וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השנה אנחנו שווים רק רבע גמר"

12.4.2007 / 23:07

טל בורשטיין הגיע למסקנה שרבים הגיעו אליה מזמן אחרי ההפסד במוסקבה. ספאחיה: "צסק"א פשוט קבוצה הרבה יותר טובה"

במכבי תל אביב ידעו שהם לא שווים פיינל פור העונה, אפילוטל בורשטיין הודה בזה. אחרי שגם "נס מוסקבה" המיוחל היה רחוק מלהגיע, התפנו השחקנים והמאמן להסביר את התבוסה המשפילה באולם אלכסנדר גומלסקי, בו הם נפרדו מהיורוליג לעונת 2006/7.

מאמן מכבי ת"א נוון ספאחיה אמר בסיום המשחק: "אני מאוד מצטער, חזרנו על התסריט של המשחק הראשון במוסקבה. בשבוע האחרון הכנתי את השחקנים לשחק ברבע הראשון, אבל זה לא הספיק. צסק"א קבוצה מצויינת ולא הצלחנו לעשות מולה שום דבר. אחר כך הצלחנו להתאזן פה ושם אבל כלום לא עזר. לא היו לי הרבה דברים לשנות במשחק הזה, פשוט אמרתי לשחקנים לא לתת יותר מדי כבוד. עכשיו הגיע זמנם של העיתונאים, אני יודע שינתחו אותנו בלי סוף. בשורה התחתונה צסק"א היא קבוצה טובה יותר ולנו היה קשה מאוד לבנות קבוצה השנה".

כשהקרואטי נשאל איפה הוא יהיה בעונה הבאה הוא אמר: אני לא מוכן לענות על השאלה הזאת, אני צריך להכין את הקבוצה שלי לאליפות המדינה".

טל בורשטיין: "כדורסל זה לא מדע מדוייק ודברים לא תמיד מתנהלים כמו שמתכננים אותם. נכון שלא שיחקנו טוב בהגנה, אבל החטאנו הרבה ממצבים נוחים בצבע ובחוץ. לרדוף אחרי קבוצה כמו צסק"א במגרשההביתי זה בלתי אפשרי. מאוד רציתי להגיע לפיינל פור, אבל אני לא חזיר. אף אחד לא הבטיח שנגיע לשם כל שנה. כנראה שהשנה אנחנו שווים רק רבע גמר. אני עדיין לא חושב שהעונה שלנו גרועה".

יניב גרין: "צסק"א שיחקה מדהים. בזמן המשחק, היה נראה לי כאילו שהם לא החטיאו. הם פתחו את המשחק כמו מטאור ולצערי הם היו בלתי ניתנים לעצירה. אני מאחל להם בהצלחה, אני מאמין שיש להם סיכוי מעולה לזכות ביורוליג גם השנה".

ג'יימי ארנולד: "צסק"א שיחקה פשוט מדהים ולא יכלנו לעשות נגדם שו דבר. הם פשוט היו הקבוצה הטובה יותר היום".

בסיום המשחק ביקשנו גם את תגובתו של רענן כץ, מבעלי מכבי תל אביב שנשאר במיאמי. כץ אמר: "אין לי מה להגיד ואני מבקש מכל העיתונאים שלא להתקשר אלי עד לסיום העונה בענייני מכבי. אשמח לדבר על מיאמי היט או על פוליטיקה, אבל לא על מכבי. עכשיו צריכים לתת לקבוצה שקט וזמן, כדי שתוכל להתרכז במאבק על האליפות שהוא חשוב יותר מכל דבר אחר".

מאמנה של צסק"א מוסקבה אטורה מסינה אמר בסיום: "אני מרוצה מהניצחון, אבל לא היה קל להשיג אותו. הרבה קבוצות ראויות להגיע לאתונה ומכבי תל אביב היא אחת מהן. מכבי התכוננה טוב לסידרה הזאת, אבל אנחנו הצלחנו לנצח את שני משחקי הבית שלנו במחציות הראשונות וזה היה המפתח. השחקנים שלי תירגמו את הלחץ שהיה להם לאגרסיביות על המגרש, וזה היה מאוד חשוב".

תאודורוס פאפאלוקאס: "שיחקנו בחוכמה. צסק"א היא קבוצה גדולה ורצינו להוכיח את זה היום, זאת הייתה הסיבה לפתיחה הרצחנית שלנו. יש לנו גאווה ורצינו לפצות את האוהדים שלנו על ההפסד בתל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully