וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן מסתיימים שידורינו

12.4.2007 / 21:05

תם עידן בכדורסל האירופי וגם בערוץ 1. מכבי ת"א הובסה כצפוי במוסקבה על ידי צסק"א 92:71 ולראשונה אחרי שלוש שנים, לא תגיע לפיינל פור היורוליג. ספאחיה: "צסק"א הרבה יותר טובה"

זה היה כל כך ברור, אבל בכל זאת, קשה להתרגל לפיינל פור ללא מכבי תל אביב, בדיוק כמו שקשה להתרגל לעובדה שמשחקיה של מכבי ת"א בעונה הבאה לא ישודרו בערוץ 1.

92:71 לצסק"א מוסקבה, זה מה שהראה לוח התוצאות באולם גומלסקי במוסקבה והשכיח כמעט לגמרי את התצוגה ההירואית של מכבי ת"א רק לפני שבוע בהיכל נוקיה. יהיה גם כאלה שיגידו שאולי אותו ניצחון בנוקיה היה מיותר כדי להימנע מההשפלה הזאת. אם מסינה רק היה רוצה, המשחק הזה היה יכול להיגמר ב-40 הפרש לטובתו, אבל המאמן האיטלקי החביב ידוע בחיבתו לצהובים ועזר להם להימנע ממצב לא נעים, כזה שעבר על סקיפר בולוניה שהובסה בהיכל נוקיה בגמר הפיינל פור לפני שלוש שנים, הגמר שהתחיל את העידן שהסתיים היום.

זהו, הרבה זמן מכבי תל אביב לא הייתה פנוייה למאבק על אליפות המדינה באמצע אפריל והרבה זמן היא לא חשבה שהיא צריכה להיאבק על האליפות. בעוד חודש וחצי נדע את התשובה לזה. עד אז, אנשי ההנהלה כבר יעשו את החושבים לקראת העונה הבאה. כזכור, בפעם האחרונה שמכבי איבדה את המומנטום באירופה אי שם בסוף שנות השמונים, היא סבלה מכמה שנות בצורת.

מהלך המשחק

מכבי ת"א פתחה עם אותה חמישיה ממשחק הניצחון בהיכל נוקיה שכללה את: וויל ביינום, דרק שארפ, טל בורשטיין, ג'יימי ארנולד וניקולה וויצ'יץ'.

מתיאס סמודיש, שהיה חלש במשחק בת"א, פתח עם חמש נקודות ויחד עם אוסקר טורס הוביל את הרוסים ליתרון 2:14 אחרי ארבע דקות. וויצ'יץ', ארנולד ואליהו לא הפסיקו להחטיא מקרוב, ג'יי. אר הולדן ופאפאלוקאס ניצלו את זה כדי להעלות את צסק"א ליתרון של 19 נקודות, 6:25. הרוסים המשיכו להפציץ באחוזים נהדרים מהשדה וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 13:32.

תאודורס פאפאלוקאס קבר את השלשה השניה שלו במשחק בפתיחות הרבע השני ויד עם טורס העלה את צסק"א ל-13:37 טרז'אן לנגדון נתן רבע מטורף עם 10 נקודות רצופות והעלה את צסק"א ל-19:48. לצהובים היה מזל שהשלשות של יסאיטיס נכנסו כדי שמישהו יפעיל גם את הצד שלהם בלוח התוצאות. 6 דקות להפסקה, הרוסים עברו את מחסום ה-30 הפרש בזכותו של סברסנקו ובשלב הזה כבר אפשר היה לראות על פניו של ספאחיה כמה הוא רצה שהסיוט הזה יגמר. בשניות האחרונות של הרבע הצהובים הצליחו לקצץ מעט את ההפרש והמחצית הראשונה הסתיימה ב-37:59 לצסק"א מוסקבה.

מכבי ת"א לא הצליחה להמשיך ב"מומנטום" של סיום המחצית הראשונה והשיגה את הנקודות הראשונות שלה ברבע השלישי אחרי שלוש דקות וחצי. צסק"א דווקא הורידה הילוך אבל הצהובים כשלו שוב ושוב לרדת מפיגור של 20 נקודות והעונש הגיע בהתאם כששתי דקות לסיום הרבע, פאפאלוקאס העלה ל-44:68. היווני גם קלע את הנקודות האחרונות ברבע השלישי, שהסתיים ב-49:72 לרוסים.

יניב גרין צימק בתחילת הרבע הרביעי ל-20 הפרש, אבל המארחים שכבר ראו דברים משונים בכדורסל, דאגו מהר מאוד לחזור לפוקוס. חמש נקודות רצופות של דייויד אנדרסן העלו אותם ל-57:83 והחזירה את הטירוף לקהל המקומי. הסיפור כבר היה גמור מן הסתם, שרון ששון נכנס לראשונה לשחק רק ברבע הרביעי והצליח איכשהוא לשפר את הסטטיסטיקה האישית שלו ביורוליג. בגארבאג' טיים, הרוסים כבר ריחמו על חבורתו של ספאחיה ואיפשרו לה להימנע מתבוסה משפילה.

קלעים

קלעו למכבי ת"א: סימאס יסאיטיס 18, ניקולה וויצ'יץ' ודרק שארפ 9 כל אחד, וויל ביינום 8, גוראן ירטין ושרון ששון 7 כל אחד, יניב גרין 6, טל בורשטיין 5, ליאור אליהו 2.

קלעו לצסק"א מוסקבה: לנגדון 20, אנדרסן וסמודיש 15 כל אחד, פאפאלוקאס וטורס 14 כל אחד, הולדן 8, סברסנקו 5, ואן דן שפיגל 1.

"צסק"א פשוט הרבה יותר טובה"

מאמן מכבי ת"א נוון ספאחיה אמר בסיום המשחק: "אני מאוד מצטער, חזרנו על התסריט של המשחק הראשון במוסקבה. בשבוע האחרון הכנתי את השחקנים לשחק ברבע הראשון, אבל זה לא הספיק. צסק"א קבוצה מצויינת ולא הצלחנו לעשות מולה שום דבר. אחר כך הצלחנו להתאזן פה ושם אבל כלום לא עזר. לא היו לי הרבה דברים לשנות במשחק הזה, פשוט אמרתי לשחקנים לא לתת יותר מדי כבוד. עכשיו הגיע זמנם של העיתונאים, אני יודע שינתחו אותנו בלי סוף. בשורה התחתונה צסק"א היא קבוצה טובה יותר ולנו היה קשה מאוד לבנות קבוצה השנה".

כשהקרואטי נשאל איפה הוא יהיה בעונה הבאה הוא אמר: אני לא מוכן לענות על השאלה הזאת, אני צריך להכין את הקבוצה שלי לאליפות המדינה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully