וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: אימון בצל האבל

לי בוץ

13.4.2007 / 14:53

גיסו של יגאל אנטבי, אחריו נערכו חיפושים נרחבים, נמצא מת בחוף הים בת"א. ברדה נטש את האימון, אבל יהיה כשיר לבני יהודה

שחקני הפועל ת"א התאמנו היום (שישי) בצל האבל של חברם לקבוצה, יגאל אנטבי, שגופת גיסו בן ה-16 נמשתה בשעות הבוקר מהמים בחוף הים בת"א. כזכור, גיסו של אנטבי, נועם ציקורל נעלם לפני שלושה ימים בים. החיפושים אחריו העלו חרס עד היום בבוקר. הלוויתו התקיימה בשעות הצהריים בראשון לציון ובה השתתפו כל שחקני ואנשי הפועל ת"א. אנטבי עצמו לא הגיע לאימון הבוקר ובקבוצה השאירו בידיו את ההחלטה האם לשחק ביום שני מול בני יהודה בליגה.

אליניב ברדה פרש במהלך האימון לאחר שהתלונן על כאבים באגן. עם זאת הצוות הרפואי אופטימי לגבי האפשרות שהחלוץ יהיה כשיר למשחק. כמוהו גם דני בונדר, שערך הבוקר אימון מלא והחלים לגמרי מהפציעה במפשעה. גם בונדר צפוי לפתוח בהרכב.

חאבייר פאאס, שנטש אתמול את האימון, החלים ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי ויהיה כשיר למפגש מול חניכיו של ניצן שירזי, אך שנראה שניר לוין יעדיף שלא לסכנו וכי הבלם ייפתח על הספסל.

מהאימון נעדר החלוץ הצ'יליאני, מנואל ניירה, שהגיע למתחם האימונים בוולפסון רק לקראת תום האימון היישר מבית החולים, שם ערך את הסידורים לקראת הניתוח שיעבור ביום ראשון, בו יוצא הבורג שהושתל בכף רגלו.

מחר יתקיים בוולפסון דרבי נוער, אליו צפויים להגיע אוהדים רבים של שתי הקבוצות. בעקבות ארועי העבר בדרבים צפויות להגיע למשחק מספר ניידות משטרה, כמו גם שוטרים סמויים שישמרו על הסדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully