וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר-הרצליה: רק לברוח

רומן רוזנבלט ואסף שקד

13.4.2007 / 14:28

הקבוצה מהבירה רוצה להימלט מהדולקות אחריה בצמרת הגבוהה, זו מהשרון מבקשת לברוח מהכח עמידר ר"ג (שבת, טדי, 19:30)

מכבי הרצליה, שפתחה פער של 4 נקודות מהכח עמידר רמת גן בשבוע שעבר, סיימה היום (שישי) את הכנותיה לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, מחר (שבת). אחרי ההדחה מהגביע יתרכזו בקבוצה במאבק ההישרדות, כשהשבוע הדגישו בקבוצה שוב שוב כי למרות הניצחון המשכנע על הכח בשישי שעבר, הסיפור עוד לא גמור. כמו כן מאמינים שם, שלמרות הכל ניתן להוציא תוצאה טובה בירושלים, כשההפסד האחרון של בית"ר בליגה היה בהרצליה.

מהמשחק ייעדר הבורג המרכזי של הקבוצה, דייהו דייויס, שהורחק במשחק הגביע מול הפועל עכו, כשאת מקמו עשוי לתפוס שי ביטון. מהראן ראדי ועומר בוקסנבוים, שנעדרו בשל צהובים בגביע יחזרו להרכב. 4 משחקני הקבוצה, איתן עזריה, עומר בוקסנבוים, סקוט היגינס ויאניק קאמנן, הגיעו אמש לפנימיית "עלומים" לילדים חוסים בכפר סבא ובילו עם הילדים. קאמנן הצרפתי, שהתרשם מכישרונו של אחד הילדים, החליט כי יממן את עלות שיתופו של הילד במחלקת הנוער של מכבי הרצליה. מהסגל ייעדר הבלם רגב וולק, שנמצא בנתק עם הקבוצה, לאחר שבמהלך השבוע ביקש לעזוב לאלתר. פרדי דוד נענה לבקשתו ולמחרת היום וולק הגיע לאימון כאילו דבר לא קרה. מאז מתאמן וולק בנפרד עד אשר ייפתר העניין בין עורכי הדין של שני הצדדים.

הרכב משוער: סקוט היגינס; איתן עזריה, יה יה פטי, שי מימון, ארז אליאב; מהראן ראדי, שי ביטון, כפיר אדרי, עומר בוקסנבוים; איגור מוסטארליץ', יאניק קאמנן.

בואטנג שוב איחר, אבל לא ייענש

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול מכבי הרצליה, כשבמהלך האימון ביקש יוסי מזרחי משחקניו להגיע למשחק מרוכזים על מנת להשלים ניצחון חמישי ברציפות.

דרק בואטנג איחר לאימון בכעשרים דקות ונקרא לשיחה אישית עם יוסי מזרחי. למרות האיחור של הגנאי, לא הראשון שלו העונה, הוא לא נקנס, לא נענש ואף לא יאבד את מקומו בהרכב מחר. עם זאת, ביקש המאמן מהגנאי לגלות רצינות ומקצוענות ולא לחזור על המקרה שנית.

בניגוד לאמונה של מזרחי בתקופה האחרונה, על פיה הרכב מנצח לא מחליפים, הפעם הוא יערוך שני שינויים בהרכב, בעיקר לאור היכולת המצוינת של ברק יצחקי שכבש צמד במחזור האחרון.

יצחקי, ששותף 25 דקות מול בני יהודה ורבע שעה מול הפועל כפ"ס והביא בשני המשחקים את הניצחון לבית"ר ירושלים, זוכה סוף סוף לקרדיט ממזרחי ויפתח בהרכב לאחר 13 מחזורים בהם היה פצוע וישב על הספסל. יצחקי למעשה הפך לשם החם ביותר בירושלים בשבועיים האחרונים, האוהדים לא מפסיקים להרעיף עליו אהבה, השחקנים שולחים לו פידבקים בכל הזדמנות ובאימונים הוא ממשיך לשמור על יכולת גבוהה מאוד ועל חדות סמוך לשער.

שחקן נוסף שיחזור להרכב הוא טוטו תמוז, שבשני המשחקים האחרונים איבד את מקומו לעמית בן שושן, אך לאחר שהביא ביחד עם יצחקי את השינוי מול בני יהודה יזכה לפתוח בהרכב. מי שיאבדו כאמור את המקום בחוד אלו הם עמית בן שושן והברזילאי קלאבר שוונק, שישלם את מחיר אי הכיבושים.

בשאר העמדות לא צפויים שינויים. בחוליית ההגנה ימשיך אריק בנאדו לזכות לקרדיט על חשבון תומר בן יוסף ובחוליית הקישור תמשיך הרביעייה הקבועה - אלברמן, בואטנג, זנדברג ומירוסביץ'. דוד אמסלם שהחסיר מספר אימונים במהלך השבוע בגלל פציעה קלה, יהיה כשיר בסופו של דבר ויפתח כמגן שמאלי.

לפני המשחק מול הרצליה, צפויה קבוצת הנוער של המועדון לערוך את הקפת האליפות אל מול היציעים המלאים של טדי. קצת לפני כן - בשעות הבוקר, תתארח הקבוצה אצל הפועל חיפה למשחק שישאר לפרוטוקול בלבד.

הרכב משוער: איציק קורנפיין, יואב זיו, דוד אמסלם, אריק בנאדו, שמעון גרשון, דרק בואטנג, גל אלברמן, מילובאן מירוסביץ', מיכאל זנדברג, ברק יצחקי, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully