וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזירו את התרנגולים ללול

12.4.2007 / 23:44

סביליה השיגה תיקו 2:2 מול טוטנהאם ותפגוש בחצי גמר אופ”א את אוסאסונה לדרבי ספרדי. אספניול תפגוש בחצי הגמר השני את ברמן

יממה לאחר שנקבעו העולות לחצאי הגמר בליגת האלופות, נסגרה הערב (חמישי) גם רשימת ארבע המכובדות בגביע אופ"א. אם בליגת האלופות ישנן שלוש קבוצות אנגליות, הרי שבגביע אופ"א הדומיננטיות היא ספרדית.

אוסאסונה שהביסה את לברקוזן בגרמניה (0:3) ניצחה את הגרמנים 0:1 בביתה, עשתה היסטוריה ועלתה לשלב חצי גמר המפעל. יריבתה בשלב הבא היא לא פחות ממחזיקת גביע אופ"א וסגנית מוליכת הליגה הספרדית, סביליה. מחזיקת הגביע הגיעה ללונדון למשחק מול טוטנהאם עם יתרון 1:2 מהמשחק הראשון ביניהן. הספרדים כבר הוביל 0:2 במחצית הראשונה, אך בסיום סיימו בתיקו 2:2 שהספיק להם כדי לרשום עליה לחצי הגמר.

אספניול הצליחה לשמור על היתרון השביר (2:3) מהמשחק הראשון בברצלונה וסיימה את משחקה בליסבון נגד בנפיקה בתיקו 0:0. יריבתה של אספניול בחצי הגמר תהיה ורדר ברמן שהביסה את אלקמאר ההולנדית 1:4, אחרי שבמשחק הראשון נפרדו השתיים בתיקו ללא שערים.

סביליה דווקא לא סבלה בלונדון

טוטנהאם - סביליה 2:2

התרנגולים אירחו את הקבוצה של חואנדה ראמוס בוויט הארט ליין, אחרי הפסד 2:1 במשחק הראשון בספרד. הספרס ידעו שכל תוצאה פרט לניצחון תדיח אותם מהמפעל ותשלח אותם למאבקי הליגה האנגלית, אבל זה לא הפריע להם לרשום פתיחה מזעזעת, עם פיגור 2:0 כבר בדקה ה-6 ולראות בסיום את הספרדים עולצים בדרך לחצי גמר המפעל אחרי תיקו 2:2.

פתיחה מהממת לאורחים שעולים ליתרון 0:1 כבר בדקה ה-2, אחרי שמלבראנק נגח אל שערו הוא את כדור הקרן שהוגבה אל עבר הרחבה על ידי קרזאקוב. התרנגולים לא הספיקו להתאושש וכבר נחת עליהם השני של סביליה. פרדי קנוטה חדר בדקה ה-6 לרחבה אחרי דאבל פס עם קרזאקוב, וגילגל מחמישה מטרים מול רובינסון האומלל כדי להעלות את הספרדים ליתרון 0:2.

בדקה ה-41 ברבאטוב הבולגרי כמעט צימק לטוטנהאם, אבל הפריצה שלו לרחבה הסתיימה בבעיטה שטוחה שחמקה ליד קורת שערו של קובנו. על סף המחצית ברבאטוב עוד הספיק להדביק כדור לעמוד שערם של האורחים, שירדו להפסקה ביתרון 0:2. התרנגולים ירדו לחדר הלבשה בליווי שריקות בוז צורמות של וויט הארט ליין.

בדקה ה-52 חאבי נווארו תפס את זאקורה ברחבה, ואוהדי הספרס זעמו על פנדל מוצדק שלא נשרק לזכות קבוצתם. בדקה ה-66 כבש המחליף ג'רמיין דפו שער בנדיעה הראשונה שלו בכדור כשהמשיך פנימה כדור של רובי קין וצימק ל-2:1. הספרדים לא הספיקו לעכל את השער ובווייט הארט ליין חגגו שער שני. בדקה ה-67 טוטנהאם השוותה ל-2:2 משערו הראשון של ארון לנון בגביע אופ"א, אחרי שניצל יציאה גרועה של קובנו ושלח כדור שטוח אל רשת האורחים. דוסון הספיק בדקה ה-81 לשלוח וולה מעל שער סביליה, אבל כך אי אפשר לחולל סנסציה ולהגיע לארבעה שערים שיעלו את האנגלים לשלב הבא. בדקה ה-90 הורחק טאיניו שתיקל בגסות את פוארטה, והשאיר את טוטנהאם לסיים המשחק בעשרה שחקנים.

טוטנהאם: פול רובינסון, מייקל דוסון, טימו טאיניו, לדלי קינג, פסקל צ'ימבונדה, ארון לנון, דידייה זוקורה, ג'רמיין ג'נאס, סטיד מלבראנק, דימטאר ברבאטוב, רובי קין.

סביליה: דויד קובנו, אנטוניו פוארטה, ג'וליאן אסקודה, ויסנטה חאבי מורנו, אנדריאס הינקל, קורייה אדריאנו, כריסטיאן פאולסן, חוסה לואיס מרטי, דני אלבס, פרדריק קאנוטה, אלכסנדר קרזאקוב.

אספניול העפילה אחרי דו קרב האיברי

בנפיקה - אספניול 0:0

הקבוצה שהדיחה את מכבי חיפה בשמינית הגמר התארחה באצטדיון 'האור' בליסבון אצל בנפיקה עם יתרון מינימלי של 2:3 מהמשחק הראשון בין השתיים. הקטאלונים, שפתחו בסערה את המשחק הראשון עם שלישייה, ידעו שזה עלול לא להספיק מול הפורטוגלים שבאמתחתם שני שערי חוץ, התבצרו בהגנה, חילצו תיקו 0:0, ועלו לשלב הבא.

המחצית הראשונה היתה משמימה ופיזית, ונרשמה בה רק בעיטה אחת של אספניול לעבר המסגרת. בתחילת המחצית השנייה אספניול צופפה את ההגנה ויצאה למתפרצות. באחת מהן, בדקה ה-63, חמקה בעיטה אדירה מ-30 מטרים של דה לה פנייה בסמוך לקורת שערה של בנפיקה.

בדקה ה-66 כדור רוחב לרחבת אספניול מצא את נונו גומש שדחק משלושה מטרים, אבל אז הגיע גורקה ובזינוק מדהים הדף את הכדור. כעבור 5 דקות מיקולי הדביק כדור לקורת שערו של גורקה. בדקה ה-80 קלאו הכשיל את לואיס גרסיה ברחבה, אבל אספניול לא קיבלה פנדל שהגיע לה. הפורטוגלים לא הצליחו למצוא את השער היחיד שיקנה להם עליה לשלב הבא, ואספניול חגגה עליה לחצי גמר גביע אופ"א.

בנפיקה: קווים, קלבר אנדרסון, לורנצו לאו, פטיט, רוי קושטה, סימאו, נונו גומש, אוגוסטו נלסון, מוריירה מאריניו, גיאורגיוס קראגוניס, פבריציו מיקולי.

אספניול: גורקה איריזוז, פרנצ'סקו צייקה, מרק טורחון, דניאל ג'ארקווה, וולטר פאנדיאני, פבלו זאבאלטה, איטו, פרז הורטאדו, אלברט ריירה, איבן דה לה פניה, לואיס גרסיה.

קלוזה שבר את הבצורת

ורדר ברמן - אלקמאר 1:4

האורחים, בראשותו של המאמן לואי ואן חאל, שהאריך את חוזהו בקבוצה עד שנת 2010, הגיעו לוסרשטאדיון עם סיכוי טוב להעפיל לחצי הגמר, אבל הגרמנים, שממשיכים לרדוף אחרי שאלקה במרוץ על התואר בבונדסליגה, ומאמנם תומאס שאף, ידעו שהדרך לגלזגו חייבת להתחיל בניצחון ביתי על ההולנדים.

טים בורובסקי, אחרי העדרות של חודשיים, העלה את הגרמנים ליתרון 0:1, אחרי שחדר לרחבה ובעט פנימה בדקה ה-16. ההולנדים נטלו את היוזמה והגבירו את הלחץ על שערו של וויסה עד לשוויון המיוחל שנכבש בדקה ה-32 על ידי דמבלה. השחקן בן ה-19 הימם את הגרמנים בבעיטת פצצה ברגל שמאל שנעצרה רק ברשת הגרמנית.

שחקניו של תומאס שאף התעשתו במהירות ונהנו לראות את מירוסלב קלוזה שובר בצורת ארוכה ומעלה את הירוקים-לבנים ליתרון 1:2 תוך 4 דקות, לאחר שקיבל כדור עומק מארון האנט שהשאירו לבד מול שוער האורחים. כדור מימין שהגביה דייגו פגש את הראש של קלוזה בדקה ה-63, וזה כבר 1:3 לברמן. בדקה ה-82 דייגו עצמו הצטרף לחגיגה וקבע 1:4 לזכות המארחים, אחרי מבצע קבוצתי נהדר, וברמן תפגוש את אספניול בחצי גמר המפעל.

ורדר ברמן: טים וויסה, קלמנס פריץ, פטרי פאסאנסן, נאלדו, פטריק אוומוילה, יוריצה ורנייס, טורסטן פרינגס, דייגו, טים בורובסקי, מירוסלב קלוזה, ארון האנט.

אלקמאר: בוי ווטרמן, טים דה קלר, ראיין דונק, קיו יאלינס, דה זיוו, מארטן מרטנס, דמבלה, חוס לוריניק, ג'וליאן ינר, שוטה ארבלדזה, דני קוברמנס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הספרדי הכפול של אוסאסונה

אוסאסונה - לברקוזן 0:1

הקבוצה מפמפלונה הדהימה את אירופה וספרד כאשר הנחילה את התבוסה הגדולה ביותר של באייר לברקוזן במסגרת אירופית אי פעם במגרשה הביתי, 3:0, והפכה את המשחק הערב לפרוטוקול בלבד. הגרמנים ומאמנם מיכאל סקיבה, שחווים עונה רעה בליגה, ידעו שהסיכוי לחולל סנסציה הוא אפסי ונלחמו בעיקר על הכבוד.

לברקוזן אילצה את ריקרדו למתוח את איבריו ולהדוף את בעיטתו של גונזלו קסטרו בדקה ה-13. 9 דקות אחר כך היה תורם של המארחים לרשום מצב מסוכן, כשבעיטתו של סולדאדו מתוך הרחבה שלחה את הכדור החוצה. בסך הכל המחצית הראשונה התנהלה בשליטתם של האורחים, אשר החזיקו בכדור ב-69 אחוזים מהזמן, אך ללא תכליתיות ליד השער.

בדקה ה-62 עלתה אוסאסונה ליתרון 0:1. רוברטו סולדאדו בעט, אדלר הדף וגומז עט על המציאה כדי להעלות את הספרדים ליתרון.

אוסאסונה: ריקרדו, ז'וזה איזקווירדו, קרלוס קיולאר, סזאר קרוצ'גה, רומרו ז'וסטקסו, איגנסיו מונריאל, ואלדו, מוניז, חואנלו, רוברטו זולדאדו, סאבו מילוסביץ'.

לברקוזן: רנה אדלר, פרדריק סטנמאן, קאלסן-בראקר, מדואני, גונזלו קסטרו, ברנד שניידר, טרנקילו בארנטה, סימון רולפס, פירמין שווגלר, פול פרייר, סרג'י בארברז.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully