וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוקי קרח: יום רגוע יותר בפלייאוף

13.4.2007 / 12:18

אחרי הדרמות של היום הראשון הושגו ארבעה נצחונות במועד החוקי. דטרויט, בפאלו, ניו יורק ריינג'רס וניו ג'רזי ביתרון 0:1 בסדרות

אחרי הדרמות של היום הראשון, קיבלנו מחזור פלייאוף רגוע יותר במשחקים שנערכו הלילה (בין חמישי לשישי). ניו יורק ריינג'רס היא קבוצת החוץ היחידה שניצחה, כשעם 3:4 באטלנטה עלתה ליתרון 0:1 בסדרה מול הת'ראשרס. בפאלו המשיכה ביכולת הטובה מהעונה הרגילה וניצחה את ניו יורק איילנדרס 1:4. דטרויט גברה באותה תוצאה על קלגארי, וניו ג'רזי דווילס הכניעה את טמפה ביי 3:5.

בפאלו - ניו יורק איילנדרס 1:4 (0:1 לסייברס בסדרה)

שתי קבוצות במגמה הפוכה נפגשו במשחק הראשון בסדרה. בפאלו הגיעה בפורמה אחרי עונה מצוינת וזכיה בגביע הנשיא, האיילנדרס השתחלו לפלייאוף בעיקר בגלל חולשת היריבות ולישורת האחרונה בליגה לא הגיעו בכלל בכושר.

ככה זה גם נראה, כשבריאן קמפבל העלה את הסייברס ליתרון בשליש הראשון, לפני שארון אשאם איזן בשני. אז העבירו הסייברס הילוך, כריס דרורי החזיר להם את היתרון 9 דקות לסיום השליש, ובפאלו ביססה את היתרון והניצחון בשליש האחרון, עם שערים של דרוי וקפמבל, שסיימו עם צמד כל אחד.

האיילנדרס יכולים לשאוב עידוד מכך ששוערם הראשון, ריק די פייטרו, חזר להתאמן. די פייטרו סבל מזעזוע מוח, שגרם לו להחמיץ שבעה משחקים בסיום העונה הרגילה. האיילנדרס יצטרכו אותו במשחק השני.

דטרויט - קלגארי 1:4 (0:1 לדטרויט בסדרה)

הרד ווינגס נכנסו לסדרה הזו כשהם זוכרים את טעמו המר של הפלייאוף שעבר, ממנו הודחו כבר בסדרה הראשונה, לאחר שזכו בגביע הנשיא. הרד ווינגס החליטו, לפחות על פי המשחק הזה, שהתקלה לא תישנה וזינקו מוקדם.

ואלטרי פילפולה כבש חמש דקות מהפתיחה, ופחות מארבע דקות אחריו הבקיע ניקלאס לינדסטרום בפאוור פליי. בשליש השני הוסיפו הכנפיים האדומים שערים של פאבל דאטסיוק ומת'ייה שניידר, וכל שיכלו הפליימס לעשות הוא לצמק בשליש האחרון, משער של אלכס טנגאי בפאוור פליי.

"אנחנו יודעים שמשחק 2 חשוב מאוד", אמר שניידר, "היינו בסיטואציה הזו בעבר, ואנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה". דאטסיוק לא הבקיע בפלייאוף חמש שנים ו-26 משחקים רצופים. "וואו, בשבילי זה עצום", הודה.

ניו ג'רזי - טמפה ביי 3:5 (0:1 לדווילס בסדרה)

מרטין ברודור, אחרי עונת שיא ומלכות השאט אאוטים של הליגה, עבד קשה יותר במשחק הזה, אבל יצא מנצח, כשבמשחק ה-154 שלו בפלייאוף עצר את הלייטנינג בדקות האחרונות. הדווילס כבר הובילו 1:3, אבל רק סיומת טובה שלהם העניקה את הניצחון. זאק פאריסי בן ה-22 כבש צמד והלהיב את יושבי המדולנדס. "זו רק הכנה למה שהוא מסוגל באמת", פירגן חברו לקבוצה, סקוט גומז.

פאריסי כבש שמונה דקות מהפתיחה ופטריק אליאש הגדיל חמש דקות לאחר מכן. מרטין סט. לואיס צימק ל-2:1 ובריאן רפאלסקי החזיר את יתרון הדווילס לשני שערים. וינס לקבאלייה צימק לקראת סיום השליש השני, והלייטנינג היכו שלוש דקות מפתיחת השלישי, שוב על ידי לקאבלייה, כדי להשוות ל-3:3. אבל דקה אחת בלבד החזיק השוויון הזה מעמד, כשפאריסי קיבל אסיסט מג'יימי לנגרברונר וחבט בחוזקה לרשת. ברודור עמד בפרץ ומנע מספר הזדמנויות גדולות, ובריאן ג'יונטה הצליח לחתום מהעבר השני את התוצאה, מעט יותר מדקה לסיום.

"לא היו שום סימנים של פאניקה על הספסל שלנו", אמר פאריסי בסיום, "וזה מה שמראה על בגרות וניסיון. נצטרך את זה גם במשחק הבא".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

אטלנטה - ניו יורק ריינג'רס 4:3 (0:1 לריינג'רס בסדרה)

בשנה שעברה הריינג'רס הגיעו לפלייאוף ונמחצו בסוויפ על ידי הדווילס. וזה לא שהם לא ניצחו בפלייאוף רק בשנה שעברה, הם לא עשו את זה עשר שנים. הפעם הם דאגו לנצח כבר את המשחק הראשון שלהם, והיו לקבוצה היחידה הלילה ששברה את יתרון הביתיות.

יארומיר יאגר הבקיע את השער הראשון במשחק והתוודה לאחר מכן: "אני לא אוהב להיות הראשון שמבקיע. זה מביא לי מזל רע. אני ממש שונא את זה". שונא או לא, בסופו של דבר הכל לטובה מבחינתו. מיקאל רוז'יבל הגדיל את התוצאה חמש דקות לאחר השער של יאגר, ולקראת סיום השליש הראשון צימק אריק בלאנז'ה. מכאן התפתח משחק של חתול ועכבר, כשמרסל הוסה העלה את הריינג'רס ל-1:3, שיין הנידי צימק שוב, מייקל נילאנדר החזיר את ניו יורק לשני שערי הפרש וכל שיכול היה פסקאל דופואי לעשות הוא לצמק שוב ל-4:3 בסיום.

הת'ראשרס מעולם לא שיחקו בפלייאוף לפני המשחק הזה. "היינו קצת עצבניים אבל הצלחנו לעשות שינוי", אמר המאמן בוב הארטלי, "בנינו כאן משהו יפה וננסה להמשיך אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully