתם הורחקו חמישה שחקנים, בהם הארטנל. ומכיוון שהוא הורחק גם מהמשחק הקודם, הוא לא יוכל לשחק במפגש הבא. ומעניין, מאוד מעניין, איך ייראה המשחק הבא.

קרייג ריבט העלה את השארקס ליתרון, לפני שאלכסנדר ראדולוב ופטר פורסברג הפכו את התוצאה בשליש הראשון. אז בא הצמד של דומונט, ריאן קלו (שהדליק את המאבק בהתגרות עם הארטנל והורחק גם הוא) צימק ופורסברג חתם את התוצאה לפני ההתלקחות הגדולה. "יכולתם לראות מהפתיחה שהם באו להתגרות", אמר טרוטס.

ונקובר - דאלאס 2:0 (1:1 בסדרה)

בסדרה הקודמת רשם מרטי טורקו 48 עצירות בשש הארכות שלא הספיקו לניצחון, הפעם הוא מנע "רק" 35 נסיונות הבקעה בחצי הזמן, שמר על רשת נקיה והעביר את יתרון הביתיות לדאלאס. ג'ף הלפרן הבקיע 24 שניות מהפתיחה וג'ואל לונדקוויסט כבש 45 שניות מהגונג לשליש השני, והסטארס יצאו מקנדה עם ניצחון.

"דיברנו מסיום המשחק הקודם על כך שנגיע כדי לשלוט במשטח", אמר דייב טיפט, מאמן דאלאס. הסטארס ממשיכים לשאת בסטטיסטיקה המעניינת שאותה רשמו בעונה הרגילה - לנצח כל משחק שבו הם מובילים בהפרש של שני שערים או יותר. עד הפלייאוף היו להם 28 נצחונות ב-28 נסיונות, עכשיו זה 29.

"היו הרבה מצבים שבהם טורקו יכול היה להיחשף, אבל הוא עמד בהם בכבוד", אמר טיפט" על שוערו, שלו היה זה בסך הכל ניצחון שני בתשעה משחקי פלייאוף בקריירה. הסדרה עוברת כעת לדאלאס.

אנהיים - מינסוטה 2:3 (0:2 לדאקס בסדרה)

הדאקס הם הקבוצה היחידה עד כה בפלייאוף שעלתה ליתרון של 0:2. פרנסואה בושמין הבקיע שני שערים וריאן גצלאף כבש את מה שהתברר כשער הניצחון (העלה ל-1:3), כשמריאן גאבוריק השווה זמנית ל-1:1 ומיקו קויבו צימק לתוצאה הסופית, חמש דקות לסיום.

"עכשיו אנחנו עוברים אליהם. יש להם קהל מצוין ותומך, וזו הסיבה שהיה חשוב לעלות ל-0:2 ולשמור על היתרון", אמר בושמין, שחקן הגנה שהבקיע צמד גם בפלייאוף הקודם. בריאן רולסטון ממינסוטה ציין את מהלכי העונשין כמה שהכריע את המשחק: "הם הבקיעו שני שערים בפאוור פליי ואחד בשורט האנד, וזה היה ההבדל. ברור שאנחנו צריכים להתחיל לקחת יתרון על מהלכי הפאוור פליי, ויתרון כזה אפשר לקחת בבית". 24 עצירות לאיליה בריזגאלוב, שפתח במקום ז'אן סבסטיאן ז'יגר בשער אנהיים. 22 מ-25 נסיונות לניקלאס בקסטרום במינסוטה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully