וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאווין והמטס חזרו לנצח

13.4.2007 / 11:55

גברו על פילדלפיה 3:5. קליבלנד ניצחה את האיינג'לס 2:4, דטרויט עברה את טורונטו 4:5 והמשחק בין הרד סוקס לסיאטל נדחה

עוד דחיה בליגה, והרבה, הרבה משחקים יושלמו במהלך העונה. המפגש בין בוסטון וסיאטל עבר למועד אחר בשל גשמים.

ניו יורק מטס - פילדלפיה 3:5

טום גלאווין מתקרב לניצחון ה-300 שלו בקריירה. גלאווין קצר את ה-292, כשהגיש שישה אינינגים וחישמל שלושה חובטים. מה שכן, הוא לא ממש יכול היה לג'ימי רולינס, שפתח נפלא את העונה ורשם שני הומרים, שהעלו את מאזנו השנתי לחמישה. שלוש חבטות, שתי ריצות והכנסה אחת של מויסס אלו מהמטס, שמירה לבילי וגנר והפסד לג'יימי מוייר.


קליבלנד - לוס אנג'לס איינג'לס 2:4

סקוט שילדס האמין בדרך כלל נכנס לאחר שההתקפה שלו העניקה לו יתרון של 1:2 באינינג השמיני, אבל אז ביצע טעות והגיש למרכז הצלחת עם שני שחקנים על הבסיסים. כשאתה עושה את זה וטראוויס הפנר עומד מולך, פירושו של דבר צרות צרורות. הפנר חבט פצצה להומר ושלוש ריצות, והעניק ניצחון לארון פולץ ושמירה לג'ו בורובסקי. האינדיאנס נוסעים ממילווקי, לשם הועברה הסדרה בגלל שלגים בקליבלנד. לאן? "לסדרת חוץ קשה בקליבלנד", התבדח המאמן, אריק וודג'. השבט מקווה לערוך את הבכורה שלו בג'ייקובס פילד בסוף השבוע מול שיקגו וייט סוקס.


בולטימור - קנזס סיטי 1:2 (עשרה אינינגים)

ג'יי גיבונס רשם את החבטה המנצחת על בסיסים מלאים באינינג העשירי והעניק ניצחון לכריס ריי. זה קרה לאחר הופעה טובה של גיל מש בקנזס סיטי (שישה וחמישה) ושל סטיב טראקסל בבולטימור (שבעה ואחד). רק 13 אלף צופים חזו במשחק בבולטימור הקרירה.


טורונטו - דטרויט 5:4

הטייגרס נכנסו למוד של נצחונות, עם החמישי שלהם בשישה משחקים. ברנדון אינג' חבט להומר ראשון העונה והכניס שלוש ריצות הביתה, כשארון היל ממשיך להבריק בבלו ג'ייז, עם הומר משלו. שישה אינינגים למייק מארות', שמירה לג'ואל זומאייה, שישה אינינגים והפסד לטומו אוקה.


מינסוטה - טמפה ביי 2:3

ג'סטין מורנו צריך רק כדור אחד טוב כדי להכריע משחק, וכך היה כשבאינינג התשיעי ירה פצצה מידיו של בריאן סטוקס. לפני כן חבט מייקל קדאייר להומר משלו. ג'ו ניית'ן עם הניצחון, משחק טוב לקרלוס סילבה עם 6.2 אינינגים וארבעה חשמולים, שבעה אינינגים לקייסי פוסום והומר לטיי וויגינטון בטמפה ביי.


אטלנטה - וושינגטון 2:0

זה לא שלנשיונאלס יש התקפה, אבל הפעם הם הביאו איתם חתיכת הגשה. ג'ון סמולץ הגיש שמונה ושישה לאטלנטה, אבל נכנע להופעה דומיננטית של ג'ייסון ברגמן עם שישה ושמונה, ולחזוס קולומה, שרשם בסופו של דבר את הניצחון, ג'ון ראוץ' וצ'אד קורדרו, שסיפק את השמירה. רוני בליארד וריאן צימרמן הכניסו את הריצות המנצחות הביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully