וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בצרורות בצעירה

לי בוץ

13.4.2007 / 10:32

לגיא לוי אין רגע דל. ההתאחדות לא הצליחה לקבוע לנבחרת הצעירה יריבת אימון ל-9 במאי וזו תצא לאליפות אירופה ללא משחק הכנה

הבלאגן בנבחרת ישראל הצעירה לא פוסק לרגע. תקופה ארוכה שומעים על סכסוכים וסולחות בין גיא לוי לבין דרור קשטן. זה מזמין שחקנים, זה נפגע ולהפך. אליפות אירופה תצא לדרך בתחילת יוני וההכנה של הנבחרת הישראלית היא בוודאי לא אולטימטיבית.

הפעם הבעיות מגיעות לאחר שלא נמצאה יריבת אימון ל-9 במאי, התאריך בו היו אמורים חניכיו של גיא לוי להתכנס בפעם האחרונה למשחק אימון לפני אליפות אירופה. משמעות הדבר היא שהנסיעה של הצעירים לפולין ביום ראשון, בסגל מצומצם בו 17 שחקנים בלבד, תהיה ההכנה האחרונה לאליפות בהולנד.

ההתאחדות כבר הספיקה לקבוע את משחקי חצי גמר גביע המדינה ל-9 במאי, כך שבכל מקרה לא ייערך משחק של הנבחרת בתאריך זה. מההתאחדות נמסר כי רק לאחר שלא נמצאה יריבה ראויה, נקבעו חצאי הגמר. עוד נמסר כי נעשו וייעשו מאמצים על מנת שלא לפגוע בנבחרת לקראת האליפות.

הנבחרת הצעירה של ישראל תמריא ביום ראשון הקרוב לפולין, שם תשתתף ביום השואה (שני) במצעד החיים ולמחרת תערוך משחק אימון מול המקבילה של חבל קראקוב. גיא לוי יסבול מסגל חסר בגלל משחק הגביע בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה, גמר גביע הטוטו בו ייפגשו הפועל כפ"ס ומכבי הרצליה ומשחק הליגה בין הפועל ת"א לבני יהודה.

הסגל לפולין:

שוערים: תום אלמדון (מכבי חיפה), יוסי שקל (מכבי הרצליה).

הגנה: אלירן דנין (הפועל כפ"ס), אורי שטרית, יובל שפונגין (מכבי ת"א), שי מימון (מכבי הרצליה), ניצן דמארי, נאור פסר (מכבי פ"ת), עודד אלקיים (הפועל חיפה).

קישור: ליאור ז'אן (מכבי ת"א), תום מנשרוב, עידן סרור (הפועל פ"ת), אמיר טגה (מכבי נתניה), אבירם ברוכיאן (בית"ר ירושלים).

התקפה: איתי שכטר (מכבי נתניה), רועי דיין, עומר פרץ (מכבי ת"א).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully