וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין מול מכבי ת"א בגביע

12.4.2007 / 18:10

הגרלת שמינית גמר גביע המדינה התקיימה הערב. המנצחת בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים תארח את בני לוד, הפועל ת"א במרמורק

הגרלת שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל נערכה הערב (חמישי) במשרדי ההתאחדות לכדורגל. בניגוד לסיבוב ט' שהוציא משחק חם בדמות המפגש בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה (שיתקיים ביום רביעי), הפעם המצב קצת יותר רגוע ולא יתקיים אפילו מפגש אחד בין שתי קבוצות מליגת העל.

המשחק המרכזי יפגיש בין בני סכנין, שהדיחה בסיבוב הקודם את מכבי נתניה, למכבי ת"א, שתתארח באיצטדיון דוחא. המנצחת במשחק בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה תארח בשלב הבא את בני לוד מהליגה הלאומית. הפועל ת"א זכתה להגרלה נוחה והיא תתארח אצל הפועל מרמורק מהליגה הארצית, שם אגב גדל מאמנה ניר לוין. קבוצה נוספת שתתמודד מול יריבה מהליגה השלישית היא מכבי פ"ת, שתארח את הפועל הרצליה. ההרצליינים ינסו להשלים דאבל על נציגות אם המושבות.

מחזיקת הגביע לשעבר, הפועל ר"ג, תתארח בלויטה אצל הפועל כפר סבא. מ.ס אשדוד תצפין לנצרת עילית ותתארח אצל הפועל המקומית. הפועל חיפה תארח את הפועל עכו בקרב בין שתי נציגות נוספות מהליגה הלאומית. מכבי השיקמה/רמת חן מהארצית תארח את הפועל אשקלון מהלאומית.

משחקי שמינית הגמר יתקיימו ב-21 לאפריל ורבעי הגמר יתקיימו ב-1 וה-2 למאי. יו"ר ההתאחדות אבי לוזון הדגיש שהוא לא ייאשר שום כוונה להעברת ביתיות וכל קבוצה שנבחרה לארח תעשה זאת במגרשה הביתי בלבד.

הרשימה המלאה:

בני סכנין - מכבי ת"א
בית"ר ירושלים/מכבי חיפה - בני לוד
מכבי השיקמה/רמת חן - הפועל אשקלון
הפועל כפר סבא - הפועל רמת גן
מכבי פתח תקוה - הפועל הרצליה
הפועל נצרת עילית - מ.ס אשדוד
הפועל מרמורק - הפועל ת"א
הפועל חיפה - הפועל עכו

ראשי הקבוצות מתחילים לשקשק

מנכ"ל בני לוד איסמעיל אזברגה התייחס להגרלה האכזרית של קבוצתו: "זו ההגרלה הכי חזקה שיכלנו לקבל, יהיה קשה להפתיע אבל אני מקווה שנוכל לעשות משהו".

מנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק: "בגביע כל הסיפורים הם סיפורים חדשים, אבל אני לא יכול להתלונן".

יו"ר הפועל הרצליה ניר שטרית : "נעשה את המקסימום, אני מקווה שנעשה תוצאה טובה ומכובדת ושיהיה משחק מעניין מול מכבי פ"ת. גם במשחק נגד הפועל פ"ת אמרו לנו שהראש שלנו בליגה, אבל מי שמצכיר אותנו יודע שבכל משחק אנחנו באים כדי להיראות טוב".

שמואל חיון, הבעלים של מכבי השיקמה/רמת חן נשמע אחרת: "זו הגרלה קלה לנו ולאשקלון. זו לא קבוצה מליגת העל ואפשר לעבור".

ירון קוריס, הבעלים של הפועל ר"ג, שתגיע לכפר סבא: "אני לא מבסוט, אבל גם לא בוכה. אני חושב שהלחץ על כפר סבא, לא אתפלא אם נעשה את ההפתעה ונעבור אותם למרות שאני מאוד מכבד את הקבוצה הזו. אנחנו נלחמים בכל משחק, ניתן הופעה טובה - אני מבטיח".

הבעלים של הפועל כפ"ס אלי טביב: "ההתייחסות שלנו למשחק הזה היא מאוד רצינית כי אנחנו יודעים מה קרה בגביע, כך שאני לא רוצה להגיד שההגרלה הזאת קלה".

מאמן מכבי ת"א אלי כהן אמר לאתר הרשמי של קבוצתו לאחר הגרלת הגביע: "כפי שאמרתי בפעם הקודמת וגם לפני ההגרלה הנוכחית, כל הגרלה מתקבלת בברכה, בין אם מדובר בקבוצה הכי חזקה מליגת העל ובין אם מדובר בקבוצה הכי חזקה בליגת המשנה. מבחינתנו אנחנו צריכים להמשיך ולהתכונן לכל משחק כאילו מדובר במשחק גמר הגביע, וכך נעשה גם הפעם".

לי בוץ ממערכת וואלה! מוסיפה כי מאמן הפועל ת"א ניר לוין, שיפגוש את קבוצת נעוריו, העלה זכרונות על תקופתו בשורות הקבוצה מרחובות: "אני גדלתי בהפועל מרמורק אז עבורי זה סוג של קוריוז. אני לא זוכר אם בשנת 1980 או 1981, כששיחקתי בתור בלם, התמודדנו מול הפועל ת"א הגדולה בתקופה של משה סיני וגילי לנדאו. יצאנו נגדם בתיקו 1:1 בבית, וסחבנו את הפועל למשחק חוזר בבלומפילד שם הם ניצחו בהארכה 1:3".

"רק אחרי המשחק אדע אם ההגרלה טובה או לא", אמר לוין והוסיף, "ואנו מתייחסים בכבוד וברצינות לכל יריבה גם להפועל מרמורק. בכל מקרה כרגע אף אחד אצלנו לא מתעסק בגביע, אנחנו חושבים רק על המשחק החשוב מול בני יהודה ביום שני".

אסף שקד ממערכת וואלה! ספורט מוסיףי: בבית"ר ירושלים שמחו לשמוע מי תהיה היריבה בשלב שמינית הגמר, אך במועדון העדיפו לשמור על שתיקה ולא לדבר באופן פומבי על שלב שמינית הגמר. "יש לנו את מכבי חיפה ביום רביעי, ככה שאין טעם להתעסק בהגרלת שמינית הגמר", אמר היום גורם במועדון, "חבל שלא זכינו להגרלה כזאת בשלב הראשון, אבל הגרלה זאת הגרלה ולא נוכל להגיב להגרלה לפני שנשחק נגד מכבי חיפה". אחד השחקנים בקבוצה הסכים לדבר רק על המשחק ביום רביעי, "המשחק מול מכבי חיפה הוא המשחק הכי חשוב שיש לנו העונה, אבל לפני חיפה יש לנו את מכבי הרצליה בליגה. כרגע אין שום סיבה שנגיב להגרלה, אני מבטיח שביום רביעי אם ננצח, נגיב בשמחה על ההגרלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully