וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה רצים לאליפות, שאלקה

14.4.2007 / 18:21

שאלקה הדפה את הביקורות על כושרה הירוד עם 0:3 במיינץ. שטוטגארט נשארה קרובה עם 1:2 על האנובר. מנשגלאדבך קרובה לירידה

המחזור ה-29 בבונדסליגה נפתח כבר אמש (שישי) עם הניצחון הדרמטי של המבורג 0:1 על מנשגלאדבך, שקירב את המפסידה עוד יותר לליגה השניה. היום התחדש המאבק המרובע בצמרת, עם ניצחונות של שתיים מתוך המשתתפות במירוץ לאליפות. המוליכה שאלקה שייטה בקלילות לניצחון 0:3 על מיינץ, ואילו שטוטגארט עבדה קצת יותר קשה אבל חילצה ניצחון 1:2 על האנובר, וטיפסה זמנית למקום השני.

מחר יושלם המחזור כשבאיירן מינכן תארח את לברקוזן, ובורוסיה דורטמונד תארח את ורדר ברמן.

שתיים מארבע

מיינץ - שאלקה 3:0

אז אמרו על שאלקה שהיא מקרטעת, שהיא לא בכושר, שהנפילה שלה קרובה. אז אמרו. החניכים של מירקו סלומקה שוב מתחברים לקראת רגעי ההכרעה של העונה והם לא התכוונו לתת לקבוצה הסימפטית של מיינץ לקלקל להם את התכניות. קווין קוראני, שחוזר בגדול לכושר הבקעה, פתח את הדלת עם הראשון בדקה העשירית, וג'רלד אסמואה, מתקמבק נוסף, כבש את השני בדקה ה-34. הברזילאי לינקולן חתם את התוצאה בדקה ה-70.

שטוטגארט - האנובר 1:2

למרות שהפסידה לשאלקה לפני שלושה שבועות, שטוטגארט מסרבת לוותר, ומאז רשמה שני ניצחונות מרשימים, כולל 2:4 בשבוע שעבר, על המבורג שנולדה מחדש. שער מוקדם של רוברטו הילברט בדקה השנייה הקפיץ את הקהל המקומי בשטוטגארט, אבל האמריקאי סטיב שרונדולו הרס להם את המצב רוח עם שער שוויון בדקה ה-61. מי שבכל זאת גרם לאוהדים המקומיים ללכת הביתה עם חיוך היה דווקא דריוס זוראו, מגינה הפולני של האנובר, שכבש שער עצמי בדקה ה-74 וסיבך את קבוצתו במאבקי הירידה.

משנה מאמן, משנה מזל

בוכום - הרטה ברלין 3:1

הטריק של החלפת המאמן עבד ליותר מקבוצה אחת בבונדסליגה, ומסתבר שגם עבור הרטה ברלין העסק עובד. שלושה ימים אחרי שהחליפה את מאמנה פאלקו גוץ בעוזרו קרסטן היינה, יצאה הרטה מהמשבר העמוק בו היתה שרויה ורשמה ניצחון חוץ חשוב. בוכום היתה הראשונה לעלות על הלוח עם שער בזק של תיאופאניס גקאס היווני, מלך השערים של הבונדסליגה בדקה הראשונה, אבל כריסטיאן חימנז (57), ג'ילברטו (65) ושינדו אדה (90) עשו את המהפך.

בורוסיה מנשגלאדבך - המבורג 1:0

במשחק של יום שישי ניצחה המבורג המתאוששת קבוצת הפאר של שנות השבעים משער דרמטי של פאולו גונזאלס גררו בדקה ה-90. בזאת התרחקה המבורג המתאוששות כדי 5 נקודות מהקו האדום, והותירה את מנשנגלאדבך מרחק 6 נקודות מחוף מבטחים, 7 מחזורים בלבד לסיום.

נירנברג - אאכן 0:1 (לנירנברג: צ'אנלי פגנבורג 12).

ארמיניה בילפלד - פרנקפורט 4:2 (לפרנקפורט: לואניס אמנטידיס 10 ו-47 בפנדל, אלכסנדר ואסוקי 33, מרסל הלר 90. לבילפילד: ראדים קוסרה 28, כריסטיאן אייגלר 81).

אנרג'י קוטובוס - וולפסבורג 2:3 (לקוטבוס: סרג'יו ראדו 20, ולאד מונטניו 56, פרנסיס קיויו 57. לוולפסבורג: אייזק בויאקה 65, סדריק מקיאדי 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully