וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע ברבע גמר טורניר ולנסיה

13.4.2007 / 21:09

הישראלי ביצע קאמבק מרשים בדרך לניצחון 6:2, 5:7, 2:6 על סקוביל ג'נקינס האמריקאי. ונוס, סאפינה, יאנקוביץ' וגולובין ברבע גמר צ'רלסטון

רבות דובר על האופי של דודי סלע בשנים האחרונות, בדרך כלל שהקשרים לא חיוביים. הלילה (בין חמישי לשישי) הוכיח הטניסאי הישראלי שלפעמים יש לו חוזק מנטלי אמיתי.

סלע פגש ברבע גמר טורניר הצ'אלנג'ר בולנסיה, קליפורניה (על סך פרסים של 50 אלף דולר) את סקוביל ג'נקינס והפסיד לו במערכה הראשונה 6:2. המערכה השנייה הלכה באותו כיוון והישראלי כבר היה בפיגור 5:2 בדרך להפסד, אלא שבמצב הזה הוא עשה קאמבק גדול. סלע ניצח חמישה משחקונים רצופים כדי להשלים 5:7 לזכותו ובמערכה המכרעת כבר גבר על יריבו 2:6.

ברבע הגמר ייפגוש סלע את זאק פליישמן האמריקאי. הראל לוי, שהעפיל אף הוא לשלב הזה, ישחק מול רג'יב ראם, אמריקאי נוסף.

ארבע כבר ברבע הגמר בצ'רלסטון


המדורגת שנייה בטורניר צ'רלסטון (על סך פרסים של 1.3 מיליון דולר), ילנה יאנקוביץ', נזדקקה ל-47 דקות בלבד כדי לגבור 3:6, 0:6 על מארה סנטאנג'לו ולהעפיל לרבע גמר התחרות. גם הרביעית בטורניר, דינארה סאפינה, העשירית טטיאנה גולובין והבלתי מדורגת ונוס וויליאמס ישחקן בשמונה האחרונות.

סאפינה ניצחה 2:6, 2:6 את לורדס דומינגז הספרדיה, ותפגוש כעת את גולובין הצרפתיה, שהותירה מאחור את שוואי פנג אחרי 2:6, 6:4, 3:6. ונוס הדיחה את צ'אנג יון ג'אנג מטייוואן.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully