וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-הפועל כפ"ס: אין זמן לפהק

לאלי כהן ושחקניו העייפים ממשחק הגביע מול הכח אסור לשמוט נקודות ביתיות. קל זה לא יהיה נגד עופר טלקר שמצהיר: "ננצח בבלומפילד"

מכבי ת"א שבה להתאמן אתמול (חמישי) לאחר יום חופש שקיבלו השחקנים, אחרי 120 הדקות המתישות מול הכח עמידר רמת גן בגביע. כל השחקנים, כולל אבי נמני וג'ובאני רוסו ששיחקו 120 דקות בגביע, ערכו אימון מלא לקראת מפגש הליגה מול הפועל כפר סבא (שבת, 17:15).

"קיבלנו יום חופש, עברנו טיפולים, אני מאמין שנתאושש עד המשחק בשבת", אמר מגן מכבי ת"א משה מישאלוב, "לא שיחקנו טוב נגד הכח, אבל שלושה ימים לפני כן נתנו משחק מצוין נגד מכבי פ"ת, אז זה לא שאנחנו בתקופה יותר או פחות טובה".

מישאלוב מכבד את היריבה, אבל יודע שבסופו של דבר לעיני הקהל הביתי בבלומפילד, הצהובים חייבים להשיג את שלוש הנקודות החשובות למאבקי הצמרת: "נבוא לעשות את העבודה שלנו בשבת וזה אומר לשחק טוב ולהשיג את המטרה. כפר סבא קבוצה טובה מאוד והתקפית, יש לה מאמן טוב ולמרות שיחסרו להם שישה שחקנים, הם עדין קבוצה חזקה. אנחנו באים אחרי 120 דקות, זה לא קל אבל נעשה הכל כדי לנצח. אנחנו לא מסתכלים על העונה הבאה, יש לנו עדין מטרות לעונה הזו וזה להגיע לאירופה".

"לא משנה אם נגיע לאירופה דרך הליגה או הגביע. כשאנחנו עולים לשחק אנחנו מסתכלים רק על מכבי ת"א, אבל ברור שאם בית"ר או הפועל ת"א משחקות לפנינו אז משפיע כי אנחנו רוצים לצמק את הפער. אנחנו צריכים לשחק כדורגל טוב עד הסוף, הכל עוד פתוח ויש עוד מספיק נקודות בקופה וגם משחקי ראש בראש בין שלוש הראשונות".

מישאלוב ויתר חבריו לקבוצה יודעים שאם ברצונם להשאיר לעצמם סיכוי טוב בהמשך הדרך, ולהגיע למשחקי הראש בראש עם אפשרות ממשית לכבוש מקום שמוביל לאירופה, הדרך לכך מתחילה בניצחון על אלי אוחנה ושחקניו.

אבי נמני סובל מכאבים בגב התחתון, אך ערך אימון היום אימון מלא והוא צפוי לפתוח בהרכב מחר. בעקבות עומס המשחקים שיצרו משחקי הגביע, אלי כהן עשוי לבצע מספר שינויים בהרכב. יוסי שבחון כנראה יירד לספסל ואילו מיליאן מרדקוביץ' עדיין לא חש בטוב והוא בספק למחר. לעומתם, ג'ובאני רוסו ייפתח למרות ששיחק 120 דקות בגביע.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, אבי יחיאל, מילאן מרטינוביץ', אורי שטרית, דיאן איליץ', מושיקו מישאלוב, אבי נמני (יוסי שבחון), ג'ובאני רוסו, עומר פרץ, משה ביטון (מיליאן מרדקוביץ').

"לא נוותר על המשחק מראש. ננצח בבלומפילד"

רק חמישה שחקני הרכב ישחקו מול מכבי ת"א (שבת, 17:15), אבל הפועל כפר סבא לא מרימה ידיים. "למרות שאנחנו מגיעים עם הרכב חסר, נגיע למשחק מול מכבי תל אביב בכל הכוח, עם מלוא המוטיבציה", אמר מגן הפועל כפר סבא עופר טלקר, "כל השחקנים המחליפים שלנו טובים, יש לנו סגל מצוין ולא נוותר על המשחק הזה מראש. אנחנו ננצח בבלומפילד".

בהפועל כפר סבא לא זוכרים מתי בפעם האחרונה הם סבלו ממכת היעדרויות כזאת. שני שחקנים פצועים (זרקו, דוארטה), אחד כנראה גמר את העונה (בן לוז), שלושה שחקנים צברו כרטיסים צהובים וירצו עונש הרחקה (אביחי ידין, סמואל יבואה, דגלאס דה סילבה).

בקבוצה מרוצים מהעבודה שהוגרלו לשחק מול הפועל רמת גן בשמינית גמר גביע המדינה, אך לא מקלים ראש ביריבה. "אסור לשכוח שהיא זכתה בגביע כשכולם הספידו אותה", אמר אחד השחקנים.

במכבי תל אביב עדיין לא קיבלו החלטה סופית בנושא צירופו של החלוץ, ז'וז'ה דוארטה, בעונה הבאה. אם בקבוצה, שקשורה עימו בחוזה לעונה נוספת, יחליטו לשחרר את השחקן הברזילאי, הוא יוחתם לעונה נוספת בכפר סבא.

הרכב משוער, הפועל כפר סבא: אוהד לויטה; עופר טלקר, אלון חלפון, עמנואל פאפו, אלירן דנין; עידן שום, יעוזה אבובקרי, שלו מנשה, גיז'רמו ישראלביץ'; אורן ניסים, אבי קנפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully