וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשה מדי לנצח במוסקבה"

13.4.2007 / 14:46

מכבי ת"א נחתה אחרי התבוסה לצסק"א, חוזרת לפרופורציות ומסמנת את ההצלחה המקומית. אליהו: "צריך להסתכל על הליגה"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

עייפה, מוכה וחבולה נחתה הצהריים (שישי) מכבי תל אביב בישראל, לאחר התבוסה 92:71 אמש במוסקבה. ארבעה אוהדים בלבד הגיעו כדי לקבל את פני הקבוצה בנתב"ג.

"איך אני מרגיש? בעיקר ריקנות", אמר מאמן הקבוצה, נוון ספאחיה. "אנחנו לא פחות טובים ממלאגה, שהעפילה לפיינל פור, אבל אין ספק שצסק"א, פנאתנייקוס וטאו ויטוריה הן שלוש הקבוצות הכי טובות באירופה ומגיע להן להיות שם. סיימנו את עונת היורוליג שלנו, אבל זה עוד לא הזמן לעשות סיכומים. יש לנו עדיין את האליפות בארץ ואין סיבה שלא נזכה בה, למרות שזה לא יהיה קל. לא סתם אנחנו מובילים את הטבלה".

ליאור אליהו קיווה לסיים את העונה האירופאית אחרת, אולם אתמול ננעל על 2 נקודות ב-6:45 דקות בלבד. "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לפתוח ככה משחק חוץ, בטח שלא במוסקבה", טען הפורוורד. "ברבע השני כבר היה ברור שהתוצאה לא הולכת להשתנות ולא היה לנו יותר מדי סיכוי. עכשיו צריכים להסתכל על הליגה, שחשובה עבורנו יותר מתמיד".

"צסק"א היא הקבוצה הכי טובה באירופה ואני שמח שניצחנו אותם ביד אליהו. במוסקבה זה היה קשה מדי", סיכם ניקולה וויצ'יץ'. "יהיה מעניין לראות מה יקרה בפיינל פור באתונה. יש לנו עוד להיאבק על האליפות בארץ, וכדי לזכות בה נצטרך לעבוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully