וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפוף בנתב"ג

שגיא ניר

13.4.2007 / 10:26

דהמרקו ג'ונסון חתם באשקלון במקום מיירון אלן ששוחרר, ראשל"צ החליפה את פנלנד בבלסינגיים ופטרסון, פלדג'ר הפצוע שוחרר מגלבוע

תחילת הסיבוב השלישי בליגת העל אמורה להיות גם המועד האחרון להחתמת שחקנים, וקבוצות הליגה מנצלות את הימים האחרונים כדי לעשות קצת שינויים בסגל הזרים, ככה, על הדרך.

אליצור אשקלון, שצירפה לשורותיה בשבוע שעבר את הגארדים מיליאן בוצ'קה ואיוון קובורוביץ', נפרדה בשל כך ממיירון אלן, ששיחק בקבוצה בחודשיים האחרונים. כבר במשחק ההפסד בגליל שותף אלן 6 דקות בלבד, ובסך הכל הוא מסיים את הרומן האשקלוני שלו עם מספרים של 11.6 נקודות, 4.3 אסיסטים, 3.6 ריבאונדים ו-3.4 איבודים ב-31.6 דקות. וגם עם מזכרת בדמות 6 ההארכות מול ירושלים.

במקביל, צירפה נועלת הטבלה את הסנטר האמריקאי דהמרקו ג'ונסון (32, 2.04 מ'), שם גדול בארצות הברית בצעירותו, ששיחק במכללת צפון קרוליינה ושארלוט לפני שנבחר בדראפט 1998 על ידי הניו יורק ניקס (מקום 38), בה שיחק 5 משחקים בלבד. מאז, נדד האמריקאי בין קבוצות אירופיות מדרגים שונים, עד שנעצר בתחילת העונה הנוכחית בפלמה אקואה מהליגה הספרדית השניה.

בעברו של ג'ונסון שתי עונות יורוליג באולימפיאקוס (2002/3) וסקאבוליני פזארו (2001/2), כשבינואר שנה שעברה חב לסיום הקמפיין הלא מוצלח של אולימפיה לובליאנה במפעל, שם שיתף פעולה עם יותם הלפרין. בדרכון של ג'ונסון רשומות נחיתות גם בוארזה, ביילה וריאטי מאיטליה, וביקור בזק באליקנטה הספרדית.

תחנה חדשה בראשון לציון

השניה במבזק היומי היא מכבי ראשון לציון, שנפרדה מהגארד אדריאן פנלנד (26, 1.89 מ'), שבילה אצלה משחק ליגה אחד מול ירושלים עם תפוקה של 0 נקודות, 5 החטאות, 2 ריבאונדים וחסימה אחת בתשע דקות. מי שמצטרף לקבוצה הוא הגארד ג'רל בלסינגיים (25, 1.78 מ'), שפתח את העונה בסולנה השבדית, ושיחק מספר שבועות בעונה שעברה עם דרור חג'ג' בא.א.ק אתונה. בלסינגיים אמור לסיים את העונה בקו האחורי של עדי אזולאי בצוותא עם בריאן טולברט. דיימון פטרסון, שסיים את העונה עם אליצור רמלה בלאומית, חתם גם הוא כצפוי.

הפועל גלבוע/עפולה קרנה מאושר כשהנחיתה לפני שבועיים את אדריאן פלדג'ר, שכיכב בעבר בעירוני נהריה, אבל משחק אחד הספיק לגארד הנהדר לפני שנפצע וסיים את העונה. פלדג'ר, ערך את הבכורה שלו מול גבעת שמואל, קלע 16 נקודות וקטף 10 ריבאונדים, אבל מסתבר שגם קרע את המיניסקוס וייעדר מספר חודשים. בדיקת MRI שערך גרמה לראשי גלבוע/עפולה לקבל החלטה על שיחרורו של השחקן.

סיכום יומי: שלושה זרים אאוט, שלושה אין. 72 זרים מפתיחת העונה בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully