וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרעות יגלו שהשד האדום נורא כל כך

13.4.2007 / 22:00

מנ’ יונייטד תתעמת בחצי גמר הגביע מול האחרונה, ווטפורד, עם מומנטום מהצ’מפיונס. בליגה, ארסנל ובולטון יילחמו על המקום הרביעי

מחר (שבת) ייפתח המחזור ה-34 בליגה האנגלית, אבל כל העיניים יופנו לעבר מנצ'סטר יונייטד, שאחרי המפלה בפורטסמות' בשבוע שעבר נתנה הצגה היסטורית ביום שלישי מול רומא, והיום (שישי) קיבלה חדשות נפלאות עם היוודע חתימתו של כריסטיאנו רונאלדו על הארכת (ושדרוג) חוזה עד 2012. היונייטד יפגשו את ווטפורד למשחק חצי גמר הגביע האנגלי בוילה פארק, ולא מצפה למעידה כלשהי בדרכה למאבק ישיר מול צ'לסי על שלושת התארים - אליפות, גביע וצ'מפיונס ליג..

התמודדות מרתקת נוספת תפגיש באצטדיון האמירויות את בולטון וארסנל בקרב ראש בראש על המקום האחרון בליגת האלופות, כשכרגע התותחנים מובילים בשתי נקודות (ומשחק חסר) על הנוודים. ליברפול, לה 4 פור על ארסנל, תשחק במנצ'סטר נגד הסיטי. ואם ווסטהאם, כרגיל ללא יוסי בניון, רוצה להינצל מירידה, עליה לצאת עם נקודות ממשחק החוץ נגד שפילד יונייטד, לה 2 נקודות יותר (וגם היא נקודה אחת מהצד הלא נכון של הקו האדום).

הקרב על האלופות

ארסנל - בולטון (17:00, ערוץ הליגה האנגלית)

הפציעות, חוסר הניסיון והעייפות של עונה ארוכה נותנים את אותותיהם על הקבוצה של ארסן ונגר, שלא טעמה ניצחון בליגה כבר חמישה משחקים ארוכים והבקיעה רק שער אחד בארבעת האחרונים, ורואה בסיוטיה הגרועים ביותר את בולטון גונבת לה את המקום הרביעי והאחרון לצ'קים השמנים של אופ"א, שידועים גם בשם אחר, הלוא הוא ליגת האלופות.

טל בן חיים בספק למשחק בגלל פציעה בשריר האחורי של הירך, והמאמן סם אלרדייס יודע שבולטון לא ניצחה בהייבורי מאז 1962. אז מזל שהרסו אותו והמשחק מתקיים באמירויות.

מנצ'סטר סיטי - ליברפול (17:00)

בסיטי כבר לא ממש צריכים להביט מטה בחשש, כי מאז שאספו 10 נקודות בארבעה משחקים הם רואים את הקו האדום רק במרחק של 9 נקודות שלמות ומשמעותיות. אבל גם ליברפול מגיעה במצב רוח טוב ונעים, אחרי הניצחון הכפול על פ.ס.וו איינדהובן וההעפלה לחצי גמר ליגת האלופות, שם תפגוש את צ'לסי.

ווטפורד - מנצ'סטר יונייטד (19:30, הליגה האנגלית)

העיניים באירופה יופנו למשחק בוילה פארק שבו תתרוצץ לה אותה החבורה (פחות או יותר) שחוררה את רשתו של דוני באמצע השבוע, ב-1:7 העצום על רומא בגומלין של רבע גמר ליגת האלופות. אפשר להגיד שהמומנטום חזר לקבוצתו של אלכס פרגוסון אחרי הפנצ'ר מהמחזור הקודם, שדי נשכח במבול השערים, שהדבר היחידי שהאפיל עליו היה מבול הסופרלטיבים שנשפכו על הקבוצה מאולד טראפורד. האם יש לצרעות סיכוי למנוע מפרגי הופעה בגמר הגביע? סביר להניח שלא, אבל בגביע האנגלי אנחנו אף פעם לא מעיזים להמר.

שאר המשחקים

שפילד יונייטד - ווסטהאם (17:00)

"לפני שלושה שבועות כולם הספידו אותנו וחגגו על חשבוננו", קצף מאמן הפטישים אלן קירבישלי, שכנראה שכח שלו בעצמו נפלטה הודאה שהקבוצה תרד, הרבה לפני שהעניין הפך לרשמי. "עדיין לא יצאנו מהבוץ, יש עוד הרבה מה לעשות. צימצמנו את הפער ונתנו לעצמנו סיכוי, ואנחנו חושבים שאנחנו מספיק טובים כדי לעשות את זה". בשבת נגלה אם יש תוכן בהצהרה הזו.

יתר המשחקים:

פורטסמות' - ניוקאסל (17:00)
מידלסבורו - אסטון וילה (17:00)
רדינג - פולהאם (17:00)

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully