וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר יובנטוס בטוח שבופון וטרזגה יישארו

12.4.2007 / 16:53

ג'אובני קובולי ג'ילי טוען שהמו"מ עם הצרפתי מתקדם ומשוכנע שהתחזקות הקבוצה תמנע מהשוער לבקש לעזוב. וגם: זיגיץ' על הכוונת

יו"ר יובנטוס, ג'אובני קובולי ג'ילי בטוח שקבוצתו, שעתידה לעלות בחזרה לסריה A בתום העונה, תצליח להשאיר בשורותיה את ג'יאנלואיג'י בופון ואת דויד טרזגה.

11 מחזורים לסיום העונה מדורגת הגברת הזקנה במקום הראשון בסריה B עם 62 נקודות ופור של 7 על פני השנייה בטבלה, גנואה.

"דויד טרזגה והמנהל הספורטיבי של המועדון, אלסיו סקו, נמצאים בעיצומו של משא ומתן שהולך בכיוון חיובי", סיפר ג'ילי לעיתון "לה סטאמפה" על החלוץ הצרפתי, שחוזהו יסתיים בעוד קצת יותר משנה, "דויד תמיד היה שחקן מפתח עבורינו ואני מקווה שהוא יישאר כזה גם בעתיד. באופן טבעי, הוא מנסה לשמור על האינטרסים שלו, אבל אני מאמין שנסגור איתו על חוזה חדש".

יובה אמנם תחזור ככל הנראה לסריה A, אבל לפני מספר ימים הצהיר ג'יאנלואיג'י בופון כי הוא רוצה לשחק בעונה הבאה בליגת האלופות. "המצב עם בופון הוא קצת שונה", הודה ג'ילי, "יש לו חוזה איתנו, אבל אנחנו מאוד מעריכים ומכבדים את הרצונות שלו. אולי הוא ישנה את דעתו בקרוב. החתמנו מספר שחקנים לקראת העונה הבאה ואחרי שיסתיימו העניינים עם טרזגה נראה לאן אנחנו ממשיכים".

עם או בלי קשר לעתידו של טרזגה, בספרד דווח לאחרונה שיובנטוס מחפשת לחזק את החוד לקראת העונה הבאה, וכבר הביעה עניין בחלוצה הסרבי הבינלאומי של ראסינג סנטאנדר, ניקולה זיגיץ', שכבש העונה 11 שערים בלה-ליגה. גם טוטנהאם מתעניינת בהחתמתו של הסרבי, המתנשא לגובה של 2.02 מטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully