וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארי בונדס ממשיך לספור לאחור

14.4.2007 / 12:52

חבט לשני הומראנס ורחוק 18 מהשוואת שיאו של האנק ארון ב-5:8 של סן פרנסיסקו על פיטסבורג. שמירה ראשונה לגאנייה בטקסס

פיטסבורג - סן פרנסיסקו 8:5

מול הקבוצה בה שיחק את שנותיו הראשונות בקריירה, בארי בונדס חבט הלילה (בין שבת לראשון) לשני הומרים, ה-736 וה-737 שלו בקריירה. הוא רחוק כעת 18 הומרים מהשוואת שיאו של האנק ארון (755) בראש רשימת כל הזמנים. המגישים שעליהם חבט בונדס הם שון צ'אקון וזאק דיוק, כשראס אורטיז רושם את הניצחון עם 8.2 אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים. הומר לכריס דאפי בפיטסבורג, דיוק עם ההפסד.


דודג'רס - סן דייגו 1:9

דרק לואו הגיש את אחד מאותם משחקים שגורמים לך לתהות האם משהו בקריירה שלו לא פוספס. לואו הלך שמונה אינינגים וחישמל שישה חובטים, כשלואיס גונזאלס ממשיך לעשות חיים בדודג'רס סטדיום עם הומר שלישי העונה. דייויד וולס הוא המגיש המפסיד, עם 2.1 אינינגים בלבד וחמש ריצות חובה.


ניו יורק מטס - וושינגטון 2:3

לנשיונלס יש הגשה לא רעה, אבל איפה ההתקפה? חוליו פרנקו הבלתי מתכלה שם את המטס בראש עם סינגל באינינג השביעי, כשהוא מעניק לארון היילמן ניצחון ולבילי וגנר את ההפסד. 5.2 אינינגים סולידיים למייק פלפרי במטס, 5.1 לג'ון פטרסון בוושינגטון.


אריזונה - קולורדו 6:3

אחרי פתיחה לא טובה התאושש ברנדון ווב, אבל במשחקו השלישי העונה הסיי יאנג של אריזונה שוב לא נצץ. ווב הגיש שבעה אינינגים, אבל ספג חמש ריצות חובה ואת ההפסד. ג'רמי אפלדט עם הניצחון ובריאן פואנטס עם השמירה.


פילדלפיה - יוסטון 9:6

מה שהיה אמור להיות דואל בין שניים מהמגישים הטובים ב-NL, ברט מאיירס מפילי ורוי אוסוולט מיוסטון, הפך להצגה של שחקן אחד - קרלוס לי מהאסטרוס, שחבט לשלושה הומרים, שניים מהם סולו ואחד גראנד סלאם. מאיירס צלח 3.1 אינינגים בלבד, אוסוולט קיבל ניצחון אבל רשם חמש ריצות חובה בחמישה אינינגים. דן ווילר עם השמירה. הומר גם למורגן אנסברג מהאסטרוס.


אטלנטה - פלורידה 11:4

דונטרל וויליס ממשיך לשחזר את עונת הסיי יאנג מלפני שנתיים, עם שבעה אינינגים ושלוש קטילות וניצחון שלישי העונה. מארק רדמן, מהצד השני, בדמדומי הקריירה עם 2.2 אינינגים כשלוניים. צ'יפר ג'ונס ובריאן פניה עם הומרים לאטלנטה, כשבפלורידה רושם קודי רוס שתי חבטות, שתי הכנסות רצים ושתי ריצות.


שיקגו קאבס - סינסינטי 6:5

יש דברים מוזרים בבייסבול. כמו בקרב בין אוסוולט למאיירס, גם כאן ניצבו שני מגישים תותחים, ארון הראנג מסינסינטי וקרלוס זמבראנו מהקאבס. זמבראנו הוביל 0:5 כשהוא עוזר לעצמו עם הומר אישי והראנג מוצא אחרי האינינג הרביעי. אבל באינינג החמישי התפוצצו הרדס עם שש ריצות, ודייויד וות'רס שמר על הניצחון של טוד קופי. הקאביז האומללים עדיין בלי ניצחון בריגלי פילד.

המשחק בין מילווקי לסט. לואיס נדחה.

ברוך הבא, גאנייה

סיאטל - טקסס 5:2

תראו מי חזר לליגה. אריק גאנייה עלה על הגבעה לראשונה מזה עשרה חודשים ורשם את השמירה השנייה שלו בכמעט שנתיים. המגיש, שבעבר הלא רחוק היה הכי מפחיד במייג'ורס, סבל מפציעות רבות והריינג'רס יכולים רק לקוות שיישאר בריא. איאן קינסלר ומאט קאטה חבטו להומרים בטקסס, וסייעו לקווין מילווד לקבל את הניצחון. ג'רוד וושבורן עם ההפסד.


בוסטון - איינג'לס 1:10

זה היה אחד מאותם הימים שבהם הנאקלבול של טים וייקפילד מרקד לכל חלל הצלחת. וייקפילד סיים עם שבעה אינינגים מצוינים, כשהתופס שלו, דאג מיראבלי (שעובד כמעט רק כשהוא על הגבעה) חובט להומר. שתי חבטות ושלושה ריביז לדייויד אורטיז והפסד לג'ון לאקי.


טורונטו - דטרויט 1:2 (עשרה אינינגים)

אם אף אחד לא ייתן לרוי האלאדיי לנצח, הוא יקח את זה בכוח. האס של טורונטו גמא עשרה אינינגים, והיה לראשון שעושה זאת מזה שנתיים, כשהקודם היה מארק מאלדר מסט. לואיס ב-2005, אם כי הוא עצמו רשם אחד כזה באותה עונה. תשעה וארבעה לג'רמי בונדרמן, בהופעה דומיננטית לא פחות. שתי הריצות ב"מועד החוקי" נרשמו מהומרים, של אלכס ריוס מטורונטו ומגליו אורדונייז מדטרויט. ריוס גם חבט כדור הקרבה שהכניס את הריצה המנצחת באינינג העשירי, מידי פרננדו רודני.


בולטימור - קנזס סיטי 1:8

אריק בדארד הלך שישה אינינגים מצוינים ותשעה חשמולים, וניק מרקאקיס הנפלא חבט לגראנד סלאם ראשון בקריירה הצעירה שלו. ברנדון דאקוורת' עם ההפסד.


אוקלנד - ניו יורק יאנקיז 4:5

רק באינינג ה-11 שברו האייז את השוויון עם ריצה של טראוויס באק הצעיר מהבסיס השלישי לכדור שהועף לכיוון ג'וני דיימון, הרייט פילדר בעל הזרוע החלשה של היאנקיז. הומר ושלושה ריביז לאריק שאבז, ואחד גם לניק סווישר. הניצחון ליוסטון סטריט.


קליבלנד - שיקגו וייט סוקס 6:4

נו, בשעה טובה האינדיאנס הגיעו לג'ייקובס פילד ועשו שם את הסיפתח, אבל הומרים של ג'רמיין דיי וחואן אוריבה מידי פאוסטו קרמונה הרסו את החגיגה. 5.1 אינינגים לחאווייר ואסקז ושמירה לבובי ג'נקס. ההפסד לקרמונה.


מינסוטה - טמפה ביי 4:2

סקוט קאזמיר לא תמיד נהנה מתמיכה התקפית, ואי אפשר היה לצפות שיעשה זאת מול יוהאן סנטנה, הסיי יאנג הבלתי מעורער של ה-AL. סנטנה הלך שבעה אינינגים וטיגן עשרה חובטים, אבל גם הרשה הומר בתוך הפארק לקרל קרופורד הסילון, וסיים עם ארבע ריצות חובה והפסד. קאזמיר הגיש שמונה אינינגים וחישמל שישה בהופעה מבריקה, ולקח בכוח את הניצחון, כשהוא נותן על הדרך הומר רביעי העונה לג'סטין מורנו. שמירה לאל רייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully