וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבוריאן עוזב, או רק עושה רוח?

עדי פרג'

13.4.2007 / 20:22

קרית שמונה מתקרבת לליגת העל, והחלוץ מגלה כי מחכה לו חוזה מקבוצה מהליגה הבכירה. שרצקי לא מתרגש: "הוא מנסה ללחוץ עליי"

שעה ארוכה לאחר סיום ניצחון של קריית שמונה 2:4 על נצרת עילית, חגגו אוהדי קריית שמונה ושחקניה את מה שנראה כיום בטוח - עליה היסטורית לליגת העל. אחרי המהפך של קרית שמונה, שהפכה פיגור מוקדם של 1:0 לניצחון גדול, למרות שנותרה ב-10 שחקנים, המתינו האוהדים, ובטקס מאולתר יצאו בקריאות עידוד לאליליהם שיצאו בזה אחר זה לחגוג עם הקהל.

מי שהתמהמה ויצא לאחר שעה ארוכה היה החלוץ הארמני אליה יבוריאן, שכבש במשחק. "אני יודע שהאוהדים רוצים שאני אשאר, אבל אני לא יכול לענות לבקשתם", גילה לפני כן יבוריאן. "כמו שזה נראה היום, אני אעזוב את קרית שמונה בסיום העונה. הגעתי לישראל על מנת להתפרנס ולהרוויח כסף, ביני לבין המועדון קיימים פערים גבוהים מאוד, ויש לי כבר הצעה טובה יותר בליגת העל".

מקורביו של יבוריאן מדברים על כך שהחלוץ כנראה יסגור כבר בשבוע הקרוב באחת הקבוצות מהליגה הראשונה, כשהשם החם ביותר בעניינו הוא מכבי פ"ת. הבעלים והיו"ר איזי שרצקי התייחס לנושא לא נשמע מודאג יתר על המידה. "זה לא סוד שאנחנו רוצים את אליה גם בעונה הבאה", אמר. "הדיבורים שלו על עזיבה נראים לי כניסיון ללחוץ עליי לקבל הצעה משופרת. ממה שאני יודע אף מועדון לא הציע לאליה את מה שאנחנו מציעים לו, למרות שהוא טוען אחרת. אנחנו ננסה להשאירו, אבל קיים גם סיכוי שהוא אכן יעזוב".

שרצקי אף התפנה לדבר על העונה הבאה: "אני מאמין שבשבוע הבא כבר נהיה בליגת העל, ולכן כרגע אני צריך לעסוק יותר בלתכנן את העתיד של הקבוצה לקראת ליגת העל. אני עדיין לא יודע מה נקבל מהטוטו ומכל הנוגעים בדבר, אבל אני יכול לומר שקרית שמונה תסיים בששת המקומות הראשונים בליגת העל, עם תקציב שיעמוד בסביבת ה- 20 מליון שקל".

- למאמן שלך, רן בן שמעון, אין עדיין חוזה לעונה הבאה.
"אני יודע, נשב השבוע ונדבר במטרה לראות היכן הדברים עומדים, ומתוך תקווה לסגור. אני יכול לומר שמהבחינה הזו הרבה תלוי ברן וברצונות שלו".

בן שמעון הגיב לדבריו של שרצקי: "טוב לי בקרית שמונה, והמקום הזה עשה לי טוב כמו שאני עשיתי עבורו, כך שברור שיש לי כוונה להישאר. יחד עם זאת, עדיין יש צורך להיפגש קודם ולדבר על התוכניות העתידיות של המועדון. כרגע אנחנו עדיין צריכים להתרכז בעונה הנוכחית וכשהדברים יסגרו אתם תדעו".

כבר השבוע צפויה פגישה בין רן בן שמעון, איזי שרצקי ומנכ"ל הקבוצה יוסי אדרי, על מנת לסגור עם המאמן לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully